Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، براساس یک نظرسنجی که روز سه شنبه (امروز) منتشر شد اکثریت مردم آمریکا از ادامه لایحه مراقبت مقرون به صرفه یا «اوباماکر» مربوط به زمان دولت پیشین این کشور حمایت می‌کنند و مخالف تغییرات صورت گرفته از سوی دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور در سیستم مراقبت‌های درمانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظرسنجی آکسیوس نشان داد ۵۹ درصد از شرکت‌کنندگان تمایل دارند که طرح مراقبت درمانی مقرون به صرفه یا اوباماکر همچنان ادامه داشته و تقویت شود.

همچنین در این نظرسنجی آن‌ها از سیاست‌های ترامپ در بخش درمانی، که در آن لغو بیمه درمانی اوباماکر را به عنوان یکی از اولویت‌های دولت قرار داده است، حمایت نکردند.

نظرسنجی آکسیوس نشان داد بسیاری از افراد حاضر در این نظرسنجی عمدتا از طرح اوباماکر حمایت می‌کنند. اکثریت زنان و بزرگسالان سفیدپوست که در حومه شهر‌ها ساکن هستند و سن بین ۳۴-۱۸ را دارند خواهان ادامه و ابقای قانون مراقبت درمانی مقرون به صرفه هستند.

براساس این نظرسنجی ۸۶ درصد زنان آمریکایی- آفریقایی اعلام کردند، می‌خواهند که طرح اوباماکر همچنان ادامه داشته باشد یا اینکه کنگره اقدامات بیشتری در خصوص قانون فعلی انجام دهند.

نیمی از شرکت‌کنندگان از مناطق روستایی نیز اعلام کردند که مایلند طرح اوباماکر لغو شود یا تغییر کند. در حالی که ۴۹ درصد از رای‌دهندگان از مناطق روستایی از سیاست درمانی ترامپ حمایت کردند، اما اکثریت افراد از تمامی زیرمجموعه‌های شرکت کننده در این نظرسنجی مخالف سیاست‌های او بودند.

این نظرسنجی با حضور ۲ هزار و ۵۰۹ نفر از تاریخ ۲۵ تا ۲۷ جولای صورت گرفت.

 لایحه مراقبت مقرون به صرفه یا اوباماکر از قوانین فدرال آمریکاست که از مهمترین مقررات پیاده شده در خصوص نظام بهداشتی این کشور است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ نظرسنجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۴۲۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع بحران ناترازی انرژی با ۲۰ درصد صرفه‌جویی

ایسنا/قم مدیر عامل شرکت گاز استان قم گفت: در صورتی که بتوانیم در مصرف گاز بخش عمومی، آموزشی و خانگی تنها ۲۰ درصد صرفه‌جویی کنیم؛ کشور از بحران ناترازی انرژی در ماه‌های سرد سال نجات پیدا خواهد کرد.

مرتضی خوش‌لهجه مدیرعامل شرکت گاز استان قم به مناسبت روز معلم با حضور در مدرسه حضرت مهدی(عج) قم از معلمان این مدرسه تقدیر کرد و با اشاره به جایگاه رفیع معلمی، اظهار کرد: معلمان با آموزش و پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فرهنگ مصرف بهینه را در جامعه تثبیت می‌کنند.

وی با اشاره به صرفه‌جویی ۴۰ درصدی مدرسه حضرت مهدی(عج) در مصرف گاز طبیعی طی زمستان ۱۴۰۲، تصریح کرد: مدرسه حضرت مهدی(عج) رتبه اول صرفه‌جویی در میان مدارس استان را کسب کرده است و به همین خاطر مدیران شرکت گاز استان در هفته معلم در این مدرسه حضور پیدا کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان قم در پایان از معلمان و مربیان درخواست کرد تا با اشاعه فرهنگ مصرف بهینه انرژی در میان نسل جدید در تحقق این امر مهم مسئولان کشور را یاری کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاهش ۵ درصدی ذخیره آب سد یامچی اردبیل
  • حجم ذخایر سد‌های استان اردبیل به ۱۹۰ میلیون متر مکعب رسید
  • افزایش ۱۲ درصدی حجم ذخایر سد‌های استان اردبیل
  • (تصویر) آمریکا پهپاد زیردریایی ساخت
  • چگونه در گرما از پا‌ها مراقبت کنیم؟
  • ژابی باعث اخراج بارسا از گلدان یک چمپیونزلیگ!
  • آمار خاص پرسپولیس برای پیشی گرفتن از استقلال
  • صرفه جویی ۳.۹ درصدی مصرف گاز در سال گذشته
  • رفع بحران ناترازی انرژی با ۲۰ درصد صرفه‌جویی
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ