Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

ناگفته‌های عجیب کارگر نجات یافته حادثه اتوبان بابایی/ تماس زنم مرا نجات داد!+عکس
در این مطلب ناگفته های کارگر نجات یافته حادثه اتوبان شهید بابایی از لحظه هولناک مرگ همکارانش را مشاهده می کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنچه باید درباره «تنگه هرمز» بدانید/ ایران چگونه می‌تواند ابرقدرت‌های جهان را تهدید کند؟
چندی پیش رئیس جمهور گفت: «معنی ندارد که نفت ایران صادر نشود و آن وقت نفت منطقه صادر شود»، این یک تهدید تلویحی بود که در واکنش به ادعای آمریکایی‌ها مبنی بر به صفر رساندن صارات نفت ایران مطرح شد.

با این ۶ ماده غذایی موهایتان را تقویت کنید
ظاهر مو تأثیر زیادی در ظاهر فیزیکی افراد و میزان اعتماد به نفس دارد، به طوری که ریزش مو می‌تواند بسیار ناخوشایند باشد به ویژه اگر راهی برای جایگزینی موی از دست رفته وجود نداشته باشد.

اتاق جنگ آمریکا علیه ایران کجاست و در رأس آن چه کسانی هستند؟+تصاویر
مسئول پیگیری و اجرای تمام تحریم‌های کاخ سفید علیه ایران،«دفتر کنترل دارایی‌های خارجی» است که اتاق جنگ واشینگتن علیه تهران است.

امکان انتقال تب کنگو به دلیل مصرف گوشت قرمز در ایران وجود دارد؟
مدیرکل بهداشت و مدیریت سازمان دامپزشکی کشور گفت: امکان انتقال بیماری تب کریمه کنگو به افراد به دلیل مصرف گوشت قرمز در ایران وجود ندارد.

حراج عجیب ٢٠٠ دستگاه سراتو ۴۵ میلیون تومان زیر قیمت بازار!
حراج عجیب سراتو در یکی از آگهی‌ها حسابی پربازدید شده است. متنی که می‌گوید ٢٠٠ سراتو را حدود ٤٥‌میلیون تومان زیر قیمت می‌فروشد.

روح انسان پس از مرگ کجاست و چه حالی دارد؟
روح انسان پس از مرگ و انقطاع از بدن مادی به عالم بالاتر (برزخ) عروج می‌کند و تا روز قیامت و رستاخیز برپا نشده در عالم برزخ است.

غول پیکرترین و حیرت انگیزترین هواپیماهای دنیا رابشناسید+ مشخصات و تصاویر
در مطلب زیر می خواهیم شما را با بزرگ ترین پرنده های مکانیکی که توسط بشر ساخته شده اند آشنا کنیم.

از شایعه ممنوع‌الکاری «محسن چاوشی» تا کشف«حجاب نوه امام»
در این مطلب فیلم شایعه خبر ممنوع‌الکاری «محسن چاوشی» تا کشف حجاب« نوه امام خمینی »را مشاهده می‌کنید.

بلایی که بستن «کراوات» به سرتان می‌آورد!
در تحقیقی که محققان آلمانی انجام دادند پژوهشگران به بررسی این نکته پرداختند که کراوات بر جریان خون به سمت مغز چه تاثیری دارد و نتایجی که به دست آمد، اصلا خوب نبود.

انتهای پیام/

اخبارپربازدیدگروه وبگردی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خواندنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۴۲۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا وقتی جت هست چرا ماشین خارجی؟ / وضعیت بازار خودرو عجیب شد

با انتشار خبر آزاد شدن خرید و فروش جت شخصی در ایران این خبر تیتر رسانه‌ها و فضای مجازی شد تا جایی که سازمان هواپیمایی با ارائه توضیحاتی گفت که این رخداد اتفاق جدیدی نیست و در گذشته هم سابقه داشته است. بنابر این توضیحات از سال ۱۳۸۲ آیین‌نامه مالکیت و بهره‌برداری هواپیمای شخصی به تصویب رسیده است و مانعی برای خرید و فروش واستفاده از جت‌های شخصی در کشور نیست.

اما با انتشار این خبر بحث راجع به این موضوع داغ شد. بر اساس آمار حدود ۲۵۰ هواپیمای سبک در کشور وجود دارد که برخی در جهت اجاره برای تفریح یا مسافرت استفاده می‌شود. 

قیمت خرید و اجاره هواپیمای شخصی

برخی از هواپیمای سبک و دو نفره که کاربرد تفریحی دارد بر اساس نرخ جهانی حدود ۷ میلیارد قیمت دارند. در یک آگهی برای فروش جت شخصی نیز مبلغ ۳۶ میلیارد تومان به چشم می‌خورد. 

قیمت اجاره این هواپیما‌های سبک و جت‌های شخصی نیز متفاوت است. در یکی از سایت‌های پرواز با هواپیما تفریحی نرخ ساعتی ۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده و در جای دیگر برای اجاره یک جت شخصی با ظرفیت ۶ مسافر برای سفر تا جنوب کشور مبلغی در حدود ۳۵۰ میلیون تومان درخواست شده است.

قیمت خودرو‌های خارجی

با توجه به قیمت خودرو‌های وارداتی و خارجی در کشور که بسیاری از آنها با هدف تعدیل بازار داخلی صورت گرفت بسیاری از افراد به جای خرید این خودرو‌ها می‌توانند اقدام به خرید هواپیمای سبک و تفریحی کنند. در ادامه به قیمت برخی خودرو‌های خارجی در بازار ایران اشاره می‌کنیم:

منبع: روزگار خودرو

tags # خودرو لوکس سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • نقش بی‌اهمیت تحریم‌های تازه آمریکا در معادلات ایران
  • افزایش اعتراضات دانشجویی در آمریکا به اقدامات اسرائیل علیه غزه/ رییس مجلس نمایندگان آمریکا رییس دانشگاه کلمبیا را تهدید کرد
  • حراج شمش طلا در مرکز مبادله توانسته به قیمت بازار آزاد کمک کند؟
  • بابایی کارنامی: رونق بنگاه‌های اقتصادی متضمن امنیت شغلی کارگران است
  • بی‌اعتنایی بازار نفت به اقدامات آمریکا علیه صادرات نفت ایران
  • رشد جنون آمیز قیمت کاکائو در جهان؛، شکلات از طلا سبقت گرفت!
  • تا وقتی جت هست چرا ماشین خارجی؟ / وضعیت بازار خودرو عجیب شد
  • حذف واسطه‌ها و کاهش هزینه تولید طلا در پی حراج شمش در مرکز مبادله
  • بلومبرگ: تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران روی کاغذ می‌ماند
  • توافق آمریکا برای خرید نفت ایران / بازار انرژی شگفت زده شد!