Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ بعد از ظهر امروز مهندس "حسین چراغی" مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در حاشیه بازدید از زیرساخت های بندر تاریخی کیاشهر اظهار کرد: بندر کیاشهر از حلقه های مهم در شبکه مارینا و گردشگری دریایی استان گیلان محسوب می شود.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای تحویل مجدد بندر کیاشهر توسط سازمان بنادر و دریانوردی، افزود: اقدامات لازم برای تحویل مجدد بندر کیاشهر از اداره کل شیلات در جریان است و پس از تحویل بندر مذکور به سازمان بنادر و دریانوردی، واگذاری بندر کیاشهر برای سرمایه گذاری بخش خصوصی آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهندس چراغی با اشاره به ویژگی های گردشگری بندر کیاشهر خاطرنشان کرد: منطقه توریستی و گردشگری بندر کیاشهر که واقع در شرق استان گیلان، جاذبه های بی نظیری در راستای گردشگری دریایی دارد که سرمایه گذاری بخش خصوصی را در این صنعت، اقتصادی می کند.

در پایان مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با اشاره به ایجاد زیر ساخت های گردشگری دریایی در بندر کیاشهر تصریح کرد: این امر موجب تحرک اقتصادی و خلق فرصت های شغلی در منطقه خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان گیلان سازمان بنادر و دریانوردی سرمایه گذاری بخش خصوصی صنعت گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۴۰۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمند‌سازی عملیات بندری وسایل نقلیه در بنادر شرق هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: مطابق با ابلاغیه‌های سازمان بنادر و دریانوردی مبنی بر تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه، با هدف کاهش و کنترل ترافیک با تجهیز سامانه‌های اکسس کنترل(Access control) و مدیریت تردد ناوگان حمل جاده‌ای، اقدامات اولیه برای نصب و استفاده بهینه از این سیستم در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: بازسازی شناور جستجو و نجات در بندر شهید رجایی

حمیدرضا محمدحسینی تختی افزود: با عملیاتی شدن این سامانه به صورت موازی و برخط می‌توان از طریق مدیریت زمان و هوشمندسازی کنترل ورود و خروج وسایل نقلیه از حجم اضافی ترافیکی مبادی ورودی شهر تا حد چشمگیری جلوگیری کرد.

وی از دیگر اهداف اجرای این طرح را ارایه مطلوب خدمات، افزایش بهره‌وری و اطمینان از انطباق آن با قوانین سازمان عنوان کرد و افزود: بر‌نامه‌های تدوین شده در این زمینه رویکردی جامع و مساله ‌محور دارد و با اجرای آن روند ورود وسیله نقلیه، حین تخلیه و بارگیری و نیز خروج آن با نظم، سرعت و سهولت است.

دیگر خبرها

  • بنادر مسافربری هرمزگان تعطیل شدند
  • هوشمند‌سازی عملیات بندری وسایل نقلیه در بنادر شرق هرمزگان
  • تکمیل مرحله نخست ساخت بندر گردشگری چمخاله
  • راه اندازی دهکده لجستیک در بوشهر
  • دهکده لجستیک در بندر بوشهر راه‌اندازی می‌شود
  • دهکده لجستیک در بوشهر راه‌اندازی می‌شود
  • راه‌اندازی دهکده لجستیک برای تخلیه و بارگیری کالا در بوشهر
  • لایروبی بیش از سه میلیون مترمکعب از اسکله‌ها و آبراه‌های بندر امام خمینی
  • اسکله کیاشهر، ظرفیت گردشگری و اقتصادی دارد
  • میزبانی اسکله‌های گلستان از ۷۵ هزار گردشگر دریایی