Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا به نقل از تایمز آو اسرائیل، سربازان صهیونیست تصاویری را از تجهیزات محرمانه رژیم صهیونیستی گرفتند و آن‌ها را در فضای مجازی منتشر کردند. آن‌ها با این عمل اطلاعات حساسی را در معرض دید عموم قرار دادند.

شبکه «Hadashot TV» روز سه شنبه گزارش داد یکی از این عکس‌ها مربوط به جنگنده اف-۳۵ رژیم صهیونیستی در یک پناهگاه زیرزمینی در پایگاه «نواتیم» در جنوب سرزمین‌های اشغالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اف-۳۵ در عکس منتشره مسلح است. نیروی هوایی اجازه نمی‌دهد تصاویر اف-۳۵ مسلح  منتشر شود، چون نمی‌خواهد کسی از قابلیت‌های این جنگنده مطلع شود. این شبکه درباره محل انتشار عکس مذکور اطلاعاتی نداد.

علاوه بر این، یک تکنسین در پایگاه نگهداری تانک‌ها در بلندی‌های جولان عکس یک تانک سری را در صفحه اینترنتی یک انجمن نظامی قرار داده است. یکی از افسران صهیونیست در مصاحبه با شبکه Hadashot گفت: «این کار مثل جاسوسی است. هر کسی که این کار را انجام می‌دهد در حال کمک کردن به دشمنان اسرائیل است».

یکی از اعضای نیروی دریایی رژیم صهیونیستی نیز یک عکس از اتاق رزم یگان کماندو‌های نیروی دریایی منتشر کرده است. این عکس نیز روی همان صفحه انجمن نظامی قرار گرفته است.

براساس گزارش فوق، این عکس‌ها را سربازان و افسرانی گرفته‌اند که اجازه انتشار این گونه مطالب را نداشته اند. پس از اینکه مقامات رژیم صهیونیستی متوجه این اشتباه شدند تمام تلاششان را به کار گرفتند تا همه‌ی عکس‌ها از فضای مجازی جمع‌آوری شوند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جاسوسی رژیم صهیونیستی رسانه فضای مجازی مصاحبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۳۸۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته های سردار حاجی زاده از حمله موشکی سپاه به اسرائیل /نکات پنهان زیاد است /تنها ۲۰ درصد از توانمان را به کار بردیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به عملیات موشکی پهپادی وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی گفت: این عملیات نکات پنهان زیادی دارد و تنها یک بخشی از یک نیرو بود.

بنابر روایت تسنیم، وی افزود: ما آن شب در این عملیات تنها از ۲۰ درصد از امکاناتی که برای عملیات فراهم شده برای تنبیه استفاده کردیم و برای همین ۲۰ درصد هم یک صف آرایی عجیب و غریبی شد.

سردار حاجی‌زاده تاکید کرد: آمریکایی‌ها که گفته بودند ما دخالت نمی‌کنیم کاملا دخالت کردند و آمدند کنار رژیم صهیونیستی و رژیم هم حملات به مناطق شمال و محور حزب الله و غزه را تعطیل کرد و حتی یک بدون سرنشین هم در آن مناطق نداشتند و همه را به سمت ایران بسیج کردند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه ادامه داد: آمریکا، انگلیس و فرانسه به کنار رژیم صهیونیستی آمدند و بسیاری از کشورهای اطراف هم به این رژیم کمک کردند.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها علاوه بر هواپیما رزم ناوها و ناوهای هواپیمابر خودشان را آوردند و آن شب تنها ۲۰ درصد توان نیروی هوافضای سپاه صرف مقابله با آمریکا و انگلیس و فرانسه و همه اینها شده بود و با این حال پیروزی بزرگ حاصل شد.

سردار حاجی زاده گفت: این پیروزی به برکت خون شهدا و تدبیر و تصمیم مقام معظم رهبری و دعا و تبلور اراده مردم بود.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901603

دیگر خبرها

  • واکنش فرانسه به تصمیم اسرائیل برای حمله به رفح
  • ناگفته های سردار حاجی زاده از حمله موشکی سپاه به اسرائیل
  • سردار حاجی‌زاده: تنها از ۲۰درصد توانمان برای تنبیه اسرائیل استفاده کردیم
  • ناگفته‌های سردار حاجی زاده از حمله موشکی سپاه به اسرائیل
  • اسرائیل حزب‌الله را تهدید کرد/ جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم
  • ناگفته های سردار حاجی زاده از حمله موشکی سپاه به اسرائیل /نکات پنهان زیاد است /تنها ۲۰ درصد از توانمان را به کار بردیم
  • رژیم صهیونیستی استفاده از سامانه «پاتریوت» آمریکا را کنار می‌گذارد
  • ژنرال صهیونیست: حزب‌الله منطقه امنیتی حائل در داخل اسرائیل ایجاد کرده است
  • پشت پرده استعفای فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی
  • دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواهان آتش‌بس فوری و پایدار در غزه شد