Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛در جدید‌ترین گزینش بهترین مربیان فوتبال باشگاهی جهان که توسط سایت کلاب ورلدرنکنیگ انجام شد، برانکو ایوانکوویچ 2503 امتیاز کسب کرد و در رده 189 بهترین مربیان جهان ایستادند.

براساس این گزارش امیر قلعه‌نویی، سرمربی این فصل سپاهان با 1596 امتیاز در رده 331 ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین علی‌ دایی که تیم سایپا را هدایت می‌کند، به 566 امتیاز رسید و در رده 654 مربیان جهان جای گرفت.

مهدی تارتار، سرمربی پارس جنوبی جم است، با 357 امتیاز در رده771 حاضر شد.

در این نظرسنجی کارشناسان رنکینگ باشگاه های فوتبال جهان ، زین‌الدین زیدان، سرمربی فرانسوی فصل قبل رئال مادرید همچنان بهترین مربی جهان انتخاب شده است.وی برای این منظور 16378 امتیاز کسب کرد.

همچنین بعد از او ارنستو والورده از بارسلونا با 15485 امتیاز ودیگو سیمئونه از اتلتیکومادرید نیز با 12891 امتیاز صاحب پله سوم قرار دارند.

 همچنین در جدیدترین رنکینگ اعلام شده در بخش بازیکنان علی علیپور ستاره پرسپولیس با 9 پله صعود به رتبه 38 این رده بندی صعود کرد.

گفتنی است در جدید‌ترین رده بندی بهترین تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان که توسط سایت کلاب‌ورلدرنکینگ انجام گرفت، پرسپولیس با 3237 امتیاز در رده 165 بهترین‌های جهان ایستاد و البته بهترین تیم‌ باشگاهی ایران در رده بندی کلی شد

علیرضا جهانبخش ستاره ملی پوش ایرانی برایتون با 2 پله صعود در رتبه 66 ایستاده است.

بیشتر بخوانید:

جدیدترین رنکینگ باشگاهی جهان اعلام شد/علیپور بالاتر از کوتینیو و جیمی واردی صعود ایران در رنکینگ تیم‌های حاضر در جام جهانی ۲۰۱۸

 

انتهای پیام/

علیپور در رتبه 38 برترین مهاجمان دنیا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۳۹۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد شیرین عالمیان مقابل حریف عنوان‌دار اروپایی

نوشاد عالمیان با پیروزی قاطع ۳ بر صفر در مصاف با نماینده اتریش، گام به مرحله سوم مقدماتی گرند اسمش عربستان گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسابقات تنیس روی‌میز اسمش عربستان روزهای ۱۲ تا ۲۲ اردیبهشت به میزبانی جده در جریان است و ایران با ۲ نماینده در بخش مردان در این پیکارها حضور دارد.

امروز (پنجشنبه) نوشاد عالمیان دارنده رنکینگ ۶۸ دنیا در دومین دیدار خود در مرحله حذفی به مصاف آندریاس لونکو با رتبه‌بندی ۸۸ جهان از اتریش رفت و در پایان توانست در سه گیم متوالی حریف خود را شکست دهد و به مرحله سوم مقدماتی راه پیدا کند.

عالمیان در گیم نخست در یک بازی نزدیک با حساب ۱۲ بر ۱۰ به برتری دست یافت، پینگ‌پنگ باز ایران در گیم دوم ۱۱ بر ۳ قدرت خود را به حریف دیکته کرد و در گیم سوم با حساب ۱۱ بر ۲ مقتدرانه بازی را به نفع خود تمام کرد تا در مجموع با حساب ۳ بر صفر پیروز این میدان باشد.

عالمیان جهت راه‌یابی به جدول اصلی مسابقات می‌بایست با برنده دیدار محمد البیالی دارنده رنکینگ ۶۲ دنیا از مصر و متئو موتی با رده‌بندی ۱۴۷ جهان روبرو شود.

کد خبر 750136

دیگر خبرها

  • بالاتر از لالیگا؛ صعود سری آ به رتبه دوم رنکینگ یوفا
  • برد شیرین عالمیان مقابل حریف عنوان‌دار اروپایی
  • دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد
  • جدایی دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • صعود فوتسال افغانستان در رنکینگ جهانی
  • ببینید | اعتراف عادل فردوسی‌پور به اشتباه خود در برابر امیر قلعه‌نویی