Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزچهارمحال وبختیاری،مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ازدستگیری یک نفرصیادمتخلف حرفه ای  به همت  مأموران یگان حفاظت محیط زیست خبر داد .      

شهرام احمدی گفت:ماموران یگان حفاظت محیط زیست این متخلف را هنگام انتقال 18 قطعه سهره زنده گیری شده، به استان های همجوار در مبادی ورودی شهر شناسایی و دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:این صیاد متخلف پس از تشکیل پرونده برای طی مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

 احمدی درپایان ازمردم خواست درصورت مشاهده هرگونه تخلف وتخریب محیط زیست با شماره های1540 و 3- 32223572 تماس حاصل کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: صیاد متخلف شکار زیست محیطی سهره شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۴۲۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد تفاهم نامه همکاری مرزبانی با محیط زیست شهرستان مرزی آستارا

محمدرضا سلامی ریک در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به اهمیت حفظ و حراست از تنوع زیستی، نظارت و کنترل بر ورود و خروج حیات وحش و شکار و صید غیر مجاز در سطح مناطق تحت مدیریت و در جهت همکاری و هماهنگی و استفاده مطلوب و مؤثر از نیروها، طی جلسه‌ای با جانشین ناوگروه شناوری و فرمانده گروهان مرزی آستارا تفاهم نامه همکاری ۲ جانبه تنظیم و به امضا طرفین رسید.

وی افزود: تا بر اساس مفاد این تفاهم نامه اقدامات مشارکتی لازم جهت حفظ و حراست از مناطق، برخورد با قاچاقچیان انفال و متخلفان زیست محیطی انجام می‌گیرد.

سلامی ریک ضمن قدردانی از همکاری‌های مرزبانی شهرستان آستارا طی سال گذشته در برخورد با متخلفان زیست محیطی گفت: با توافقات صورت گرفته در این جلسه از عوامل مجموعه مرزبانی درخواست شد در صورت مشاهده و وجود هر گونه آلودگی‌های زیست محیطی در حوزه‌های آب، خاک و هوا، تخریب و شکار و صید موضوع را در سریع‌ترین زمان ممکن به محیط زیست اطلاع دهند تا اقدامات لازم برای جلوگیری از این تخلفات به عمل آید.

کد خبر 6064557

دیگر خبرها

  • انعقاد تفاهم نامه همکاری مرزبانی با محیط زیست شهرستان مرزی آستارا
  • شکارچی فلامینگو در سردشت دستگیر شد
  • یک واحد کشتارگاه دام در ایرانشهر اخطاریه زیست محیطی دریافت کرد
  • پایش محیط زیستی ۳۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی در استان مرکزی
  • پایش زیست محیطی سه هزار و ۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی استان مرکزی
  • صدور ۳۱ حکم سبز در مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • دستگیری شکارچی هشت قطعه کبک در همدان 
  • رهاسازی یک بهله پیغو در محیط زیست
  • ۳۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی در استان مرکزی پایش شد
  • فضای مجازی شکارچی متخلف را لو داد