Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-19@02:42:09 GMT

اشتباهاتی که هنگام لاک زدن مرتکب می شویم

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۴۳۱۷۳

اشتباهاتی که هنگام لاک زدن مرتکب می شویم

 
گرفتن دوش آب گرم پس از مانیکور کردن اشتباه محض است از این رو که گرما و بخار آب لاک هایتان را خراب خواهد کرد. بنابراین توصیه می شود که حداقل یک ساعت پس از لاک زدن، از دوش گرفتن خودداری کنید.


خوابیدن پس از لاک زدن
اگر چه اینطور به نظر می رسد که لاک هایتان در عرض 20 تا 30 دقیقه خشک می شوند، اما در واقع 1 ساعتی زمان لازم است تا این اتفاق بیافتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از راههایی که به سریع خشک شدن لاک هایتان کمک می کند این است که دست هایتان را زیر آب سرد بگیرید. البته حواس تان باشد که آب را به طور مستقیم روی ناخن هایتان نپاشید، زیرا فشار آب ممکن است که لاک تان را خراب کند.

از لاک بی رنگ استفاده نمی کنید
توصیه می شود که پس از لاک زدن، یک لاک بی رنگ بردارید و آن را روی ناخن هایتان بزنید. در این صورت نه تنها رنگ لاک تان براق تر می شود بلکه دوام بالاتری نیز خواهد داشت.

از یک رنگ پایه استفاده کنید
شاید شما هم جزو آن دسته از افرادی باشید که از دو رنگ لاک ( سفید و بی رنگ ) برای مانیکور کردن ناخن هایشان استفاده می کنند اما این کار اشتباه است. مانیکور احتیاج به 3 رنگ لاک دارد: لاک بی رنگ، لاک سفید و لاک صورتی کمرنگ. شما اول از همه باید لاک صورتی کمرنگ را به عنوان پایه استفاده کنید. در این صورت زردی ناخن هایتان به چشم نمی آید.


چند لایه لاک می زنید
گاهی اوقات بدین دلیل که لاک دست هایمان کمرنگ است، چند لایه لاک می زنیم تا رنگ آن به چشم آید. اگر شما هم این کار را کرده اید، بدانید که برای خشک شدن لاک هایتان به زمان بیشتری احتیاج دارید، در غیر این صورت لاک تان خراب می شود. حتی می توانید پس از این که یک لایه لاک زدید، 2 دقیقه صبر کنید تا کاملا خشک شود، سپس دور دوم را آغاز کنید.

از لاک های قدیمی استفاده می کنید
هیچ چیز بدتر از این نیست که یک لاک قدیمی را که خیلی هم دوستش داشتید دور بیاندازید، اما این کاری است که باید انجام دهیم. هر چه از عمر لاک می گذرد از غلظت آن نیز کاسته می شود که همین امر لاک زدن را دشوار و احتمال خراب شدن آن را بیشتر می کند. لاک های قدیمی و کهنه به خوبی به ناخن نمی چسبند. بنابراین هر چند وقت یک بار لاک های کهنه و خشک تان را دور بیاندازید و به جای آن لاک های جدید بخرید و از زدن آنها لذت ببرید.



از استون برای پاک کردن لاک هایتان استفاده می کنید
استون ناخن های شما را دهیدرات یا کم آب می کند. استفاده مدام از آن نیز موجب ایجاد لکه های سفید می شود. به جای آن از لاک پاک کن ها استفاده کنید که برای این منظور بهترین گزینه اند.

  منبع: سیمرغ 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: لاک لاک زدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۴۳۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز افراد زیادی که به ظاهر مرتکب جرمی شده‌اند، در زندان به دامان قرآن پناه می‌برند

رئیس قوه قضائیه گفت: امروز شاهد هستیم افراد زیادی که به ظاهر مرتکب جرمی شده و راهی زندان شده‌اند، در زندان به دامان قرآن پناه می‌برند و در دوران تحمل محکومیت خود، بخش قابل توجهی از قرآن را حفظ و تلاوت می‌کنند و با این کتاب آسمانی اُنس می‌گیرند و پس از گذشت مدتی، خودشان نیز معلم قرآن می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در محفل انس با قرآن کریم که با حضور جمع از قاریان ممتاز و بین‌المللی کشورمان و تعدادی از قضات برتر قاری قرآن در سازمان قضائی نیروهای مسلح برگزار شد، اظهار کرد: روزها، شب‌ها و ساعات ماه مبارک رمضان، بهترین روزها، شب‌ها و ساعات هستند و اگر خدای ناکرده این ماه عزیز بگذرد و ما با رفتار و اَعمال خود، مشمول عنایت خداوند متعال نشده باشیم، دچار خسران خواهیم شد.

وی افزود: به برکت نظام جمهوری اسلامی و آنچه امامین انقلاب پایه‌گذاری کردند، امروز تا حدودی قرآن کریم از مهجوریت درآمده است و یکی از نشانه‌های این امر، تعداد قابل توجه حافظان و قاریان قرآن در کشورمان است.

رئیس دستگاه قضا عنوان کرد: امروز شاهد هستیم افراد زیادی که به ظاهر مرتکب جرمی شده و راهی زندان شده‌اند، در زندان به دامان قرآن پناه می‌برند و در دوران تحمل محکومیت خود، بخش قابل توجهی از قرآن را حفظ و تلاوت می‌کنند و با این کتاب آسمانی اُنس می‌گیرند و اندک اندک و پس از گذشت مدتی، خودشان نیز معلم قرآن می‌شوند.

وی با بیان اینکه معنا، مفهوم، محتوا و آهنگ کتاب آسمانی قرآن از همه علوم و مکاتب دیگر بالاتر است، گفت: اگر هنگام خواندن قرآن به این موضوع باور داشته باشیم که خداوند متعال با ما سخن می‌گوید و اوست که به ما درس زندگی می‌دهد، قطعاً تأثیرپذیری متفاوت‌تر و ویژه‌تری از قرائت این کتاب آسمانی خواهیم داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای با اشاره به اهمیت آموختن آموزه‌های قرآنی و عمل به این آموزه‌ها در زندگی فردی و اجتماعی گفت: جامعه امروز ما به آموزه‌های اخلاقی قرآن در حوزه‌های مختلف اجتماعی، خانوادگی، کاری و مدیریتی بسیار نیازمند است.

وی ضمن تقدیر از راه‌اندازی طرح زندگی با آیه‌ها (پویش ملی حفظ آیات قرآن کریم) گفت: از تمام افرادی که به اَشکال مختلف با ابتکارات و خلاقیت‌های خود، مردم را با آموزه‌های قرآنی آشنا می‌کنند و در این مسیر پیشگام هستند قدردانی می‌کنم.

رئیس عدلیه با بیان اینکه چنانچه زندگی سعادتمند و دوری از زشتی‌ها و پلیدی‌ها را می‌خواهیم باید به دامان قرآن پناه ببریم، گفت: استفاده از قرآن هنگام زیارت، باعث بهره‌مندی بیشتر از زیارت می‌شود؛ از سوی دیگر، قرائت قرآن نیز همراه با یاد ائمه اطهار (ع)، تأثیرگذاری افزون‌تری خواهد داشت.

کد خبر 737203

دیگر خبرها

  • افراد زیادی که به ظاهر مرتکب جرم شده‌اند، در زندان به دامان قرآن پناه می‌برند
  • امروز افراد زیادی که به ظاهر مرتکب جرمی شده‌اند، در زندان به دامان قرآن پناه می‌برند
  • عکس گرفتن از کسی که در ملاعام مرتکب جرمی شود، حرام نیست
  • ببینید | روزه بگیریم تا لاغر شویم؟
  • طعنه سنگین روزنامه جمهوری اسلامی به رئیسی: بار‌ها مرتکب «ترک فعل» شده‌اید
  • حکیم: آمریکا مرتکب اشتباهی بزرگ شد
  • آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی مرتکب اشتباهی بزرگ شد
  • حکیم: آمریکا با گسترش جنگ به یمن مرتکب اشتباه شد
  • حکیم: آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی مرتکب اشتباهی بزرگ شد
  • عنایتی: با یکی از مدعیان اصلی قهرمانی بازی داریم