Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@17:44:56 GMT

اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در هرسین 

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۴۳۳۷۳

اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در هرسین 

سرهنگ همتعلی شکری  فرمانده انتظامی شهرستان هرسین در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  اظهار داشت: به دنبال دریافت اخباری مبنی بر فروش و توزیع مواد مخدر در یکی از محلات شهرستان و نارضایتی اهالی محل از فعالیت موادفروشان طرح مقابله با این افراد اجرایی شد.

وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح، 3 نفر از خرده فروشان مواد مخدر دستگیر ومقادیر قابل توجهی مواد مخدر نیز کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ شکری همچنین توقیف سه دستگاه موتورسیکلت و انتقال آن ها به پارکینگ که در کار توزیع مواد مخدر به کار گیری می شدند را از دیگر برنامه های اجرا شده عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان هرسین افزود: در راستای دستور مقام قضائی، سه باب منزل مسکونی که محل رفت و امد خرده فروشان مواد مخدر و معتادان شده بود نیز پلمپ شد.

وی در پایان با قدردانی از همکاری مردم در راستای اجرای طرح پاک سازی نقاط آلوده به مواد مخدر، خاطر نشان کرد : برخورد پلیس با سوداگران مرگ به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ز

3 نفر از خرده فروشان مواد مخدر دستگیر شدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۴۳۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند

سردار یحیی الهی  اظهار داشت: در راستای اجرای تدابیر و رهنمود‌های فرمانده کل انتظامی کشور مبنی بر اهمیت طرح ارتقای امنیت اجتماعی به منظور پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، چندین مرحله عملیات ضربتی جداگانه با حضور عوامل انتظامی استان، در سطح حوزه استحفاظی اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح ۴۷ خرده فروش و قاچاقچی مواد مخدر، ۳۳ سارق و چهار مالخر دستگیر شدند و ۲۳۵ کیلو و ۱۱۸ گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

سردار الهی گفت: ۶۸ هزار و ۱۹۱ قلم انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۴۰۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، توقیف چهار دستگاه خودروی سبک قاچاق بر (شوتی) و چهار دستگاه کامیون و دستگیری ۹ نفر در این رابطه از دیگر اقدامات این طرح است.

وی گفت: در این طرح چهار نفر اراذل و اوباش دستگیر، ۹۰ معتاد متجاهر جمع آوری و ۹۶ مجلوب و تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی نیز دستگیر شدند، ۱۵۸ دستگاه خودرو و ۳۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و روانه پارکینک شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا