Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@07:53:44 GMT

مسئولان شرکت تراورس به تعهدات خود عمل نمی‌کنند

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۴۲۱۰۴

مسئولان شرکت تراورس به تعهدات خود عمل نمی‌کنند

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین گفت: مسئولان شرکت تروارس به تعهدات خود در قبال کارگران عمل نمی‌کنند و این امر مشکلات زیادی را برای این افراد به‌همراه آورده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قرچک آنلاین؛ عباسعلی سعیدیان در ارتباط با مشکلات کارگران شرکت تراورس و اعتراض آنان به عدم دریافت حقوق و مزایای خود اظهار داشت: کارگران این شرکت وظیفه نگهدازی از خطوط راه آهن حد فاصل شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا را بر عهده دارند و دفتر مرکزی شرکت در تهران واقع شده است و در اصل مشکلات این شرکت به شهرستان ورامین ارتباطی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: به منظور رفع مشکلات کارگران این شرکت ، با مسئولان آن تماس گرفته ایم که نتیجه ای در رفع مشکلات این افراد حاصل نشده است.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین عنوان کرد: با وجود آن که مشکلات کارگران متوجه شهرستان ورامین نیست ولی مسئولان فرمانداری به‌منظور تکریم کارگران و ارج نهادن به زحمات و تلاش‌های آنان، از آن‌ها در محل نمازخانه فرمانداری پذیرایی کرده و پای صحبت‌ها و درد دل آن‌ها نشستند.

وی افزود: مشکلات کارگران این شرکت طی نامه ای به استانداری‌ تهران اطلاع رسانی شده و از مسئولان استانی درخواست شده تا برای رفع مسائل این افراد راه کار عملی ارائه کرده و مشکلات کارگران با حضور مسئولان شرکت برطرف کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۴۲۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل طرح‌های نیمه تمام راهسازی صومعه سرا مستلزم ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ داود توفیقی معاون عمرانی فرمانداری صومعه سرا در جلسه شورای ترافیک این شهرستان با اشاره به تعطیلی و یا کُند شدن طرح‌های جاده سازی در شهرستان صومعه سرا مانند جاده ۴ بانده پونل، فومن به صومعه‌سرا و پیربازار به نوخاله و افزایش تصادفات جاده‌ای در این شهرستان، گفت: برای تسریع در اجرای این طرح‌های نیمه تمام جاده‌ای به بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که مسئولان شهرستان و استان باید برای تامین آن تلاش کنند.
معاون عمرانی فرمانداری صومعه سرا افزود : در آستانه فصل کشاورزی و برای پیشگیری از تصادف در جاده‌های روستایی، رانندگان تراکتور و تیلر باید بر روی ماشین‌های کشاورزی علائم هشدار دهنده و شبرنگ نصب کنند.

دیگر خبرها

  • آسیب دیدن فرهنگ کار از جمله نگرانی‌ها در منطقه سیستان است
  • مسؤولان قضائی شهرستان کنگان در حل مشکلات اهتمام ورزند
  • رفع مشکلات شهرک اصناف دلیجان در اولویت اقدامات قرار گیرد
  • سرپرست فرمانداری سرایان منصوب شد
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان‌های دلیجان و محلات
  • استاندارمرکزی:مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی گره‌گشایی می‌شود
  • تولید ۱۲۰ هزار تن گندم و ۵۰ هزار تن جو در ورامین
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام راهسازی صومعه سرا مستلزم ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • مدیران گره‌گشای مشکلات مردم باشند
  • احتمال افزایش ۷ تا ۸ برابری تعرفه های آزمایشگاهی/ بیمه ها به تعهدات شان عمل نمی کنند