Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@13:12:27 GMT

والدین شهدا؛ قوت قلبی برای همه خدمتگزاران نظام

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۴۰۶۶۷

والدین شهدا؛ قوت قلبی برای همه خدمتگزاران نظام

به گزارش ایکنا از گیلان، عبدالله پاکاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان امروز، 9 مرداد در دیدار با پدر بزرگوار شهیدان هادی و حمید رجبی پور که با همراهی فرماندار شهرستان لنگرود صورت گرفت، حفظ ارزش های نظام جمهوری اسلامی و دستاوردهای انقلاب را ثمره خون شهیدان و مجاهدت رزمندگان اسلام دانست و اظهار کرد: امروز ملت شهیدپرور ایران در دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب و خون پاک شهیدان پیشرو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ایستادگی و مقاومت خانواده های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران، گفت: در واقع خانواده های شهدا اعم از والدین و همسران شهدا با از خودگذشتگی و ایثاری که نشان دادند، فرزندان و همسران خود را برای حضور در میادین رزم حمایت کردند و موجب شدند تا امروز ایران در اوج امنیت و اقتدار در دنیا قرار داشته باشد.

مدیرکل بنیاد شهید گیلان، والدین شهدا را اسوه و نمونه دانست و تصریح کرد: خدمت خانواده معظم شهدا رسيده ايم تا اعلام بداریم هميشه به ياد شهدا و خانواده آنان هستيم و اميدواريم که بتوانيم دين خود را به نحو احسن نسبت به شهدا ادا کنيم.

پاکاری، با بیان اینکه خانواده های شهدا به ویژه والدین مکرم آنان برای همه خدمتگزاران نظام موجب اميد و قوت قلب هستند، خاطرنشان کرد: ما مديون خون شهدا هستيم و وظيفه داريم تا با خدمت صادقانه پاسخگوی خون شهيدان و در خدمت خانواده های آنان باشيم.

وی افزود: دلاورمردی ها، رشادت‏ها، فداکاری ها و از خود گذشتگی شهدا نشان از عمق اعتقادات معنوی آنها داشت که بر اثر تربيت صحيح در دامان پاک والدين شهدا ايجاد شده است.

این مقام مسئول، پدران و مادران شهدا را مايه افتخار و سربلندی ملت ايران دانست و تاکید کرد: قطعا نام شما در کنار نام فرزندان شهيدتان در برگ زرين تاريخ اين مرز و بوم به يادگار خواهد ماند و آيندگان به آن افتخار خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۴۰۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیداری از جنس تکریم خانواده شهدا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سردار منصوری در این دیدار، پیگیر مشکلات این خانواده شهید گرانقدر شد.
شهید قباد چولکی در هفتم اسفندماه سال ۱۳۶۴ در عملیات والفجر ۹ در منطقه مرزی کردستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

دیگر خبرها

  • والدین با استقلال‌طلبی نوجوانان مواجهه منفی نداشته باشند
  • از مفاخر قرآنی استان گیلان تقدیر شد
  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد
  • حسین قناعت:«والدین امانتی» به کودکان حفاظت از محیط زیست را آموزش می‌دهد/ فیلم کودک با اکران آنلاین بهتر دیده می‌شود
  • امنیت شغلی در گرو رونق تولید/ بیمه کارگران ساختمانی پیگری می‌شود
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • لکه های پرخطر و حادثه خیز، شناسایی شود
  • دیداری از جنس تکریم خانواده شهدا
  • برگزاری بیش از ۱۵ هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • برگزاری ۱۵هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲