Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رئيس فدراسيون تکواندو گفت: کسي که در روزنامه‌ها صحبت مي‌کند حتماً نمي‌خواهد به ما بگويد، اين آقا حتماً مي‌خواست که اعزام شود.
به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس،‌محمد پولادگر در حاشيه مراسم بدرقه کاروان ايران به بازي‌هاي آسيايي اظهار داشت: به رسم سنت حسنه و با همت کميته ملي المپيک و وزارت ورزش مراسم بدرقه برگزار مي‌شود و اين مراسم خيلي در روحيه ورزشکاران تأثيرگذار است و اميدواريم با دعاي خير مردم حمايت دولت در رويدادهاي حساس بچه‌ها نماينده شايسته‌اي باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي در مورد شرايط تکواندو عنوان کرد: شرايط خوب است و بچه‌ها در اردو حضور دارند و 22 مرداد به جاکارتا اعزام مي‌شوند. شرايط اين دوره خيلي خاص است و متفاوت از دوره‌هاي قبل است. کار بسيار سخت‌تر شده و اميدواريم بچه‌ها با تلاش خود بر اين سختي غلبه کنند. ما قطعاً تيم اصلي را به بازي‌هاي آسيايي اعزام خواهيم کرد.
رئيس فدراسيون تکواندو در مورد اينکه پيش‌بيني‌تان از کسب مدال چگونه است،‌گفت: اميد زيادي داريم اما همانطور که گفتم شرايط اين دوره متفاوت است رشته جديدي اضافه شده و ما تجربه‌اي نداريم. يک مربي خارجي آورده‌ايم اما زمان کم بود و اين مربي تنها 4 ماه کار کرده است. در اوزان هم 8 وزن به 5 وزن تبديل شده است.
پولادگر در مورد اينکه يکي از مربيان اردو را رها کرده است و دليل آن چه بوده‌، گفت: حاشيه ديگري نداريد به آن بپردازيد!
خبرنگاري در ادامه از او پرسيد مردم مي‌خواهند بدانند چرا يک مربي اردو را ترک کرده است و آيا اين حاشيه است که پولادگر پاسخ داد:‌اخبار ناخوشايندي نيست وقتي خودش اردو را ترک مي‌کند ما چه کار مي‌توانيم کنيم. کسي که در روزنامه‌ها صحبت مي‌کند حتماً نمي‌خواهد به ما بگويد. ما در بازي‌هاي المپيک و بازي‌هاي آسيايي محدوديت اعزام نفرات داريم و براي 5 ورزشکار بيش از دو مربي نمي‌توانيم اعزام کنيم دليل ترک اردو هم همين بوده است. اين آقا حتماً مي‌خواست که اعزام شود.
وي در مورد اينکه نام او هم جزو افراد بازنشسته است،‌گفت: اين موضوع شامل حال من نمي‌شود و بازار شايعه و دروغ زياد است. متأسفيم که برخي رسانه‌ها و خبرگزاري‌ها معتبر کشور در حالي که مي‌توانند تحقيق کنند خبري را منتشر مي‌کنند. آنها مي‌توانند به چيزهاي مهم‌تر بپردازند.
انتهاي پيام/ک

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۴۳۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس دنبال تخفیف در تمدید قرارداد اوسمار

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، باشگاه پرسپولیس پس از تفاهم اولیه شفاهی رضا درویش مدیرعامل با اوسمار ویه‌را سرمربی برزیلی سرخپوشان پایتخت در حال تنظیم قرارداد جدید برای تمدید است.

بیشتر بخوانید: ۲ بازیکن خارجی در سبد خرید تابستانی پرسپولیس

از این رو درویش با ارسال این قرارداد به واحد حقوقی خواستار بررسی آنها و همچنین تعیین مبلغ قابل توجیه برای حفظ مرد برزیلی شده است. طبق توافق باشگاه پرسپولیس و اوسمار ویه‌را، پس از انتخاب این مربی به‌عنوان سرمربی جدید سرخپوشان، یک متمم جدید به قرارداد او اضافه شد که طی آن مبلغ پایه قرارداد ۱۶۰ هزار دلاری اوسمار بدون تغییر باقی ماند، اما آپشن‌های جدیدی به قرارداد این مربی برزیلی اضافه شده است.

بر اساس این آپشن‌ها در صورت قهرمانی پرسپولیس در هر یک از جام‌ها مبلغ ۴۰ هزار دلار، برای هر برد بیرون از خانه هزار دلار و برای هر برد خانگی ۵۰۰ دلار به‌عنوان پاداش به اوسمار ویه را تعلق خواهد گرفت.

حالا باشگاه پرسپولیس در نظر دارد کمتر از ۳۰۰ هزار دلار برای فصل آینده در اختیار ویه‌را قرار دهد اما ویه‌را بعید است با این رقم موفقت کند و پیش بینی ۵۰۰ هزار دلاری بابت ادامه حضورش در تیم را دارد.

حال باید منتظر ماند و دید آیا پرسپولیس بدون هیچ ملاحظه‌ای قرارداد مربی برزیلی را تمدید می‌کند یا در اجرای ان تعلل کرده و منتظر نتیجه او در باقیمانده بازی‌های فصل جاری لیگ برتر خواهد بود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1228979 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • پولادگر: تیم گلبال مسافر پاریس شد/ نگران بودجه در سال پارالمپیک هستیم
  • پولادگر: تیم گلبال مسافر پاریس شد/ نگران میزان بودجه در سال پارالمپیک هستیم
  • پولادگر: اعزام گلبال به پارالمپیک قطعی شد/نگران بودجه هستیم
  • اعزام سه هزار نفر از بسیجیان لرستانی به اردوی راهیان نور غرب کشور
  • پرسپولیس دنبال تخفیف در تمدید قرارداد اوسمار
  • مربی برزیلی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • مربی برزیلی به تیم ملی والیبال پیوست
  • مربی نفت آبادان: یک روز هم استراحت نکردیم
  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور