Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره آب و فاضلاب شهری گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد: شهر دوگنبدان مرکز این شهرستان هیچ مشکلی در زمینه تامین و توزیع آب شرب سالم ندارد.

سیدبهنام پاد در گفت و گو با ایلنا از گچساران گفت: بیش از 33 هزار اشتراک آب شرب سالم در شهر دوگنبدان وجود دارد که هم اکنون هیچ مشکلی برای تامین و توزیع آب برای این مشترکان نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تعداد حلقه چاههای تامین آب شرب شهروندان دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران را 9 حلقه عنوان و اظهارداشت: سه مخزن آب نیز در این ارتباط وجود دارد.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهری گچساران افزود: یک مخزن آب دیگر نیز در دست احداث است که در تلاشیم در سال جاری آن را به بهره برداری برسانیم.

پاد تاکیدکرد که آب شرب دوگبندان نیازی به جیره بندی ندارد و تاکنون جیره بندی نشده است.

وی از قطع 151 انشعاب غیرمجاز آب در شهر دوگنبدان طی سالجاری خبرداد و اظهارداشت: با کسانی که انشعاب غیرمجاز داشته باشند براساس قانون برخورد می شود.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهری گچساران گفت: اکیپ هایی بطور مستمر درحال گشت زنی برای کشف و قطع انشعابات غیرمجاز در شهر دوگنبدان فعال هستند.

به گزارش ایلنا از گچساران، شهر دوگنبدان مرکز این شهرستان تا یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد حدود 130 کیلومتر فاصله دارد.دمای هوای گچساران در فصل گرما به بیش از 50 درجه می رسد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد قانون آب دوگنبدان رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۴۱۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین کنگره بین‌المللی سالمندی سالم در تبریز

 فرهودی در جلسه‌ اطلاع رسانی برگزاری کنگره‌ سالمندی سالم گفت: این کنگره با هدف رسیدن به سالمندی سالم توسعه دانش در حوزه سالمندی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های کشوری و بین المللی برگزار می‌شود.

 وی افزود: این کنگره در بخش‌های مختلف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی برگزار خواهد شد و بزرگترین رویداد علمی در حوزه سالمندی در سطح ملی و منطقه‌ای می‌باشد که زمینه تبادلات علمی و بهره گیری از توانمندی‌ها و تجارب ارزشمند کشوری و جهانی را فراهم خواهد کرد.

وی با بیان اینکه جمعیت سالمند کشور طی پنجاه سال گذشته در سنین ۶۰ سال به بالا ۶.۳ و ۶۵ سال به بالا ۶.۴ برابر شده است گفت: جمعیت کل کشور ۴.۲ برابر است که نشان می‌دهد جمعیت سالمند به صورت قابل توجهی افزایش پیدا کرده است.

فرهودی ادامه داد: اکنون ۱۰ میلیون نفر از جمعیت کشور را سالمندان تشکیل می‌دهند که سرعت چند برابر آن در کشور نگران کننده است و پیش بینی می‌شود در سال ۱۴۳۰ ما سه برابر جمعیت فعلی سالمند داشته باشیم.

وی با بیان اینکه افزایش جمعیت سالمندی تبعات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را در پی دارد خاطرنشان کرد: مدیریت تبعات سالمندی نیازمند عزم عمومی و حاکمیتی است که به نوعی مسئولیت اجتماعی همگانی هم محسوب می‌شود. 

رئیس پژوهشکده سالمندی دانشکده علوم پزشکی تبریز اذعان کرد: این پژوهشکده سال ۱۳۹۵ با حساسیت به موضوع سالمندی در دانشگاه علوم پزشکی با سه مرکز تحقیقاتی آغاز به کار کرد که اخیرا یک مرکز تحقیقاتی دیگر به این پژوهشکده اضافه شده است.

وی مرکز تحقیقات علوم اعصاب، روان پزشکی، طب فیزیکی و توانبخشی و مرکز تحقیقات طب تلفیقی در سالمندی را از چهار مرکز زیر مجموعه این پژوهشکده برشمرد و بیان کرد: با برگزاری این کنگره سعی می‌کنیم نگاه جامعی به مقوله‌ سالمندی داشته باشیم و با درگیر کردن گروه‌های هدف در این زمینه حل مشکلات سالمندی را به ثمر برسانیم.

وی افزود: با تشکیل میزگرد‌هایی در ارتباط با سالمندی، هدف اصلی ما حساس سازی مسئله سالمندی در جامعه است که به این مقوله صرفا با نگاه مشکل و چالش نگاه نکرده بلکه به عنوان فرصتی برای سالم سپری کردن سالمندی صورت گیرد.

وی ارسال خلاصه مقالات را ۴۳۰ مورد، پروپوزال ۶۸، ایده ۴۹ و تجارب موفق را ۱۷ مورد اعلام کرد که بیشترین ارسال آثار از آذربایجان شرقی بوده اما از شهر‌ها و حتی کشور‌های دیگر هم به این کنگره آثار ارسال شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین کنگره بین‌المللی سالمندی سالم در تبریز
  • شناسایی و قطع ۱۳۳ انشعاب غیرمجاز برق در تبریز
  • شناسایی بیش از ۴ هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • شناسایی بیش از چهار هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • افزایش ۶۷ درصدی شناسایی انشعاب غیرمجاز آب در گیلان
  • تعیین وضعیت ۳۹۰۰ انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر
  • ۱۰ رشته انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام شناسایی و جمع‌آوری شد
  • جمع‌آوری ۱۰ فقره انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام
  • تعیین تکلیف ۳ هزار و ۹۳۷ انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر
  • رئیس سازمان محیط زیست: دیگر پروژه‌ ای به نام میانکاله وجود ندارد