Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از رسانه مالیاتی ایران؛ سیدابوالحسن فیروزآبادی، دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی، با حضور در غرفه سازمان امورمالیاتی کشور در در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک(الکامپ)، ارائه خدمات مالیاتی به صورت الکترونیکی را مثبت خواند و گفت: نظام مالیاتی به عنوان نظامی زیرساختی در کشور، برای ارائه خدمات لازم به شهروندان نیازمند آن است که به طور کامل نه تنها الکترونیکی بلکه دیجیتالی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه شفافیت از مقوله های مهم فضای مجازی است، افزود: بدیهی است به دنبال افزایش شفافیت مالیاتی، کاهش فرار مالیاتی نیز صورت می پذیرد.

فیروزآبادی مردم را طرفدار عدالت دانست و تصریح کرد، اخذ مالیات در یک نظام شفاف، وعده دهنده یک نظام مبتنی بر عدالت است و طبیعی است مودیان از چنین نظامی استقبال می کنند.
دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی ادامه داد: افرادی که بخش بزرگی را تشکیل نمی دهند دارای مشاغلی هستند که درحال حاضر در آن ها امکان برقراری شفافیت وجود ندارد، لذا مردم از اینکه آنها هم به این جمع بزرگ بپیوندند خشنود خواهند شد.

فیروزآبادی ضمن آرزوی توفیق برای سازمان امورمالیاتی خاطرنشان کرد: با مدیریت سازمان مطمئنا شاهد تحولات خوب و مناسب تری در این عرصه خواهیم بود.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: نظام الکترونیکی توسعه افزایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۴۲۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!

خبرآنلاین نوشت: سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران در امامزاده حسن علیه‌السلام حاضر شد و در اجتماع مردم سخنرانی کرد.

حال امروز فیلمی از سخنان نامفهموم ابراهیم رئیسی در جمع مردم جنوب تهران منتشر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد
  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • افزایش دوبرابری سهم اقتصاد دیجیتال در کشور با اجرای برنامه هفتم
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • نرخ ساخت منطقی نیست/ ابلاغ تعرفه حق‌الزحمه مهندسان نظام مهندسی
  • حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران؛ از ایران تا آمریکا
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • ضرورت افزایش نقش اقتصاد دیجیتال در اقتصاد کشورها