Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@06:04:43 GMT

برنامه های حوزه زنان نیازمند آسیب شناسی است

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۴۲۹۶۷

برنامه های حوزه زنان نیازمند آسیب شناسی است

به گزارش خبرنگار مهر، فریبا نظری پورکیائی ظهر سه شنبه در نشست منطقه ای مدیران کل امور بانوان و خانواده ۶ استان کشور که در گلستان برگزار شد، اظهار کرد: برنامه هایی که در حوزه زنان اجرا می شود،  نیازمند آسیب شناسی و نتیجه گیری است.

وی افزود: برنامه های متعددی در طول هر سال در حوزه زنان و خانواده از سوی دستگاه های مختلف اجرائی برگزار می شود، که  نباید بدون نتیجه گیری  رها شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظری پورکیائی ادامه داد: تا هنگامی که زیر ساخت های مسائل فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی مربوط به زنان آماده نباشد، نمی توان انتظار زیادی از رفع همه مشکلات در این حوزه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در کنار شناسایی آسیب های حوزه زنان و خانواده نیازمند شناسایی پتانسیل ها هم در این حوزه هستیم، اظهار کرد: دستگاههای مختلف اجرائی برای رفع مشکلات حوزه زنان می توانند با نشان دادن توانمندی های زنان هر منطقه نسبت به اشتغال و توجه به نیازهای آنان اقدم جدی تری انجام دهند.

مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده افزود: برای رفع بسیاری از آسیب های حوزه زنان و کودکان از جمله آموزش، نیازمند اعتبارات ویژه ای هستیم که این مساله نیاز به پیگیری  و تعامل همه دستگاه های اجرائی برای رفع این مشکل د ارد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از کودکان به دلیل مشکلات اقتصادی خانواده ها مجبور به ترک تحصیل شده اند، گفت: باید ساز و کاری فراهم شود تا این کودکان به جای کار برای تامین معاش خانواده به مدارس بازگردند و به دلیل کمبود اعتبار در بدنه آموزش و پرورش نیازمند همیاری مدیران اجرائی در این زمینه هستیم.

کد خبر 4362032

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری گلستان زنان گرگان بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد خرم آباد شهرکرد یاسوج شیراز دهه کرامت خطبه های نماز جمعه بیرجند زلزله سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۴۲۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری

به گزارش خبرنگار مهر، سید رضا حسینی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کمیته امداد در راستای تحقق احکام برنامه ششم و به منظور بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود در بدنه مردمی، کوتاه کردن فرایندها، تسهیل در ارائه خدمات، ارتقای کیفیت خدمات مددکاری، ارتقای کیفیت زندگی، بهبود خدمت رسانی به مددجویان سالمند (فقط حمایتی) در جهت استفاده از ظرفیت مراکز نیکوکاری در ارائه خدمت به محرومین، هم افزایی و برون سپاری پرونده‌های مددجویی سالمندان را نیز به مراکز نیکوکاری مددکاری واگذار کرده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته‌امداد استان هدف از این اقدام را بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی خیریه‌ها وسازمان‌های مردم نهاد بر شمرد و تصریح کرد: خدمت‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر، رفع مشکلات نیازمندان و تأمین نیازهای آنها و کوچک‌سازی و چابک‌سازی سازمان از دیگر اهداف واگذاری پرونده‌ها به مراکز نیکوکاری است.

حسینی ادامه داد: ارائه آموزش‌های چهره به چهره و مؤثر در سبک زندگی، ارائه خدمات مطلوب‌تر به سالمندان، توانمندسازی خانواده‌های مستعد و افزایش رضایتمندی عمومی از برنامه‌های حوزه حمایت است.

کد خبر 6097064

دیگر خبرها

  • وضعیت بودجه و عملکرد دستگاه‌های سیاست‌گذار در حوزه زنان و خانواده
  • نگاهی به سنجه‌های ارزیابی عملکرد دستگاه‌های سیاست‌گذار در حوزه زنان و خانواده
  • لزوم هوشیارسازی اجتماعی نسبت به آسیب‌های پیری جمعیت
  • ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی
  • برگزاری جشن‌های مادرانه در مساجد برای ترغیب مادران به فرزندآوری
  • پیگیری حواشی پرسپولیس-سپاهان؛ وزیر ورزش خطاب به تاج: گزارش آسیب‌شناسی را ظرف یک هفته ارائه کنید