Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-09@09:08:08 GMT

جاسم کرار: موهایم در باشگاه‌های ایران سفید شد!

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۴۰۴۷۸

جاسم کرار: موهایم در باشگاه‌های ایران سفید شد!

جاسم کرار گفت: من منتظرم باشگاه به من بگوید تکلیف چیست. من می‌خواهم قراردادم به دلار تبدیل شود، ولی می‌دانم این طور نمی‌شود چرا که باشگاه ضرر زیادی می‌کند. ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵ رسانه ها خواندنی نظرات

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، جاسم کرار در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شرایط این روزهای خود در تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اظهارداشت: من نمی‌دانم تکلیف من در باشگاه صنعت نفت چیست چرا که این موضوع نه دست من است و نه دست باشگاه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: من هیچ پیشنهادی برای این موضوع ندارم. اگر مشکل حل شد در تیم صنعت نفت می‌مانم و اگر نشد دیگر در این تیم نمی‌مانم. دلار هر روز بالا می‌رود. دست کسی نیست. نه تقصیر من است نه تقصیر باشگاه.

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: من منتظرم باشگاه به من بگوید تکلیف چیست. من می‌خواهم قراردادم به دلار تبدیل شود، ولی می‌دانم این طور نمی‌شود چرا که باشگاه ضرر زیادی می‌کند. من مدیرعامل نیستم که بدانم چه باید کرد، این کار دست باشگاه است. با این شرایط نه تنها من، هیچ بازیکنی در دنیا قبول نمی‌کند بماند و بازی کند.

کرار افزود: باشگاه مقصر نیست هر روز جلسه بر گزار می‌کنند، هیئت مدیره درگیر این موضوع شده است. خودشان می‌گویند دولت نامه‌ای به فدراسیون نوشته و اعلام کرده است به باشگاه‌ها ارز نمی‌دهد و این مسائل به دولت مربوط نیست. من نمی‌دانم این کار درست است یا نه. من بازیکن خارجی با ریال چه کار کنم. با این قانون هیچ بازیکن حرفه‌ای به ایران نمی‌آید.

این بازیکن تصریح کرد: دیگر در هیچ تیم ایرانی بازی نمی‌کنم، مو‌های من در تیم استقلال و تراکتور سفید شد. آنقدر مرا اذیت کردند که می‌خواهم برگردم. روز گذشته حسین بازیکن ملی پوش عراقی به من زنگ زد و گفت می‌خواهم به استقلال بیایم. از من مشورت می‌خواست. به او گفتم اصلا نیا من به عنوان بازیکن تیم ملی در این 9 سال آنقدر اذیت شدم که هیچ بازیکنی نمی‌تواند تحمل کند. به او گفتم اگر می‌خواهی به استقلال بیایی اول بگو 70 درصد دلار بدهند و 30 درصد را ماهیانه چک شخصی بگیر.

وی ادامه داد: استقلال واقعا مرا مسخره خود کرد. چکی به من داد مثلا 500 میلیون تومان معادل 5 میلیون ریال. این چک را به بانک بردم، مدیر بانک به من می‌خندد و می‌گوید این چه چکی است. یا به من ماشین می‌دهد. من ماشین در هتل پارک کردم و به نجف رفتم وقتی برگشتم ماشین در هتل نبود. پیگیر شدم، گفتند از باشگاه آمدند و ماشین را بردند. ببینید چقدر مرا مسخره کردند.

وی در مورد اینکه گله‌ای از باشگاه تراکتورسازی دارد یا خیر، خاطرنشان کرد: در تراکتور هم اوضاع بهتر نبود. آجورلو من را تهدید می‌کرد که یا 140 هزار دلار پولت را ببخش یا تهدیدت می‌کنیم و این مسخره است. از فوتبال ایران خیلی خسته‌ام، ولی ایران برای خانواده‌ام بهترین جای دنیا است.

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌ها

R41383/P41383/S9,1299/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۴۰۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ دلار و یورو در مرکز مبادله ارز

هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۴ هزار و ۷۸۳ تومان و حواله دلار نیز به ۴۱ هزار و ۸۱۴ تومان رسید.

به گزارش مشرق، در معاملات امروز (چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) مرکز مبادله ارز و طلای ایران هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۴ هزار و ۷۸۳ تومان و نرخ حواله دلار نیز به ۴۱ هزار و ۸۱۴ تومان رسیده است.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران به ۴۸ هزار و ۲۲۵ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۴۵ هزار و ۲۷ تومان رسیده است.

از سوی دیگر اسکناس درهم امارات ۱۲ هزار و ۱۹۴ تومان ارزش‌گذاری شده و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۳۸۵ تومان است.

دیگر خبرها

  • نقش دلار در تورم چقدر است؟
  • میلیون‌ها دلار خسارت-بزرگترین ستاره‌هایی که فلاپ شدند!
  • سخنگوی کاخ سفید : به توافق اسرائیل و حماس خوش بین هستیم
  • مدیر عامل کافه بازار: بازار طی ۲ ماه ۲۰۰ میلیون تومان باگ بانتی پرداخته است
  • حذف عالمیان با شکست برابر حریف ۱۹ ساله/پایان کار با ۱۷ هزار دلار
  • نرخ دلار و یورو در مرکز مبادله ارز
  • تقابل ۲ کلیدواژه «بزرگ» و «محدود» در عملیات رفح
  • تعویق محاکمه ترامپ/ بنویسید اطلاع ثانوی بخوانید بعد از انتخابات!
  • تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
  • محورهای رایزنی «بایدن» و «نتانیاهو»