Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-16@14:41:46 GMT

کاپیتان بسکتبال علیه پمپ بنزین شریعتی!

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۴۱۰۲۰

کاپیتان بسکتبال علیه پمپ بنزین شریعتی!

در روزهایی که صمد نیکخواه بهرامی به دلیل غیبت در اردوی تیم ملی در آستانه بازی‌های آسیایی مورد توجه قرار دارد، کاپیتان تیم ملی بسکتبال با صحبت‌هایی که روی صفحه شخصی خود در اینستاگرام انجام داد، حسابی خبرساز شد.

به گزارش شهروند، او از ماجرایی که صبح دیروز برایش در یکی از جایگاه‌های سوخت رخ داده بود، پرده برداشت: «این اتفاق برای یکی از دوستانم هم رخ داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من امروز به پمپ بنزین شریعتی پایین‌تر از پل صدر آمدم؛ در حالی که ماشین من (اسپورتیج) ٢ خط از روی آمپر بنزین خالی داشت.

متصدی جایگاه برای من ٦٠ لیتر بنزین زد؛ در شرایطی که ماشین من در مجموع باکش ٦٠ لیتر ظرفیت دارد! به مدیر جایگاه هم گفتم اما اتفاقی نیفتاد. خلاصه حواستان باشد که این پمپ بنزین یا پمپ‌هایش مشکل دارد یا مشکل جای دیگری است. در هر صورت سعی کنید خودتان بنزین بزنید و به این دوستان نسپارید!» این صحبت‌های کاپیتان تیم ملی بسکتبال که واکنش‌هایی را به همراه داشت، باعث شد او اطلاعات خودروی خودش را هم در پاسخ به حرفی که از مدیر جایگاه شنیده بود، منتشر کند.

این اطلاعات نشان می‌داد باک خودروی نیکخواه بهرامی ٥٨ لیتر فضا دارد و ٢ لیتر هم اضافه‌تر از فضای کل باک خودرو خودش بنزین زده است! واکنش صمد به این ماجرا شکل طنز به خود گرفت: «مدیر جایگاه حرف جالبی به من زد؛ می‌گفت در کاتالوگ ماشین‌ها می‌نویسد ٦٠ لیتر وگرنه باک اتومبیل شما ٧٢ لیتر بنزین می‌گیرد! فکر می‌کنم کمپانی نخواسته ما خیلی خوشحال شویم و گفته بگذار فضای باک را کمتر بنویسم!» آخرین نکته‌ای هم که با کنایه، کاپیتان تیم ملی بسکتبال خطاب به هوادارانش گفت، این بود: «یکی از نکاتی هم که امروز یاد گرفتم، این بود که مسئول جایگاه می‌گفت وقتی آرام‌آرام بنزین بزنید، بیشتر بنزین در باک شما جا می‌گیرد. خلاصه که آرام‌آرام بزنید‍!»

این اتفاق عجیب شاید روزانه برای خیلی از مردم رخ می‌دهد، اما صدایشان به جایی نمی‌رسد. این‌بار یکی از ورزشکاران مطرح این موضوع را مطرح کرد تا شاید بازتاب آن بیشتر باشد و به چنین مشکلاتی رسیدگی شود. به هر حال این روزها ورزشکاران هم برای رسیدگی به مشکلات مردم وارد گود شده‌اند و پست‌های اجتماعی در صفحات شخصی آنها در شبکه‌های اجتماعی بیشتر از قبل و حتی شاید بیشتر از مسائل ورزشی رویت می‌شود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: نیکخواه بهرامی باک بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۴۱۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف بیش از ۱۷۲ میلیون متر مکعب سی ان جی در سبد سوخت کردستانی ها

جهانبخش نوکانی ضمن تاکید بر جایگزینی سوخت پاک CNG به جای بنزین به دلیل صرفه اقتصادی و کاهش آلاینده‌های زیست محیطی اظهار داشت: با افزایش مصرف سوخت CNG در سال گذشته بیش از ۱۷۲ میلیون لیتر در مصرف بنزین استان صرفه جویی شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان به فعال بودن ۳۳۶ نازل در جایگاه‌های سی ان جی استان اشاره کرد و افزود: کالیبراسیون دیسپنسر‌های همه جایگاه‌ها انجام و گواهینامه سلامت از اداره استاندارد دریافت نموده اند.

وی با اشاره به ظرفیت مناسب ارائه سوخت سی ان جی در ۵۲ جایگاه به شهروندان اظهار داشت: مصرف روزانه سی ان جی در استان ۴۸۰ هزار متر مکعب است که با توجه به ظرفیت مصرف یک میلیون و ۲۰۰ هزار متر مکعبی در جایگاه‌های استان، این میزان مصرف فقط ۴۰ درصد از ظرفیت ایجاده شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • مصرف بیش از ۱۷۲ میلیون متر مکعب سی ان جی در سبد سوخت کردستانی ها
  • تعطیلات عید فطر مصرف بنزین در خراسان رضوی را افزایش داد
  • تعطیلات عید فطر مصرف بنزین در خراسان رضوی را ۲ درصد افزایش داد
  • افزایش ۴۰ درصدی مصرف بنزین در ۳ سال گذشته
  • صرفه جویی ۱۰۷ میلیون لیتر بنزین با مصرف سی ان جی در خراسان شمالی
  • افزایش40 درصدی مصرف بنزین در 3 سال گذشته/ مصرف به ۱.۴ لیتر در روز بر نفر رسیده است
  • مردم نگران بنزین نباشند
  • جایگاه‌های سوخت تهران به شرایط عادی بازگشتند
  • ببینید | صف‌های طولانی خودروها در جایگاه‌های پمپ بنزین ساعتی پس از حمله ایران به اسرائیل
  • مردم نگران تامین بنزین نباشند/ موجودی سوخت جایگاه‌ها تکمیل است