Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-28@13:01:56 GMT

ایفای نقش صداوسیما در جشن گلریزان

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۴۳۵۲۵

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کُردستان، مدیرکل اداره زندانهای کُردستان و نایب رئیس هیأت امنای ستاد مردمی دیه استان در دیدار با مدیرکل صداوسیمای مرکز استان، از حمایت ها و زحمات مدیر رسانه ملی در کُردستان که زمینه ساز حضور گسترده مردم در جشن گلریزان و آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد را فراهم ساخت، تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسحاق ابراهیمی، با تأکید بر نقش بسیار تأثیرگذار و بی بدیل صداوسیما در افزایش کمک های خیرین در جشن گلریزان امسال، گفت: بدون شک، صداوسیما نقش بسزایی در فرهنگ سازی امور نیک و خیرخواهانه در جامعه دارد که در جشن گلریزان امسال حمایتهای این رسانه موجب شد تا شاهد افزایش 59 درصدی کمک های مردم نوع دوست در کُردستان باشیم.

او می گوید: مبلغ جمع آوری شده در جشن های گلریزان امسال در استان، حدود یک میلیارد و 53 میلیون تومان است که شهرستان سنندج با جمع آوری مبلغ 504 میلیون تومان در رتبه اوّل و شهرستانهای سقز و بانه نیز به ترتیب با مبالغ 113 میلیون تومان و 100 میلیون تومان در رتبه های دوّم و سوّم قرار گرفتند.

ابراهیمی با بیان اینکه مسئولین زندانهای استان از تمامی امکانات و ظرفیتها در مسیر کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد بهره می گیرند، عنوان کرد: با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شاهد دست آوردهای بسیار خوبی در حوزه زندانبانی اسلامی در کشور بودیم که متأسفانه به دلیل عدم اطلاع رسانی دقیق، دشمنان نظام همواره با نشر اکاذیب در فضای مجازی سعی داشته اند تا این دست آوردها را زیر سئوال ببرند، امّا خوشبختانه مردم هوشیار و آگاه استان هیچگاه فریب این توطئه ها و نیرنگ ها را نخواهند خورد.

مدیرکل زندانهای کردستان در ادامه، از افزایش تعداد زندانیان جرائم غیرعمد در حوزه جرائم مالی خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر حدود 400 زندانی جرائم غیرعمد در زندانهای استان تحمل حبس می نمایند که 75 درصد از این جمعیت را بدهکاران مالی تشکیل می دهند.

در این دیدار مدیرکل صداوسیمای مرکز کُردستان نیز ضمن حمایت از ستاد مردمی دیه استان، خاطرنشان ساخت: با توجه به ظرفیت های بسیار خوبی که در صداوسیمای استان وجود دارد، این مجموعه آمادگی خود را جهت تولید برنامه های مستند از دست آوردهای نظام در حوزه زندانبانی اسلامی اعلام می دارد.

قاسم امان الهی با اشاره به این سخن از مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فرمودند «صداوسیما، نهادی نظارتی و فراقوه ای می باشد»، تأکید کرد: امروزه رسانه ها صرفا یک ابزار خبررسانی نیستند و در حال حاضر صداوسیما در آگاه سازی، فرهنگ سازی و جهت دهی در تمام ابعاد زندگی افراد جامعه نقش برجسته ای دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: زندان ک ردستان صدا سیما گلریزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۴۳۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، یدالله روحانی منش افزود: یک بانوی جوان به علت صدور چک کمتر از یک ماه پیش زندانی شده بود که با کمک استاندار همدان به آغوش خانواده بازگشت.

او تصریح کرد: سرپرست یک خانواده به علت بدهی از یک و نیم ماه پیش زندانی شده بود که از این محل برای آزادی این کارگر استفاده شد.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان تاکید کرد: ۲۳۲ زندانی جرائم غیر عمد شامل ۲۱۸ مرد و ۱۴ زن سال گذشته در این استان با کمک خیران و فعالیت‌های ستاد دیه و با پرداخت ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

یدالله روحانی منش افزود: این افراد شامل ۱۵۴ محکوم مالی، سه زندانی ناتوان در پرداخت دیه، ۷۴ زندانی مهریه و یک زندانی ناتوان در پرداخت نفقه می‌شود.

او تصریح کرد: شماره حساب‌های ۰۱۰۶۳۲۹۵۵۵۰۰۱ بانک ملی، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۳۰۷۱۲ بانک ملی، شماره حساب ۲۰۳۰۳۰۳۰۳۷ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۵۱۸۴ بانک ملت، شماره حساب ۳۳۲۲۴۳۸۳۱۰۳۸۷۱ و شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۳۸۳۷۹۸۰۳ بانک انصار آماده دریافت کمک‌های شهروندان است.

دیگر خبرها

  • ورزشکاران کشتی پهلوانی یاسوج جشن گلریزان برگزار کردند
  • امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • سرمربی سپاهان مسلمان شد تا با بانوی گرگانی ازدواج کند
  • قنات تاریخی بهریار دلیجان گلریزان شد
  • جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار
  • درباره کلاهبرداری به روش اسکیمر چه می‌دانید؟
  • خواسته به حق مردم ایفای مسئولیت‌های اجتماعی صنایع است
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید