Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@12:48:27 GMT

ارجاع سوال فرهنگی از رحمانی‌فضلی به هیئت رئیسه

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۴۲۲۰۵

ارجاع سوال فرهنگی از رحمانی‌فضلی به هیئت رئیسه

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس از ارجاع سوال از وزیر کشور به هیئت رئیسه پارلمان خبر داد.

به گزارش مشرق، اصغر سلیمی سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جلسه عصر امروز (سه شنبه ۹ مرداد) این کمیسیون اظهار داشت: سوال محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز از عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در دستورکار کمیسیون قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

توضیحات وزیر کشور درباره امنیت کشور در دیدار با نمایندگان

وی با بیان اینکه سوال نماینده تبریز از وزیر کشور درباره دخالت فرمانداران در کار دهداران بود، افزود: وزیر کشور به دلیل حضور در یک جلسه امنیتی در جلسه کمیسیون حاضر نشد. فرهنگی نماینده سوال‌کننده درخواست کرد، سوال وی برای بررسی در صحن علنی تقدیم هیئت رئیسه قوه مقننه شود.

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس با بیان اینکه بررسی طرح  ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف آباد درباره اجرای اصل ۲۷ قانون اساسی یعنی برگزاری تجمعات نیز در دستورکار اعضای کمیسیون قرار داشت، تصریح کرد: با توجه به اینکه طرح‌هایی از سوی نمایندگان، شورای عالی امنیت ملی و وزارت کشور در این زمینه مطرح است، مقرر شد فرصتی به طراحان داده شود تا با هماهنگی با سایر دستگاه‌ها طرح جامع‌تر و کامل‌تری در زمینه برگزاری تجمعات تدوین شود.

سلیمی در توضیح طرح نماینده نجف‌آباد اظهار داشت: براساس این طرح تجمعات مقابل مجلس نیازی به مجوز نداشته و باید این تجمعات از طریق خبرگزاری خانه ملت اطلاع‌رسانی شود.

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس اضافه کرد: همچنین براساس این طرح متناسب با تعداد تجمع‌کنندگان یک نماینده، یکی از رؤسای کمیسیون‌ها و یا رئیس و اعضای هیئت رئیسه پارلمان در میان تجمع‌کنندگان حاضر شده و به خواسته‌های آنها پاسخ می‌دهند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی برجام ترامپ رحمانی فضلی کمیسیون شوراهای مجلس مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس وزیر کشور هیئت رئیسه پارلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۴۲۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، شهربانو و سهیلا منصوریان با کسب نشان‌های طلا و نقره در روز نخست مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی چین دو سهمیه ارزشمند حضور در مسابقات جهانی استرالیا را کسب کردند.

سهیلا منصوریان رئیس هیات ووشو کیش به نشان نقره و شهربانو منصوریان عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش نیز نشان طلا را کسب کردند.

نفرات اول و دوم هر گروه وزنی در این دوره از مسابقات سهمیه حضور در مسابقات جهانی ووشو استرالیا را کسب میکنند.

دیگر خبرها

  • راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • جنجال بزرگ علیه قالیباف از سوی یاران رائفی‌پور در مجلس آینده | وعده‌ها عجیب واقعیت دارد؟
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • قنبرزاده: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند
  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • خبرهای جدید از افزایش تعطیلات آخر هفته از زبان یک نماینده مجلس
  • عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس : خام فروشی نفت ممنوع است؛ اما با افتخار می‌فروشیم!
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود