Web Analytics Made Easy - Statcounter

"ورزشگاه ۲۲ گولان" پس از گذشت ۱۳ سال هنوز به بهره‌برداری نرسیده اما هر از گاهی مسئولان دولتی از آن بازدید می‌کنند و چند عکس یادگاری برای برای آلبوم خاطرات خود می‌گیرند. ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۱ استانها کردستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، پروژه 6 هزار نفری 22 گولان سنندج یکی از پروژه‌های نیمه‌تمام استان کردستان است که از سال 84 کلنگ آن در شهر سنندج به زمین زده شده اما به‌دلیل کمبود اعتبارات و بی‌توجهی مسئولان، پس از گذشت 13 سال همچنان بلاتکلیف مانده و تاکنون به بهره‌برداری نرسیده است!

این پروژه نیمه‌تمام سال‌هاست بلاتکلیف رها شده و فقط مکانی است که هر از گاهی مدیران دولتی از آن بازدید کرده و جلوی دوربین‌ها چند وعده تکراری داده و دوباره این پروژه به امان خدا رها می‌شود تا مدیر دیگری از راه برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقریباً با یک حساب سرانگشتی، مسئولی در کردستان وجود ندارد که یکی دوبار از این پروژه نیمه‌تمام "ورزشگاه 22 گولان سنندج" بازدید نکرده باشد و وعده رسیدگی به مشکلات آن را نداده باشد و از هر استاندار و معاونان وی گرفته تا هر نماینده مجلس، هر مدیرکل ورزش و جوانان، هر فرماندار، هر شهردار و هر مسئول مرتبط و غیرمرتبط که فکرش را بکنید حداقل چند عکس یادگاری با این پروژه در آلبوم خاطرات خود دارد.

استاندار کردستان امروز بار دیگر همراه با متولیان حوزه ورزش کردستان در سلسه‌ بازدیدهای خود از سالن ورزشی شش هزار نفری گولان سنندج بر اتمام این پروژه در کم‌ترین زمان ممکن تاکید کرد.

بهمن مرادنیا با بیان اینکه این پروژه ورزشی از نیازها و مطالبات مردم خصوصاً جوانان است، گفته است: ما به مردم قول داده‌ایم که این پروژه در کم‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد و در اختیار جامعه ورزشی قرار بگیرد.

وی در این بازدید تاکید کرده بود که برای بهره‌برداری پروژه در موعد مقرر، لازم است که کار به‌صورت دو شیفته در این مجموعه ورزشی تداوم پیدا کند.

استاندار کردستان با ابراز امیدواری اعلام کرده بود که با قول مساعد پیمانکار و تامین اعتبار صورت گرفته تا پایان شهریورماه سال‌جاری، سالن ورزشی شش هزار نفری سنندج آماده افتتاح با دستان معاون اول رئیس جمهور باشد.

البته باید یادآور شد که در طول این 13 سال گذشته تاکنون، نتیجه این همه بازدیدها، خبرسازی‌ها، عکس یادگاری گرفتن‌ها و وعده و عیدها به حل مشکلات پروژه نیمه‌تمام "ورزشگاه 22 گولان سنندج" منجر نشده و اتمام آن آرزویی است که برای تمام ورزشکاران کردستانی تبدیل به رویا شده است.

انتهای پیام/ش

R7848/P1377/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۴۲۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در مقوله مولدسازی اولویت با پروژه های نیمه تمام خیری است

هرمزگان-جام جم انلاین-دکترحمیدرضا خان‌محمدی معاون‌وزیر و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور در نشست هم‌ اندیشی با خیرین مدرسه ساز استان هرمزگان با بیان اینکه توسط خیرین در این استان کارهای بی نظیری انجام‌شده‌ است و هر کاری انجام‌می شود از درگاه خداوند توفیق آن‌ ایجاد شده است، اظهار کرد: جهش اعتبارات را در زمینه خیرین داشتیم  و از تلاش‌های شبانه روزی مجموعه نوسازی مدارس استان قدردانی می‌کنم.

به گفته وی، با همراهی خیرین می‌توانیم گام‌های بلندی در جهت تحقق عدالت آموزشی و فراهم نمودن فرصت‌های برابر تحصیلی برای تمامی دانش‌آموزان در سراسر کشور برداریم.

معاون‌وزیر و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور در ادامه ضمن قدردانی از رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان ابراز داشت: رشد و‌تعالی در احداث و تجهیز فضاهای آموزشی کاملا محرز است که این امر نشان از همت والای خیرین گرانقدر دارد.

خان محمدی تصریح کرد: در این استان ۸۰ درصد خیرین و در کشور ۶۰ درصد خیرین در مدرسه سازی مشارکت دارند و‌ما علاقمند هستیم این‌مشارکت را به ۱۰۰ درصد برسانیم.

وی با تاکید بر لزوم تشکیل منظم جلسات مجمع خیرین مدرسه ساز اظهار داشت: این‌جلسات قلب مدرسه سازی است.

معاون‌وزیر و رییس سازمان نوسازی مدارس کشورافزود: ظرفیتهای خوبی با آمدن صنایع ‌و بنگاههای اقتصادی به عرصه مدرسه سازی ورود‌ کرده است.

خان محمدی با بیان اینکه در مقوله مولدسازی اولویت با پروژههای نیمه تمام خیری است، گفت:  با مولد سازی در استان هرمزگان و ‌در شهرستان میناب  ۴۰ کلاس درس تا مهرماه سالجاری به فضاهای آموزشی استان افزوده خواهد شد.

به گفته وی، اولویت ما در تامین‌تجهیزات مدارس خیری است و مدارس خیری به سرعت تجهیز می شود.

معاون‌وزیر و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور همچنین با اشاره به ضرورت توسعه فضاهای آموزشی در مناطق محروم خاطرنشان کرد: همیاری خیرین گامی بلند در جهت ارتقای عدالت آموزشی می باشد.

دیگر خبرها

  • پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل
  • پروژه نیمه‌کاره ورزشی زهک چشم‌انتظار تأمین بودجه
  • بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های نیمه تمام ساری و میاندورود
  • افزایش بیش از ۲ برابری اعتبارات عمرانی ورزش اردبیل
  • بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی محله خلجان تا پایان نیمه نخست ۱۴۰۳
  • پروژه‌های نیمه تمام گیلان تعیین تکلیف شود
  • در مقوله مولدسازی اولویت با پروژه های نیمه تمام خیری است
  • اختصاص اعتبارات ویژه برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام دربستان آباد