Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-05@23:54:57 GMT

دستگیری 2 خواهر قاپ زن

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۴۳۷۹۶

به گزارش وانانیوز، 

سرهنگ سید مجتبی اشرفی با اعلام این خبر اظهار کرد: از چندی قبل شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت لوازم داخل کیف‌های شان از قبیل وجوه نقد، طلاجات، مدارک شناسایی، گوشی تلفن همراه و... به پلیس شاهرود گزارش شده بود.

وی با اشاره به حساسیت موضوع، از تشکیل تیم ویژه‌ای برای پیگیری پرونده خبر داد و گفت: ماموران تحقیقات خود را برای دستگیری عامل یا عاملان این سرقت‌ها آغاز و تمام سرنخ‌های موجود و صحنه‌های سرقت را به دقت بررسی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول انتظامی خاطرنشان کرد: تلاش‌ها برای کشف پرونده ادامه داشت تا این که وقوع سرقتی به همین شیوه در امامزاده محمد(ع) بسطام به پلیس گزارش شد.

اشرفی از اعزام ماموران به محل اعلام شده خبر داد و اضافه کرد: در تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس پلیس دو متهمی که قصد سرقت از یک خانم را در همان محل داشتند شناسایی و دستگیر کردند.

به گفته سرهنگ اشرفی، متهمان، دو خواهر غیربومی بودند که از مدت‌ها پیش با حضور مقطعی در شاهرود اقدام به سرقت می‌کردند.

وی اضافه کرد: یکی از خواهرها، 35 ساله و سابقه‌دار بوده و تاکنون چند بار به علت جعل عنوان و هویت‌های متفاوت دستگیر و راهی زندان شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از کشف 38 فقره سرقت از این بانوان به روش کیف بازکنی خبرداد و گفت: این افراد در استان‌های دیگر نیز مرتکب سرقت شده‌اند که پرونده آنها در این خصوص نیز مفتوح و در حال رسیدگی است.
انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: منطقه سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۴۳۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کلاله استان گلستان از شناسایی و دستگیری عوامل اصلی ربایش کودک کلاله‌ای خبر داد.

به گزارش مشرق، سیدجواد میردوستی با اشاره به دستگیری متهمان اصلی ربایش یسنا کودک کلاله‌ای، گفت: متهمان ۴ مرد هستند که یکی از آن‌ها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.

وی افزود: ۳ متهم دیگر این پرونده فعلا در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آن‌ها تصمیم قانونی اتخاذ خواهد شد.

دادستان کلاله تصریح کرد: بعضی از افراد بازداشتی جزء افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

وی تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ یسنا کودک کلاله‌ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جست‌وجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

منبع: میزان

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در کرج
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ ها در کرمان
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان
  • دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها
  • کیف قاپی خشن در استانبول + فیلم | مقاومت زن را در برابر مشت‌های سنگین سارق ببینید | پلیس با تمام توان دنبال دستگیری سارق است
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی «یسنا»
  • دستگیری ۴ متهم ‌اصلی ربایش یسنا
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای