Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-02@14:05:17 GMT

قانع نشدن نماینده از پاسخ وزیر جهاد کشاورزی

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۴۲۱۳۴

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس از طرح سه سوال سه نماینده درباره الگوی کشت محصولات کشاورزی و الزامات آن و شیوع بیماری تب برفکی و آنفلوانزای فوق حاد پرندگان سخن گفت. آفتاب‌‌نیوز : نورمحمد تربتی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا گفت: در نشست امروز کمیسیون که قرار بود سوال ۱۵ نماینده سوال کننده از وزیر جهاد کشاورزی مطرح شود به دلیل حضور نیافتن ۱۲ نفر از آنان فقط سوال ۳ نماینده مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادیانی، گودرزی و داودی را از جمله نمایندگان سوال کننده حاضر در جلسه امروز کمیسیون اعلام کرد و افزود: سوالات ادیانی و گودرزی درباره  الگوی کشت محصولات کشاورزی و الزامات آن بود که با وجود تاکید برنامه ششم توسعه در این خصوص وزارت جهاد کشاورزی هیچ برنامه عملیاتی برای پیاده کردن مواد مربوطه در برنامه ششم نداشت.
نماینده مردم گرگان در مجلس دلایل شیوع بیماری تب برفکی در طیور و آنفولانزای فوق حاد در پرندگان را سوال داوودی دانست و افزود: این بیماری‌ها تلفات سنگینی در دام و طیور به بار آورد. بر اساس اعلام نماینده سوال کننده طی سال‌های اخیر بیماری تب برفکی و آنفلوانزای فوق حاد پرندگان  به ترتیب ۵۰۰ هزار راس دام و ۴۰ میلیون قطعه پرنده را تلف کرد.
وی افزود: در عین حال انتقاد نماینده سوال کننده از وزارت جهادکشاورزی این بود که چرا درباره بیماری تب برفکی دام و آنفلوانزای فوق حاد پرندگان آمار صحیح ارائه نمی‌شود و اقدامات جدی در این ارتباط انجام نشده است؟
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس به اشاره به پاسخهای محمود حجتی به سوالات مطرح شده، گفت: وزیر جهادکشاورزی درباره اجرای الگوی کشت محصولات باغی و کشاورزی گفت که با وجود مواد قانون برنامه ششم در این خصوص به در اختیار نبودن  امکانات  و ابزار اجرای قانون، این کار هنوز اجرایی نشده است. حجتی اجرای الگوی کشت را نیازمند زمان طولانی‌تری دانست. همچنین  وزیر جهاد کشاورزی از بسیج همه امکانات وزارت جهادکشاورزی برای مبارزه با بیماری‌های میکروبی و ویروسی در دام و طیور سخن گفت.
تربتی نژاد از ارجاع سوال ادیانی و گودرزی به کمیته مرکب از معاونان وزیر جهادکشاورزی و نمایندگان سوال کننده برای بررسی بیشتر موضوع سوال و ارائه توضیحات تکمیلی برای قانع شدن یا نشدن نمایندگان سوال کننده خبر داد.
نماینده مردم گرگان در مجلس در عین از ارجاع سوال بیماری تب برفکی دام و آنفلوانزای فوق حاد پرندگان به دلیل اقدام نکردن وزارت جهادکشاورزی به صحن علنی مجلس خبر داد.

کد خبر: ۵۳۷۳۳۲ تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۵

منبع: آفتاب

کلیدواژه: وزیر جهاد کشاورزی محمود حجتی کمیسیون کشاورزی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۴۲۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) پاسخ جالب همسر کاپیتان تیم ملی فوتسال به یک سوال جنجالی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • عدم پرداخت خسارت کشاورزان زرندی از سال ۱۴۰۱
  • بازدید وزیر جهاد کشاورزی از بزرگ‌ترین رویداد تولید،تجارت و صادرات
  • امنیت غذایی پایدار و رونق صادرات محور؛ نقشه راه تولیدات کشاورزی است
  • وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است
  • انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران
  • فرجام نماینده‌ای که «نخست‌وزیر» شد
  • وزیر جهاد کشاورزی از غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو بازدید کرد
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • (ویدئو) پاسخ جالب همسر کاپیتان تیم ملی فوتسال به یک سوال جنجالی
  • ببینید | پاسخ جالب همسر کاپیتان تیم ملی فوتسال به یک سوال جنجالی