Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانوی ملی‌پوش تکواندو گفت: یکی از هدف‌های اصلی ما شادی مردم است و امیدوارم بتوانیم دل مردم را در بازی‌های آسیایی شاد کنیم. ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۳ ورزشی رزمی ورزش زنان نظرات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، کیمیا علیزاده در پایان مراسم بدرقه کاروان اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی 2018 اندونزی اظهار داشت: پرچمداری من افتخار بزرگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام تلاشم را از لحظه‌ای که پرچمدار شدم‌، به کار گرفته‌ام و همه نگاه‌ها به سمت من است. این اتفاق در روز تولدم رخ داد و امیدوارم جواب اعتماد مسئولان را بدهم.

وی افزود: مراسم بدرقه لازم است و انگیزه را بالا می‌برد. امیدوارم دل مردم را شاد کنیم و یکی از هدف‌های اصلی ما شادی مردم است. قول می دهم رور مسابقه صد در صد خودم باشم و یک درصد کم نگذارم.

انتهای پیام/

R1351/P35350/S3,30,32/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۴۳۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دخترم قبل از بازی قسمم داد که ببازیم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمود شجاعی، مربی هوادار درباره برد تیمش مقابل صنعت نفت و ناراحتی دخترش از این اتفاق گفت: خدا را شکر، دیروز هم گفتم آدم باید نسبت به هرجایی که لباسش را می‌پوشد، تعصب و تعهد داشته باشد و ما هم تمام وجودمان را برای این بازی گذاشتیم. متاسفانه بد موقعی بود و امیدوارم که وزارت نفت نگاه دیگری به این تیم داشته باشد و یک بودجه‌ای تعیین کند که این تیم به چه کنم چه کنم نیفتد. مردم مظلوم و محجوب آبادان لیاقت‌شان خیلی بیشتر از این‌هاست و امیدوارم که این اتفاق بیفتد. دخترم همین ظهر هم ویس فرستاده بود که "بابا تو رو خدا ببازید" باید بروم و با او منطقی صحبت کنم که جبر زمانه است و باید بازی را می‌بردیم.

او درباره صحبتش با کمالوند پیش از پایان بازی گفت: آقای کمالوند از دوستان خوب من است و یک سوءتفاهمی پیش آمده بود و داشتم درباره آن صحبت می‌کردم و بابت آن سوءتفاهم از ایشان عذرخواهی کردم.

او درباره شرکت نکردن مسعود شجاعی، سرمربی تیم در نشست‌های خبری گفت: آقا مسعود دو هفته پیش که با گل‌گهر بازی داشتیم کنفرانس قبل از بازی را آمدند ولی حتما به او می‌گویم. مدلش اینگونه است و آن موقعی که بازی می‌کرد هم زیاد اهل مصاحبه و تلویزیون نبود. سعی می‌کنیم که ان‌شالله بازی‌های بعدی حتما در خدمت‌تان باشد.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902108

دیگر خبرها

  • تشکیل شورا نماد برجسته مردم سالاری است/ جان‌بخشی به نظام شورایی مزیت بزرگی برای کشور است
  • دخترم قبل از بازی قسمم داد که ببازیم!
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • دقیقی: شمس آذر می‌توانست آسیایی شود
  • دقیقی: دورنمای شمس‌آذر در این فصل گرفتن سهمیه آسیایی بود
  • اگر نتیجه نگرفتیم فوتبال خوبی ارائه کردیم
  • امره جان: به هر قیمتی می خواهیم به ومبلی برویم
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • آرسنال باید به این ستاره افتخار کند
  • شجاعی: دخترم می‌گوید این بازی را ببازید