Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلاب یمن طرح جدیدی را برای توقف جنگ ارائه کرد.

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن از توقف عملیات نظامی دریایی به شکل یکجانبه در راستای فرصت دادن به ابتکار شخصیت های اسلامی خبر داد.

الحوثی طرح جدیدی در حساب کاربری توییتر خود مطرح کرد که خواستار توقف عملیات نظامی دریایی به صورت یکجانبه است و از ائتلاف عربی نیز می خواهد که عملیات نظامی دریایی را به مدت مشخص که قابل تمدید باشد به منظور جلوگیری از خونریزی یمنی ها متوقف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن از امکان توقف عملیات نظامی در همه جبهه ها اگر طرحش با اقدام متقابل از سوی نیروهای وابسته به عبد ربه هادی منصور و نیروهای ائتلاف تحت سرکردگی سعودی ها همراه شود، خبر داد.

وی آورده است: از باب حفظ جان یمنی ها و توقف خونریزی و در راستای ارزش های و اصول دینی و انسان دوستانه و ارج نهادن به شعائر الهی و ماههای حرام و استجابت و تقویت تحرکات و تلاش هایی که در راستای صلح انجام می شود خواه طرح شخصیت های عربی و اسلامی یا نقشی که فرستاده سازمان ملل و کشورهای حامی صلح انجام می دهند؛ ما در طرح مان از طرفهای رسمی یمنی می خواهیم  که دستور توقف عملیات نظامی دریایی به مدت مشخص و قابل تمدید در همه جبهه ها را صادر کنند. توقف عملیات نظامی دریایی در صورتی که ائتلاف عربستان دست به اقدام مشابهی بزند، قابل تمدید است.

الحوثی تاکید کرد: امیدواریم که این گام مورد اقبال رهبران ائتلاف ضد یمن واقع شود و آنها دست به اقدام مشابهی بزنند اگر خواهان صلح برای ملت یمن که از محاصره و جنگ رنج می برند هستند؛ بحرانی که بزرگترین بحران انسانی است به ویژه که به سطح گرسنگی و شیوع بیماری های واگیر رسیده است. این ساری و جاری از زمان اعلانش در صورتی که از سوی کشورهای متخاصم(ائتلاف ضد یمن) تشدید تنش در عملیات دریایی رخ ندهد.

کد خبر 4362314

منبع: مهر

کلیدواژه: جنگ 2015 یمن عربستان سعودی محمد علی الحوثی ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی سوریه روسیه دونالد ترامپ فلسطین ایران عراق عربستان سعودی افغانستان جنگ 2015 یمن ترکیه اتحادیه اروپا آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۴۰۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد

رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در فارس (شانا) از اعلام کاندیدای مورد حمایت این شورا در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان شیراز و زرقان خبر داد. - اخبار استانها -

مجید فروردین در گفت‌و‌گو با خبرگزاری تسنیم از شیراز، بیان کرد: شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در فارس (شانا)، آقایان سید اسماعیل حسینی و ابراهیم عزیزی را دو کاندیدای مورد حمایت در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شیراز و زرقان معرفی کرده است.

وی گفت: اطلاعیه رسمی شانای کشور نیز در خصوص اعلام حمایت از این دو کاندیدا تا فراد اعلام خواهد شد.

رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در فارس (شانا) افزود: در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد نیز شانا هنور فرد مورد حمایت خود را اعلام نکرده و به احتمال زیاد صبح فردا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/424.

دیگر خبرها

  • ائتلاف دریایی اروپا در دریای سرخ با کمبود کشتی جنگی مواجه شده است
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • طرح یکجانبه فرانسه برای آتش‌بس در مرز لبنان و اراضی اشغالی
  • آماده شدن ناتو برای جنگ با روسیه/ افشای طرح بزرگ ترامپ برای پایان جنگ اوکراین
  • آماده شدن ناتو برای جنگ با روسیه
  • مسکو: ناتو برای تقابل احتمالی با روسیه آماده می‌شود
  • ناتو زنگ خطر را به صدا درآورد
  • سومین ناو هواپیما‌بر چین با آخرین فناوری راهی دریا شد
  • جنگ هیبریدی روسیه با اروپا
  • اعتراضات دانشجویی مقامات آمریکا را رسوا کرد/ دشمن از عملیات مقاومت یمن نگران است