Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب‌الله عسگری ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: تاکنون هشت مورد شکایت از اصفهان به وزارت آموزش و پرورش در خصوص نحوه ثبت نام ها گزارش شده است.

وی بیان داشت: از این تعداد شکایات، شش مورد بررسی و نتیجه آن مشخص شده است، یک مورد در حال بررسی است و یک نفر شاکی از شکایت خود انصراف داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: ۴۰ مورد شکایت از طریق نواحی به این اداره ابلاغ شده است.

وی اعلام کرد: بخشی از شکایات نیز خارج از سامانه ثبت شکایات آموزش و پرورش بوده و به شیوه‌های مختلف صورت گرفته است که در مجموع تاکنون ۱۱۷ مورد شکایت انجام گرفته است.

عسگری با اظهار اینکه این میزان شکایات مستند و قابل بررسی است که پس از مشخص شدن نتایج با متخلفا.ن به طور قاطع برخورد می‌کنیم، گفت: اگر مواردی از تخلف در مدارس و دریافت هزینه مشاهده شده است به ما ابلاغ شود تا رسیدگی صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه بر طبق دستور العمل وزارتخانه آموزش و پرورش دریافت هر گونه وجه از مدارس دولتی یا غیر دولتی و نمونه مردمی خلاف قانون است و به جد با آن برخورد می شود، اظهار داشت: مدارس نمونه دولتی ما مثل مدارس دولتی ما است و باید ثبت نام ها رایگان باشد.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان اصفهان با اعلام اینکه برای ثبت نام در هنرستان ها محدوده ثبت نام نداریم، گفت: برخی از رشته ها که داوطلبان زیاد دارد اما مدارس آن محدود است، مجوز آزمون می گیریم.

وی بیان داشت: فرآیند ثبت‌نام از اواخر خرداد آغاز شده و در برخی مدارس تا پایان شهریور ادامه دارد، طبق دستورالعمل تمامی موارد مد نظر به مدیران ابلاغ و تبیین شده است.

عسگری با اشاره به نظارت بر عملکرد مدارس گفت: تیم ۱۸ نفره از شش ناحیه از سوی اداره کل بر روند ثبت‌نام نظارت می‌کنند که تاکنون ۴۵۰ مدرسه ارزیابی شده‌اند.

کد خبر 4362375

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل آموزش و پرورش اصفهان ثبت نام دانش آموزان شکایت بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد خرم آباد شهرکرد یاسوج شیراز دهه کرامت خطبه های نماز جمعه بیرجند زلزله سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۴۱۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجليل از معلمان بازنشسته و نمونه آموزش و پرورش کيش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، صالح بهرام پور گفت: در حدود ۴۰۰ کلاس درس در جزیره کیش دایر است.

وی افزود: نزدیک به ۵۵۰ در مدارس دولتی و در حدود ۳۰۰ نفر از معلمان و کارکنان آموزش و پرورش در مدارس غیر دولتی مشغول فعالیت هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جذب ۱۵۰۵ معلم جدید در کردستان
  • شکایت آموزش و پرورش از یک سریال نمایش خانگی
  • شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال‌ نمایش خانگی و درخواست توقف پخش آن
  • شکایت آموزش و پرورش از سریال افعی تهران
  • شکایت آموزش و پرورش از یک سریال‌ نمایش خانگی
  • آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی شکایت کرد
  • آموزش و پرورش از یک سریال نمایش خانگی شکایت کرد
  • شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی
  • تجليل از معلمان بازنشسته و نمونه آموزش و پرورش کيش
  • اعتراض برخی دانشجو معلمان به نحوه گزینش در آموزش و پرورش استان گیلان