Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@22:53:33 GMT

جابجایی یک میلیون و 270 هزار تن بار در اردبیل

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۴۱۴۴۶

جابجایی یک میلیون و 270 هزار تن بار در اردبیل


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در چهار ماهه امسال به همت و تلاش رانندگان وسایط نقلیه سنگین بیش از یک میلیون و 270 هزار تن بار و کالا جابجا شده است.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، علی رحمتی در نشست انجمن صنفی کامیون‌داران در اردبیل اظهار کرد: با آرامش کامل در استان اردبیل صاحبان 96 هزار وسیله نقلیه سنگین به کار جابجایی بار و کالا ادامه می‌دهند و بدون هیچ مشکلی این کار و اقدامات در استان اردبیل به انجام می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه 11 هزار راننده در این حوزه مشغول فعالیت هستند، خاطرنشان کرد: ما با حل مشکلات و درخواست‌های قانونی رانندگان و کامیون‌داران سعی می‌کنیم تا یک بستر مناسب را در فعالیت تلاشگران این عرصه فراهم کنیم.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل به حل مشکل بیمه رانندگان و توافق به عمل آمده با شرکت‌ها اشاره کرد و گفت: قرار شده از محل درآمدها و کمیسیون‌های دریافتی آنها در این زمینه اقدامات و برنامه‌ریزی‌ها به انجام برسد.
رحمتی بیان کرد: فعالان این عرصه در استان اردبیل با آرامش کامل در داخل و خارج از استان کار جابجایی کالا و بار را انجام می‌دهند و پیش‌بینی می‌کنیم با حل مشکلات مختلف رانندگان به ویژه تامین لاستیک مورد نیاز آنها بخش عظیمی از نارسائی‌ها برطرف شده و زمینه تقویت فعالیت رانندگان سنگین فراهم آید.
وی تصریح کرد: ما همچنان نظارت‌ها و مراقبت‌های خود را به عملکرد شرکت‌های کالا و مسافر انجام می‌دهیم و در این زمینه با شرکت‌های متخلف نیز برخورد قانونی را داشته‌ایم که این برخوردها شامل توبیخ‌‌های کتبی، تذکر، جریمه نقدی و تعلیق و ... بوده است. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت استان اردبیل راهداری و حمل و نقل جاده وسیله نقلیه جابجایی رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۴۱۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض نمایندگان تهران به وحیدی درباره تغییرات ری

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سید علی یزدی‌خواه نماینده مردم، تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی از تدوین نامه‌ای خطاب به وزیر کشور خبر داد که در آن به تصمیمات برای تقسیمات جدید کشوری و تعرض به یکپارچگی شهرستان ری اعتراض شده است.

بیشتر بخوانید
وحیدی: توجه ویژه به مسایل امنیت داخلی یکی از مهمترین وظایف وزارت کشور است

متن این نامه که به امضای جمعی از نمایندگان تهران رسیده به شرح ذیل است:
جناب آقای دکتر وحیدی
وزیر محترم کشور

سلام علیکم؛
با صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ص)؛ همانگونه که استحضار دارید، ملک ری یکی از کهن ترین شهرهای جهان با قدمت بیش از 8 هزار سال بوده و شیخ البلاد و عروس جهان اسلام با هویت تاریخی، تمدنی و مذهبی خود با تعبیر زیبای رهبر فرزانه انقلاب به عنوان قبله تهران معرفی گردیده است.

پیرو اخبار واصله در خصوص طرح تشکیل استانهای تهران غربی و شرقی، تاکید می گردد طرح مذکور به هیچ وجه نباید منجر به جابجایی محدوده جغرافیایی فعلی شهرستان ری و بخش‌های پنجگانه مرکزی، کهریزک، فشافویه، قلعه نو، خاوران، محدوده فرودگاهی حضرت مام(ره) و منطقه ویژه اقتصادی ری گردد.

هرگونه تغییر و جابجایی در محدوده سیاسی کنونی، علاوه بر صدمه به هویت و تاریخ این شهرستان، خسارات جبران ناپذیری بر سرمایه های مادی و معنوی مردم ولایت مدار شهرستان ری وارد و موجبات اعتراض شدید اهالی و ساکنین را فراهم می آورد.

لذا تقاضامند است دستور فرمائید از هرگونه تغییر و جابجایی در محدوده جغرافیایی شهرستان ری احتراز و قبله تهران بدون کوچکترین خدشه و به صورت یکپارچه در حریم حرم حضرت عبدالعظیم (ع) حفظ گردد و جزیی از استان تهران مرکزی باقی بماند.

بدیهی است با توجه به مطالبات مردمی جهت تحقق این مهم، از همه اختیارات و ظرفیت های قانونی مجمع نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی استفاده خواهد گردید.

اخیرا معاون سیاسی وزیر کشور از ادامه روند تشکیل استان تهران شرقی خبر داد و گفته بود این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده و بر اساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228587 برچسب‌ها تهران

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • هشدار نمایندگان استان تهران به وزیر کشور
  • ضرورت حفظ یکپارچگی شهر ری در تقسیمات کشوری
  • ◄ کرایه رانندگان کامیون در جیب انبارداران/ نقش انبارها در فقر کامیونداران
  • اعتراض نمایندگان تهران به وحیدی درباره تغییرات ری
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • روشی جالب برای به دام انداختن رانندگان خاطی + فیلم
  • احتمال قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • کشف کالا‌های قاچاق ۵۶ میلیاردی در اردبیل
  • ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران