Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-04@08:00:05 GMT

عکسهای جالب و دیدنی روز دنیا

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۳۸۰۸۵

عکسهای جالب و دیدنی روز دنیا

هر روزه در این جهان اتفاقات جالب و دیدنی رخ می دهد که برای عده ای از مردم جالب به نظر می آید و ما دراینجا تعدادی از این اتفاقات را که در روزهای سال در بعضی از نقاط جهان اتفاق افتاده، برای شما به تصویر کشیده ایم.

  آبشار مصنوعی در ارتفاع 108 متری یک آسمانخراش 121 متری- گویانگ سیتی، چین فورد اکواسپرت 2018 یک عروس هنگام ماه گرفتگی در برازیلیا یک زن سوار بر الاغ و بشکه های آب در حومه پایتخت تونس شیرجه یک مرغ ماهیخوار برای صید ماهی در ملبورن آتش بازی در یک جشن سنتی شینتو در ژاپن یک شرکت کننده در فستیوالی در بلژیک کارخانه نساجی در استان شاندونگ، چین طوطی دریایی کاکل‌دار یک کوه عظیم یخی شناور در آب  

بیتوته

      .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۳۸۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوپرگل بازیکن ایرانی از فاصله 50 متری در لیگ ژاپن!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 12 شهاب زاهدی لژیونر ایرانی تیم آویسپا فوکوئوکا ژاپن پس از اینکه در دو مسابقه پیاپی در جِی لیگ ژاپن مقابل هیروشیما و جوبیلو ایواتا موفق شده بود سه گل به ثمر رساند، هفته گذشته علی‌رغم درخشش قابل توجه برابر توکیو وِردی نتوانست این کار را انجام بدهد و سه موقعیت خطرناک او تبدیل به گل نشد، اما امروز به بهترین شکل دروازه حریف‌شان را باز کرد. او از غفلت دروازه بان استفاده کرد و از فاصله 50 متری یک سوپرگل زد. این لحظات را با آهنگ فوتبالیست‌ها می‌بینید.

دیگر خبرها

  • بزرگترین فرودگاه بین المللی دنیا در اینجا ساخته می شود / ۵ باند فرودگاهی برای جابجایی ۲۶۰ میلیون مسافر
  • امام جمعه رشت: بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است/ امروز دنیا دارد حقانیت جمهوری اسلامی را باور می‌کند
  • بزرگ‌ترین فرودگاه جهان در دبی/ هلند میزبان آینده‌نگرترین محله دنیا
  • «غزه» مسئله اول جهان است
  • سوپرگل بازیکن ایرانی از فاصله 50 متری در لیگ ژاپن!
  • دومین برد نوشاد در گرند اسمش عربستان
  • گام پایانی کوهنورد بروجنی برای فتح قله لوتسه
  • وعده صادق موجب افتخار جهان اسلام شد
  • رسانه، سلاح اصلی در جنگ فرهنگ‌ها، ایدئولوژی‌ها و جهان‌بینی‌هاست
  • اندیشمندان دنیا به تغییر ساختار قدرت در جهان اتفاق‌نظر دارند