Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ سیدمحمد احمدی فرماندار شهرستان رشت گفت‌:در نشست بررسی آخرین وضعیت طرح‌های سالم‌سازی و مناطق خطرآفرین سواحل شهرستان رشت از شناسایی ۵۵ نقطه خطرآفرین در ۲۲ کیلومتر نوار ساحلی این شهرستان خبرداد.

وی با اشاره به اینکه سواحل شهرستان رشت در حال حاضر از وضعیت مطلوبی برخوردار است افزود: ناجیان غریق آموزش دیده در طرح‌های سالم سازی شهرستان رشت مشغول فعالیت هستند واز ابتدای تابستان تاکنون یک غریق در نوار ساحلی شهرستان رشت داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان رشت خاطر نشان کرد: علاوه بر تجهیز ملزومات طرح‌های سالم‌سازی شهرستان رشت باید با اقدامات مطلوب بتوانیم ضمن ایجاد خاطراتی خوش برای مسافران و گردشگران، همچنین زمینه تداوم آنان را نیز بیش از پیش فراهم کنیم.

سیدمحمد احمدی با اشاره به اینکه دهیاران سربازان خط مقدم مدیریت سواحل هستند تصریح کرد: هیچ نهادی همانند دهیاران نمی‌تواند سواحل روستا‌ها را مدیریت و سازماندهی کند.

 

بیش از ۵۰ نقطه خطرآفرین در سواحل شهرستان رشت شناسایی شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۳۹۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف قاچاق سوخت در هندیجان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کامران خوشناموند گفت: در پی وصول گزارش‌های مردمی مبنی بر دپوی سوخت قاچاق در انبارهای حاشیه شهرستان هندیجان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارکنان انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از شناسایی محل مذکور و هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از محل یادشده، ۲۷ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف و ۱۲ دستگاه خودرو وانت و سواری را که حامل سوخت قاچاق بودند، توقیف کردند.

فرمانده انتظامی هندیجان با اشاره به دستگیری ۱۲ نفر در این رابطه و تحویل به مرجع قضائی، تصریح کرد: از شهروندان درخواست می‌شود در صورت اطلاع از هرگونه دپو و یا قاچاق کالا و سوخت مراتب را به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

کد خبر 6095322

دیگر خبرها

  • تخریب سازه‌های بتونی غیر مجاز و آزاد سازی سواحل نور
  • تخریب سازه‌های بتونی غیر مجاز و آزاد سازی سواحل شهرستان نور
  • کشف قاچاق سوخت در هندیجان
  • بهره‌مندی نزدیک به ۸۰ درصدی جمعیت روستایی شهرستان ارومیه از آب شرب سالم و بهداشتی
  • مناطق حادثه خیز در هنگام وقوع بارندگی شناسایی شدند
  • بازداشت شرور وحشت آفرین در غرب تهران
  • دهیاران و شوراهای اسلامی در تنگستان مفاخر حوزه خود را معرفی کنند
  • آغاز طرح های سالم سازی دریا در گیلان از اول خرداد
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال وبختیاری
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری