Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین فاضلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص آخرین وضعیتش اظهار داشت: هنوز تیم فصل جدیدم مشخص نیست و مشغول مذاکره با چند تیم لیگ برتری و لیگ یکی هستم و تا چند روز آینده تکلیفم مشخص خواهد شد و با یک تیم به توافق می‌رسم.

وی افزود: من دوران خوبی در سپاهان داشتم و پس از اتفاقاتی که بعد از آمدن کرانچار برایم افتاد نیم فصل به پدیده رفتم و دوران خوبی هم در این تیم داشتم ولی به هر حال مربیگری سلیقه‌ای است و قسمت نشد در فصل جدید در خدمت پدیده باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وینگر فصل گذشته پدیده ادامه داد: در حال حاضر با پدیده قرارداد دارم و به هر تیمی بخواهم بروم باید رضایتنامه بگیرم. به محض اینکه تیم جدیدم مشخص شود اقدام می‌کنم. چند جلسه با مسئولان باشگاه داشتم و در مورد رضایتنامه و دریافت طلبم صحبت‌هایی داشتم.

فاضلی ادامه داد: در حال حاضر 60 درصد از قرارداد فصل گذشته‌ام را دریافت نکردم و باید هم در مورد این موضوع و هم رضایت‌نامه‌ام با باشگاه صحبت کنم و احتمالا به زودی به توافق می‌رسیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال پدیده مشهد حسین فاضلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۴۰۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانال‌های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند

هیأت نظارت بر مطبوعات از گردانندگان کانال‌های خبری در پیام‌رسان‌ها که تاکنون اقدام به اخذ مجوز فعالیت نکرده‌اند، خواست در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به ثبت درخواست در سامانه جامع رسانه‌های کشور اقدام کنند.

دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات اعلام کرد:

در راستای اجرای قوانین و مقررات رسانه‌ای کشور از همه گردانندگان کانال‌های خبری در پیام‌رسان‌ها دعوت می‌شود به منظور انجام فرایند قانونی اخذ مجوز و بهره‌مندی از حمایت‌های قانونی، حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه نسبت به ثبت درخواست مجوز فعالیت خود از طریق سامانه جامع رسانه‌ها اقدام کنند.

فعالیت همه رسانه‌ها به موجب قانون مطبوعات، مستلزم دریافت مجوز است و براساس بند پ ماده ۳ آیین‌نامه اجرایی قانون مطبوعات کشور، پیام‌رسان‌ها و کانال‌های خبری نیز مشمول این الزام قانونی هستند.

هیات نظارت بر مطبوعات در این خبر اعلام کرده است که متقاضیان برای کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر درباره ثبت درخواست، باید به صفحه راهنمای ثبت درخواست مجوز سامانه خبری مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • افزایش رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • پدیده والیبال ایران سوژه پست جدید فدراسیون جهانی
  • کانال‌های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • کانال های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • شهردار و رییس شورای زرند در لباس پاکبانی (عکس)
  • سهمیه ارز مسافران حج مشخص شد
  • جایزه فردی خوشحالم نمی کند/ قرارداد کادرفنی باید زودتر مشخص شود
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • تنها ۸ درصد از فعالان اقتصادی گلستان شناسه «یکتا» دریافت کردند