Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاید شما هم یکی از اشخاصی باشید که همیشه با حسرت به تماشای انیمیشن ها می نشستید و دلتان می خواست که خودتان نیز در سرزمین افسانه ها قدم بزنید و با تک تک پری ها و موجودات عجیب، از نزدیک ملاقات کنید. حتما کم کم از زمان کودکیتان گذشته و به این فکر خود خندیده اید و بعد هم ساده از کنارش گذشتید، اما جالب است بدانید که هنرمندی در شهر پراگ، با هنر بی نظیرش، کاری کرده که این رویا به واقعیت بپیوندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او خانه اش را به غاری هنری تبدیل کرده و آن را پر از نقاشی ها و مجسمه های عجیب و زیبا کرده. پس از مدتی، این غار به یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری پراگ تبدیل شده و گردشگران زیادی از آن بازدید می کنند. با همگردی همراه باشید تا بیشتر درباره غار جادویی پراگ بدانید.

غار پریان !!

رئون آرگوندیان، هنرمند اهل کشور چک، با تبدیل خانه اش به غاری هنری، یک پادشاهی برای خودش ترتیب داده که به پادشاهی آرگوندیا معروف است. او می گوید که تمامی نقاشی ها و مجسمه ها را از ضمیر درونی خودش الهام گرفته و هیچ منبع الهام خارجی نداشته است. رئون (او دوست دارد که اینگونه صدایش کنند)، از آنجا که نتوانست هزینه تاسیس گالری را فراهم نماید، تصمیم گرفت که خانه اش را در پترین، تپه کوچکی بر فراز شهر پراگ، به نوعی موزه عجیب تبدیل کند. به هر جای این غار که نگاه کنی، تجسمی از هنر می بینی. امکان ندارد که زاویه ای از آن را پیدا کنی که رنگی در آن نقش نداشته باشد. نقاشی های عجیب و زیبا همه جا را در بر گرفته اند و مجسمه ها کار دست خود رئون می باشند. او حتی ستون های خانه را نیز تبدیل به مجسمه های تک شاخ دریایی تبدیل کرده و باعث به وجود آمدن غار جادویی پراگ شده است. موضوع نقاشی های او بیشتر، زنان اساطیری بوده و مجسمه هایش نیز شامل الهه های اساطیری می شوند.

منبع: مجله همگردی

کلیدواژه: جهان گردی جهانگردی پراگ جالب انگیز تور اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hamgardi.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مجله همگردی» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۴۱۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای نمایش عروسکی«استخوان ماهی جادویی» برای کودکان رفسنجانی

به گزارش خبرنگار مهر، تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان امروز جمعه ٧ اردیبهشت ماه با یکی از نمایش‌های عروسکی پرمخاطب خود در سال جاری به نام «استخوان ماهی جادویی» مهمان مردم رفسنجان است.

این نمایش عروسکی امروز جمعه ساعت ۱۷:۳۰ در پارک مادر واقع در بلوار طالقانی برای مردم شهر رفسنجان اجرا خواهد داشت.

کد خبر 6089001

دیگر خبرها

  • (ویدئو) جشن تولد ۴۱ سالگی افسانه پاکرو
  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • همه چیز درباره روغن جادویی سی بی دی
  • عدد جادویی ۹۹۷ تهران!
  • خشم پدر، جان همسر و فرزندش را گرفت
  • بخشش عجیب‌ در خوزستان؛ مقتول، قاتلش را بخشید
  • عجیب‌ترین بخشش در خوزستان؛ مقتول، قاتلش را بخشید
  • عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد
  • Home Assistant قصد دارد از یک پلتفرم به یک برند مصرف‌کننده تبدیل شود
  • اجرای نمایش عروسکی«استخوان ماهی جادویی» برای کودکان رفسنجانی