Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-28@09:13:51 GMT

بیشتر کردن فروش با چند جمله ساده

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۴۳۶۴۷

بیشتر کردن فروش با چند جمله ساده

 
موفق‌ترین و قدرتمند‌ترین شرکت‌های تولیدی و خدماتی داخل و یا خارج از کشور را که بررسی کنیم متوجه می‌شویم آن‌هایی که گوی و میدان را از رقبا ربوده اند که «بیشتر فکر کرده اند»، «بیشتر تخیل کرده اند» و شاید در یک کلام «بیشتر به فکر مشتری» بوده اند تا «به فکر پول درآوردن‌های بیشتر». نکته جالب دیگر این است که پولدارترین افراد و شرکت‌ها در سرتاسر جهان، آن‌هایی بودند که «آرزوی‌ها و افکار بزرگی» را دنبال کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید آن‌ها هم در دنبال کردن «رویا‌ها» و «آرزوهایشان» کمی احساسی تصمیم گرفته اند و از روی «احساس» اولین «گام‌ها» را برداشته اند.

آنچه مسلم است این است که اکثر ما انسانها، علیرغم آنچه نشان می‌دهیم، بیشتر از اینکه بخواهیم عقلایی و عاقلانه تصمیم بگیریم، تصمیماتمان بر اساس «احساساتمان» است. داشتن یک «احساس» خوب و عالی، از مشاهده یا تجربه چیزی، ما را بر آن می‌دارد که بار دیگر به دنبال آن چیزی برویم که برایمان به نحوی شگفت انگیز لذت بخش بوده است. برای همین است که «مارک» زده می‌شویم و به دنبال همان «مارکها» - یا علامت‌های تجاری موفقی - می‌رویم که استفاده از آن‌ها در گذشته احساس لذت خوبی برایمان داشته اند. افراد موفقی، چون «بیل گیتس» رویای موفقی در ذهن داشته اند، تصویر موفقی از آن رویا در ذهن ساخته اند و چنان غرق و واله و شیدای آن رویای زیبا شده اند که زندگی شان را وقف آن «رویا» کرده اند و دیده ایم که در دستیابی به آن و رسیدن به آن چگونه موفق شده اند. «رویا‌های بزرگ» تصاویر بزرگی در ذهنمان ایجاد می‌کنند و حس لذت از مشاهده یا لمس آن تصاویر محشر است که ما را برای رسیدن به آن‌ها تشویق و ترغیب می‌کنند. رویای «بیل گیتس» این بود که در هر خانه‌ای یک کامپیوتر شخصی (Personal Computer) وجود داشته باشد، او می‌دانست که نرم افزار‌ها و برنامه‌های کامپیوتری قادرند زندگی انسان را متحول سازند بنابر این چه بهتر که کامپیوتر‌ها - مثل دیگر لوازم خانگی - به خانه‌ها راه یابند و برای بهتر شدن زندگی مورد استفاده انسان‌های قرن حاضر قرار گیرند. «بیل گیتس» به فکر پول درآوردن و یا به عبارتی «ثروتمند شدن» نبود، خودش در جایی گفته بود که «تمام نگرانی من نهارم بود، دلم می‌خواست کاری کنم که دیگر نگران نهارم نباشم.»، اما با رویای بزرگی که در سر داشت، پیش به سوی اهدافی گام برداشت که «انسان‌های دیگری هم می‌توانستند از مزایای آن بهره‌مند شوند.»

«قدرتمند‌ترین واژه‌ها» می‌توانند «قدرتمند‌ترین عبارت‌ها» را بیافرینند. در استراتژی‌های تولید و نیز بازاریابی، بایستی «قدرتمندترین آمال و آرزوها»، «قدرتمند‌ترین و موثرترین تصاویر» را خلق کرد و با استفاده از «قدرتمندترین عبارت‌ها»، «احساسات» مشتریان بالقوه یا بالفعل را هدف قرار داد. «عبارت‌های قدرتمند» عبارت‌هایی هستند که می‌توانند «احساسات مشتری یا مخاطب شما» را تحریک کنند و آن‌ها را به سمت و سوی «اتخاذ تصمیمی احساسی» سوق دهند. با این شیوه می‌توان «فروش» را بالا برد و «محصول» را در بازار (هر بازاری که مورد توجه و مورد نظر ما است) جا انداخت.

همانطور که گفته شد، اکثر مردم (که به نوعی همه، مشتری محصول یا خدماتی هستند - چرا که به آن محصول و یا خدمات نیازمندند) تصمیم‌هایی احساسی می‌گیرند. پیش دوستان و آشنایان، گاهی چنین اظهار می‌کنند که تصمیم شان بر اساس یک سری مشاهدات، تجارب و یا دلایل کاملاً منطقی و عقلایی بوده است، اما همه می‌دانیم که درصد بسیار بالایی از «تصمیم» ها، «احساسی» است، خصوصاً تصمیم‌هایی که در رابطه با «خرید» یا «استفاده از خدماتی» باشد.

می‌دانم که همه شما دوست دارید با بالا بردن «فروش» زندگی خوبی داشته باشید. «یک خانه راحت‌تر و بزرگ تر، یک اتومبیل شیک تر، می‌دانم که می‌خواهید برای همسرتان بهترین هدایا را بگیرید و وقتی که «هدیه» را به او می‌دهید، می‌خواهید آن لبخند رضایت را بر روی چهره اش ببینید و تا دیدن آن چهره - سر از پا نمی‌شناسید و شاید حتی تمام راه را دویده باشید. وقتی که «هدیه» را به دست همسرتان می‌دهید، شور و شوق عجیبی دارید، در پوست خود نمی‌گنجید، قلبتان لحظه‌ای آرام و قرار ندارد، کم مانده است که اشک شوق از چشم‌هایتان جاری شوید، در همان لحظه - یاد این مقاله می‌افتید که تابان در سایت WEBFAQT.COM برایتان نوشته بود و شما آن را وقتی که سر کار، در دفتر یا شرکتتان بودید خواندید، پیش خود می‌گویید: «عبارت‌های قدرتند، حال بایستی برای ایجاد یا حفظ این ارتباط صمیمانه به دنبال عبارتی قدرتمند باشم ...» به همسرتان می‌گویید: «عزیزم، جداً دوستت دارم!» -، اما این جمله کوتاه را «نمی توانید به مشتری‌هایتان بگویید، چرا که ممکن است باعث مشکل شود. بنابر این عبارت‌های دیگری به کار می‌برید، قدرتمند‌ترین آنها، موثرترین آن‌ها است.



من می‌توانم تنها ظرف یک ساعت به شما کمک کنم که «قدرتمند‌ترین عبارت‌ها» را بسازید، آنگاه موفقیت شما، چه بر روی اینترنت و چه خارج از آن، تضمین شده است. خیلی ساده، خیلی آسان و خیلی کم هزینه. برای «فروش» بیشتر ... «کسب درآمد» بیشتر ... پس از آن یک ساعت وقتی که گذاشته اید و شیوه جدیدی را آموختید، یاد لبخند شیرین همسر یا دوستان می‌افتید که «هدیه» را به او داده اید. صدای یک موسیقی ملایم و زیبا، در خانه، دفتر کار یا اتومبیل شما، مکان مهم نیست، شما «احساسی لذت بخش» داشته اید   منبع: سیمرغ 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مدیریت بازار موفقیت مهارت های فردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۴۳۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: مافیای قدرتمند خودرو مانع از ورود خودروهای باکیفیت و ارزان به کشور می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علیرضا نادعلی؛ سخنگوی شورای شهر تهران اظهار کرد: با ناکام ماندن دلالان و مافیای صنعت خودرو در پیگیری منافع نامشروع خود در معاملات خودروهای برقی، و ناامیدی آنها از قراردادهای شهرداری تهران برای خرید این نوع خودروها، این گروه ذینفع با توسل به قدرت پول و تطمیع برخی افراد و رسانه‌ها، در تلاشند تا مانع از اجرای طرح برقی‌سازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی توسط دولت سیزدهم و مدیریت شهری شوند.

ثبت‌نام رانندگان تاکسی برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد

وی افزود: برخی از وزرا، نمایندگان مجلس و شهردار تهران اخیراً به صراحت اعلام کرده‌اند که مافیای قدرتمند خودرو مانع از ورود خودروهای باکیفیت و ارزان به کشور می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معجزه لورکوزن؛ دهمین فرار از باخت بعداز دقیقه۹۰
  • فال تاروت برای متولدین ماه‌های مختلف امروز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • «مافیای خودرو» مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور است
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • وقوع گردباد‌ های قدرتمند در ایالت‌ های آمریکا (فیلم)
  • وقوع گردباد‌های قدرتمند در ایالت‌های آمریکا + فیلم
  • واکنش خلجی به کنایه رسانه‌ها با عبارت «دولت کجاست؟»
  • ترک مصرف کافئین با ۲ روش ساده
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»