Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دقایقی قبل، نیرو‌های ارتش سوریه آخرین مرحله عملیات را در جنوب غرب استان درعا در منطقه «حوض الیرموک» علیه تروریست‌های داعش با موفقیت به پایان رساندند.

به گزارش بین الملل خبرگزاری میزان، دقایقی قبل، نیرو‌های ارتش سوریه آخرین مرحله عملیات را در جنوب غرب استان درعا در منطقه «حوض الیرموک» علیه تروریست‌های داعش با موفقیت به پایان رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس آخرین اطلاعات به دست آمده، نیرو‌های سوری پس از درگیری‌های سنگین توانستند شهرک‌های «بیت اره، کویا و القصیر» را به کنترل خود دربیاورند و جنوب غرب استان درعا را از اشغال تروریست‌های داعش خارج کنند.

در جریان درگیری‌ها برای آزادسازی منطقه حضو الیرموک ده‌ها تن از عناصر تروریستی داعش کشته و زخمی شدند و نیرو‌های ارتش سوریه به مرز‌های مشترک با کشور اردن و جولان اشغالی رسیدند.

یک منبع میدانی در گفت وگو با میزان اعلام کرد: نیرو‌های ارتش سوریه پس از ۷ سال موفق شدند مرز‌های مشترک با جولان اشغالی را بازپس بگیرند و این مسئله برای صهیونیست‌ها که میلیارد‌ها دلار را هزینه تروریست‌ها کردند به یک کابوس تبدیل شده است.

این منبع میدانی افزود: در روز‌های گذشته شمار زیادی از عناصر تروریستی داعش در جنوب غرب استان درعا به کشور اردن یا جولان اشغالی متواری شدند تا جان خود را نجات دهند؛ براساس اطلاعات به دست آمده شمار تروریست‌های فراری حدود هزار نفر است.

به گزارش میزان، بیش از ۹۹ درصد از مساحت استان درعا به کنترل نیرو‌های ارتش سوریه درآمده و سایر عناصر تروریستی در مساحت ۵۰ کیلومتر مربعی در مناطق مصالحه شده حضور دارند؛ تروریست‌ها در حال تحویل سلاح‌های سنگین و نیمه سنگین خود در این مناطق هستند تا به شمال سوریه منتقل شوند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ارتش سوریه جنوب سوریه درعا داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۴۳۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله اسرائیل به جنوب سوریه

اسرائیل به  جنوب سوریه حمله کرد.

«دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب تأیید کرد که این رژیم جنوب سوریه را با موشک هدف قرار داده است.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه‌های صهیونیستی، هاگاری افزود: اسرائیل در پاسخ به حمله سوریه، مناطقی در حومه دمشق و قنیطره را هدف قرار داده است.

وی ادامه داد : اسراییل موشک‌هایی را که از سمت سوریه به سمت جولان شلیک شده بود، رهگیری و منهدم کرد.

شبکه العربیه نیز بدون ارائه سند و مدرکی مدعی شد: اسرائیل با انجام حمله ای هوایی یک پایگاه حزب الله لبنان را در جنوب غربی فرودگاه دمشق بمباران کرده است.

خبرگزاری رویترز نیز به نقل از یک مقام امنیتی رژیم صهیونیستی مدعی شد که حمله اسرائیل به یک ساختمان امنیتی در اطراف دمشق آسیب زده است.

خبرگزاری اسپوتنیک روسیه نیز به نقل از خبرنگار خود در دمشق از رهگیری حمله موشکی اسرائیل توسط پدافند هوایی سوریه خبر داد.

دیگر خبرها

  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه را منهدم کرد
  • ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه منهدم شد
  • انهدام ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص
  • حمله اسرائیل به جنوب سوریه