Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رتبه هفتم گروه علوم ریاضی و فنی کنکور سراسری ۹۷ گفت: در طول سال تحصیلی روزانه ۷ ساعت و بعد از عید نوروز که برای کنکور آماده می‌شدم روزانه بین ۱۱ تا ۱۲ ساعت مطالعه می‌کردم. ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸ استانها فارس نظرات

علی سالارحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندرعباس اظهار داشت: بابت کسب رتبه تک رقمی خیلی خوشحالم چون توانستم با کسب این رتبه زحمات پدر، مادر، معلمان و مسئولان مدرسه را جبران کنم و از طرفی نیز چون برای اولین‌بار استان هرمزگان صاحب کسب رتبه تک رقمی کنکور شده مایه مباهات و افتخار من است زیرا عامل امیدواری برای دانش‌آموزان این استان هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه احتمال کسب رتبه تک رقمی را نمی‌دادم ولی با توجه به عملکردم در کنکور حدس می‌زدم که رتبه 11 یا 12 را کسب کنم، افزود: قطعا نقش پدر، مادر و خانواده در موفقیت من زیاد بوده و آن‌ها بهترین حامی من برای رسیدن به این موفقیت بوده‌اند، در مرحله بعد معلمان من در موفقیتم تاثیرگذار بوده‌اند و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نکردند، حتی مدیر و معلم مدرسه نیزبرای من نقش دبیر را داشتند.

رتبه هفتم گروه علوم ریاضی و فنی کنکور سراسری 97 عنوان کرد: در کلاس‌های کنکور و فوق برنامه شرکت نکردم زیرا کلاس‌های درس مدرسه کامل و جامع بود و نیازی به شرکت در کلاس‌های کنکور یا فوق‌برنامه نداشتم.

وی با بیان اینکه در طول سال تحصیلی روزانه 7 ساعت و بعد از عید نوروز که برای کنکور آماده می‌شدم روزانه بین 11 تا 12 ساعت مطالعه می‌کردم، افزود: در مدتی که خود را برای کنکور آماده می‌کردم فعالیتی در فضای مجازی نداشتم و حضور در فضای مجازی اصلا برایم مهم نبود و کاملا به هدفم فکر می‌کردم.

سالارحسینی با بیان اینکه به احتمال بسیار قوی رشته مهندسی مکانیک در دانشگاه شریف را انتخاب خواهم کرد، گفت: هدف من از خیلی وقت پیش تحصیل در این رشته بوده و همین تعیین هدف نیز عاملی در موفقیت من بوده است.

رتبه هفتم گروه علوم ریاضی و فنی کنکور سراسری 97 با بیان اینکه یکی از دلایل موفقیت تعیین هدف است و کسانی که موفق به قبولی در کنکور نمی‌شوند کسانی هستند که سردرگم‌اند، به افرادی که در کنکور امسال قبول نشده‌اند توصیه کرد که برای خود هدف تعیین کنند و با نگاه به هدف تعیین شده، آینده و موفقیت خود را ترسیم کنند زیرا با این کار قطعا به هدف خود در کنکور می‌رسند البته این را نیز در نظر داشته باشند که اولین شرط رسیدن به هر هدفی اراده و انگیزه است.

انتهای پیام/ ز

R41382/P41362/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۳۸۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایندگان کشورمان در شصت و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور مالزی از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و کمیته اعزام و دعوت از قاریان و حافظان قرآن کریم اعلام شد.

در شصت و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی علاوه بر دعوت از شرکت‌کننده رشته قرائت تحقیق که به صورت یک سنت هر ساله صورت می‌گرفت، امسال برای اولین بار از شرکت‌کننده رشته حفظ کل قرآن کریم نیز دعوت شد.

بر همین اساس در رشته قرائت تحقیق حمیدرضا نصیری و در رشته حفظ کل قرآن کریم محمدرضا زاهدی نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن کشور مالزی خواهند بود.

این دو قاری و حافظ قرآن کریم در چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که سال گذشته در استان خراسان شمالی و شهر بجنورد برگزار شد، رتبه‌های دوم رشته‌های قرائت تحقیق و حفظ کل قرآن کریم را دریافت کردند

حمیدرضا نصیری، مهندس کامپیوتر در خانواده قرآنی متولد شد. در جلسات عمومی و سنتی قرآن این شهر حضور پیدا کرد و از همین طریق استعداد او در زمینه قرائت قرآن، مشخص شد. این قاری ممتاز کشورمان از محضر اساتید پیشکسوت قرآنی زنجان چون «محمود رنگرز» بهره برده است. اساتیدی همچون احمد ابوالقاسمی، محمدحسین سعیدیان و سیدمحسن موسوی‌بلده در این دوره بیشترین تأثیر را بر تلاوت این قاری ممتاز گذاشتند.

محمدرضا زاهدی علاوه بر شناخته شدن در زمینه حفظ قرآن کریم، به عنوان یک قاری نیز شناخته می‌شود. او متولد شهریورماه ۱۳۸۱ در تهران است سعید حاجیان، حافظ، قاری و مدرس قرآن کریم یکی از اصلی‌ترین استادان محمدرضا زاهدی در دوران یادگیری قرآن کریم بوده است. او سال ۱۳۹۷ در حالی که ۱۶ سال سن بیشتر نداشت در بیست‌ودومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه دبی در امارات در بخش حفظ حضور یافت و در پایان موفق به کسب رتبه خاصی نشد. شاید بهترین رتبه این حافظ کل قرآن همان رتبه دوم مسابقات سراسری قرآن کشورمان در سال ۱۴۰۲ و در چهل و ششمین دوره باشد.

یادآور می‌شود مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی در دو مرحله مقدماتی (مجازی) و نهایی (حضوری) برگزار می‌شود، سبکی که ایران طی سال‌های اخیر مبدع آن بوده است. این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان و در رشته‌های قرائت تحقیق و حفظ کل قرآن برگزار می‌شود.

آخرین قاری ایرانی که حائز رتبه نخست این مسابقات شده، حامد علیزاده در سال ۱۳۹۶ بود. قاریان ایرانی علاوه بر دریافت چندین رتبه نخست، صاحب چندین رتبه دوم، سوم و چهارم در کهن‌ترین مسابقات بین‌المللی قرآن جهان اسلام شده‌اند. سال گذشته و در شصت و سومین دوره این مسابقات علیرضا بیژنی که همراه با امین پویا به عنوان استاد راهنما عازم این مسابقات شده بود، موفق به دریافت رتبه دوم شد.

کد خبر 6088402 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • فیلم/ پایان ماراتن داوطلبان کنکور ریاضی، انسانی و فرهنگیان
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • ستاره ژاپنی عامل خوشبختی گزینه سابق ایران
  • برگزاری کنکور سراسری با رقابت گروه  علوم ریاضی و انسانی در هرمزگان
  • برگزاری کنکور سراسری فردا و پس فردا
  • با سوپر غذای تقویت‌کننده مغز آشنا شوید
  • حرف آخر ، بهترین انتخاب برای موفقیت در کنکور 1403
  • لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • لزوم تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • موفقیت های سپاه مرهون ولایتمداری است