Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-19@11:00:28 GMT

مورچه ها به نوفل لوشاتلو می آیند

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۴۳۶۲۹

مورچه ها به نوفل لوشاتلو می آیند

نمایشنامه‌خوانی "مورچه‌ها" به تهیه‌کنندگی سید مصطفی موسوی‌منش و کارگردانی پونه عبدالکریم‌زاده در عمارت نوفل لوشاتلو خوانش می شود.

ایران آنلاین /نمایشنامه‌خوانی "مورچه‌ها" به تهیه‌کنندگی سید مصطفی موسوی‌منش و کارگردانی پونه عبدالکریم‌زاده، شنبه 13 مرداد ماه ساعت 21 در عمارت نوفل لوشاتلو خوانش می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایشنامه "مورچه ها" اثر نویسنده انگلیسی کاریل چرچیل بوده که در سال 1962 نگارش یافته و توسط پونه عبدالکریم زاده ترجمه و کارگردانی شده است.

نقش‌خوانان این اثر سپیده دستینه، علیرضا دستمالچی، کتایون کارایی، محمد حسنی، فاطمه یزدان‌پناه می باشند و سایر عوامل عبارتند از: دستیار کارگردان سید مصطفی موسوی‌منش، انتخاب موسیقی پونه عبدالکریم‌زاده، طراح پوستر و بروشور سارا ندیمی، دستیار تهیه محمد حسنی، مشاور رسانه و تبلیغات مسعود همتیان، ساخت تیزر نگاره روحانی، مدیران اجرا آرین احمدی و شیما شامی و عکاسان امیر محنتی، نگاره روحانی و آتوسا امینی. علاقه مندان می توانند جهت تهیه بلیط به سایت اینترنتی تیوال به نشانی www.tiwall.com مراجعه کرده و یا با شماره 09192464910 تماس حاصل نمایند.

لازم به ذکر است عمارت نوفل لوشاتلو واقع در خیابان حافظ، خیابان نوفل لوشاتو، بعد از چهارراه رازی، نرسیده به خیابان ولیعصر، کوچه زیبا، پلاک ۱ می باشد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۴۳۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پسر دلفینی ۲» ساخته می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از اداره‌کل روابط عمومی سازمان سینمایی؛ فیلم‌نامه‌های: «گل بابا» به تهیه‌کنندگی سیداحمد میرعلائی میرآبادی، کارگردانی و نویسندگی حسن صیدخانی و حسین صیدخانی، «عاشق پائیز» به تهیه‌کنندگی سحر صباغ سرشت، کارگردانی میثم بیدقی و نویسندگی آرمین طهماسی نادری چگنی، میثم بیدقی و علی باطنی کیسمی، «آب» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی ابوالفضل جلیلی موحدی، «تیم شوتی» به تهیه‌کنندگی هوشنگ گل‌دوز توکلی، کارگردانی و نویسندگی سعید جلیلی، «تلألو» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی رضا جعفری و انیمیشن «آبان (پسر دلفینی ۲)» به تهیه‌کنندگی محمدامین همدانی، کارگردانی محمد خیراندیش دولابی و نویسندگی محمد شکوهی روشنی و محمد خیراندیش دولابی موافقت شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.

دیگر خبرها

  • اعلام آخرین مصوبات شورای پروانه نمایش آثار غیرسینمایی
  • ۸ فیلم بلند، ۱۳ مستند و ۲۰ فیلم کوتاه مجوز ساخت گرفتند
  • صدور 6 پروانه ساخت جدید فیلم سینمایی
  • ابوالفضل جلیلی سراغ «آب» می‌رود
  • «پسر دلفینی ۲» ساخته می‌شود
  • معرفی ۱۸ اثر به مرحله اجرای عمومی جشنواره تئاتر خیابانی رضوی
  • صدور پروانه ساخت برای ۱۷ اثر غیرسینمایی
  • آخرین مصوبات شورای پروانه ساخت آثار غیرسینمایی
  • ۴ عنوان فیلم بلند داستانی پروانه ساخت گرفت
  • اعلام آخرین مصوبات شورای پروانه ساخت آثار غیرسینمایی