Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@23:44:28 GMT

رسیدگی به ۱۱۷ شکایت از مدارس در حین ثبت‌نام

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۳۹۱۱۷

رسیدگی به ۱۱۷ شکایت از مدارس در حین ثبت‌نام

رییس اداره ارزیابی و عملکرد پاسخگویی به شکایات اداره آموزش و پرورش اصفهان گفت: در مجموع در استان اصفهان ۱۱۷ مورد شکایت حین ثبت‌نام دانش آموزان اعلام شده است که در موارد اثبات شده و مستند با متخلفان برخورد شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حبیب‌الله عسگری ظهر امروز (سه‌شنبه) در نشست خبری خود با بیان اینکه ثبت‌نام دانش آموزان در مدارس از خردادآغاز و تا پایان شهریور ادامه دارد، اظهار کرد: در دستورالعمل ارسال شده برای ثبت‌نام دانش‌اموزان همه مواردی که مدیران ملزم به رعایت آن هستند، ذکر شده و نکته مبهمی در این زمینه وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در سال جاری ۱۸ تیم نظارتی بر روند ثبت‌نام دانش آموزان نظارت دارند، افزود: تیر ماه بیش از ۴۵۰ مدرسه به وسیله این تیم‌ها مورد بازدید قرار گرفت و به رؤسای نواحی، موارد مشکل‌دار برای پیگیری بازخورد داده شد.

رییس اداره ارزیابی و عملکرد پاسخگویی به شکایات اداره آموزش و پرورش اصفهان با بیان اینکه ثبت‌نام دانش آموزان اتباع  مانند ثبت‌نام دانش آموزان ایرانی انجام می‌شود، اضافه کرد: همچنین برای ثبت‌نام در هنرستان‌های استان نیز محدودیتی نداریم و تنها در تعدادی از هنرستان‌ها به دلیل محدود بودن تعداد رشته‌ها آزمون ورودی برگزار شده است.

وی با تاکید بر اینکه مدیران مدارس در فصل ثبت‌نام مطابق دستورالعمل حق دریافت هزینه ندارند، ادامه داد: در فصل ثبت نام امسال در شهر اصفهان هشت شکایت ثبت شده که به این شکایات رسیدگی و به ۴۰ شکایت دیگر نیز خارج از سامانه رسیدگی می‌شود.

عسگری تصریح کرد: در مجموع در استان اصفهان ۱۱۷ مورد شکایت حین ثبت‌نام دانش آموزان اعلام شده است که در موارد اثبات شده و مستند با متخلفان برخورد شده است.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش ثبت نام دانش آموزان رسیدگی به شکایات مدارس اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۳۹۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین فرشیدی در حکمی صابر جباری فاروجی را به عنوان «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب کرد.

متن انتصاب دبیر کارگروه سلامت مدارس به شرح زیر است:

«با توجه به ضرورت اتخاذ تصمیمات یکپارچه در حوزه تعیین سیاست ها، تکالیف و خط مشی‌ها برای دانش آموزان و ایجاد و تداوم هم افزایی مراکز/ دفاتر مرتبط معاونت بهداشت در تعامل با حوزه­‌های درون بخشی و برون بخشی به ویژه وزارت آموزش و پرورش و با هدف سامان بخشی به فعالیت‌های مطلوب سلامت کودکان، نونهالان و نوجوانان در مدارس، نظر به تعهد و تجربه جنابعالی، بدین وسیله به موجب این ابلاغ جنابعالی به سمت «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب می­‌شوید.

امید است با یاری خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی­عصر (عج) در اجرای مأموریت­‌های این کارگروه و در راستای حفظ و ارتقای سلامت دانش­آموزان موفق و منصور باشید.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جایی که تعلیم و تربیت با عشق گره می‌خورد
  • معلمی خاص برای دانش آموزان خاص
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی خراسان رضوی خیرساز هستند
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند
  • ۱۵۰ مدرسه در اصفهان تحت تاثیر فرونشست / حقوق معلمان حق‌التدریس افزایش پیدا می‌کند
  • زنگ سپاس معلم در مدارس همدان نواخته شد
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در مدارس خوزستان
  • ۱۵۰۰ نفر جذب آموزش و پرورش استان کرمانشاه شدند
  • «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد