Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدقنبری  فرمانده انتظامی شهرستان روانسر در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت:حادثه برخورد پرايد با گله گوسفندان در روستای فیروزه شهرستان روانسر اتفاق افتاد که طی آن 8 راس تلف شده و5 راس زخمی شدند.

وي افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد يك دستگاه خودرو پرايد با گله گوسفندان برخورد كرده که منجر به این اتفاق شده است در اين خصوص پرونده اي تشكيل و خودرو حادثه ساز نیز به پارکینگ منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده انتظامی شهرستان روانسر در پایان به عشایر توصیه کرد در هنگام عبور دادن دام های خود از سطح جاده های اصلی بسیار احتیاط کرده و مراقب خودروهای عبوری که سرعت بالایی هم دارند، باشند.

 

انتهای پیام/ز

برخورد پراید با گله  گوسفندان در روانسر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۴۱۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ سعید زینلی در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۶ امامشهر هنگام گشت زنی به یک نفر مشکوک و او را با هماهنگی قضایی به کلانتری انتقال دادند.  فرمانده انتظامی شهرستان یزد افزود: در بازرسی از متهم مقدار ۴۱۷ گرم هروئین که به صورت بلع و انباری در معده او جاساز شده بود، کشف شد.  فرمانده انتظامی شهرستان در پایان افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • تقدیر بانوان بهبهانی از اجرای طرح نور
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  •  ۱ مصدوم به علت سقوط از ارتفاع در روستای شبانکاره منطقه روانسر
  • اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • قدرداني فرمانده انتظامي از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان در اجراي طرح نور
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه