Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آدیداس اعلام کرده است که به دلیل تحریم های آمریکا علیه ایران، شرکت آدیداس به دلیل از دست ندادن بازار کشور آمریکا با تیم ملی ایران قطع همکاری می کند. این اقدام آدیداس برای تیم ملی و فدراسیون فوتبال ایران گران و منجر به گلایه مندی تاج و همکارانش در فدراسیون فوتبال ایران شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

معاون برند آدیداس در پاسخ به نامه فدراسیون فوتبال ایران، اعلام کرد که این برند به خاطر این که نمی‌خواهد بازار کشور آمریکا را از دست بدهد از ادامه همکاری با ایران معذور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برای فوتبال ایران روزهای خوب و خاطره انگیزی را به همره داشت که در نهایت با یک ناکامی غرور آمیز به پایان رسید. با این حال یکی از نکات منفی که تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران را تحت الشعاع قرار داد، ماجرای تحریم نایکی و قطع همکاری آدیداس با فدراسیون فوتبال ایران بود.

تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران با وجود تحریم‌های آمریکا با لباس‌های برند آدیداس در جام جهانی ۲۰۱۸ مقابل حریفانش قرار گرفت. فدراسیون فوتبال قصد داشت طبق قراردادی که با آدیداس دارد، در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ با لباس‌های آدیداس به میدان برود اما آدیداس اعلام کرد

امکان همکاری با تیم ملی ایران وجود ندارد.

این اقدام آدیـداس باعث شد تا همه فکر کنند که این برند هم راه نایکی را پیش رو گرفته است، با این که آدیـداس مانند نایکی برندی آمریکایی نیست و برای کشور آلمان است اما برای این که بازار کشور آمریکا را از دست ندهد حاضر نشد تا به همکاری‌اش با ایران ادامه‌ دهد.

فدراسیون فوتبال در واکنش به این اقدام آدیـداس در نامه‌ای رسمی به معاون این شرکت، از این اقدام آدیداس گلایه کرد. در روزهای گذشته معاون آدیداس به نامه فدراسیون فوتبال پاسخ داده است و تلویحا اعلام کرد:

 ادامه‌ همکاری با ایران قابل پذیرش نیست و از فدراسیون فوتبال خواست تا آدیـداس را درک کند.

در ادامه‌ این نامه نوشته شده است:

آدیداس به دلیل این که در بورس آمریکا فعالیت می‌کند، نمی‌تواند به خاطر تحریم‌های اعمال شده از سوی این کشور به همکاریش با ایران ادامه‌ دهد.

معاون آدیـداس در پایان این نامه خطاب به فدراسیون فوتبال ابراز امیدواری کرد و نوشت:

امیدواریم فدراسیون فوتبال ایران این برند را درک کند و در ادامه راه و با شرایط جدید به درک متقابل برسند.

با این اوصاف و با توجه به نامه آدیـداس به فدراسیون فوتبال باید دید فدراسیون فوتبال ایران برای پیراهن‌ های تیم‌ ‌ملی در جام ملت‌های امارات چه برنامه‌ای دارد و آیا با یک برند خارجی وارد قرارداد می‌شود یا به همکاری با برندهای داخلی می پردازد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران کمپانی آدیداس نایک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۴۴۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده دائم ایران در ژنو: ضرب و شتم، مدافعان حقوق بشر را ساکت نمی‌کند

 نمایندگی دائم ایران در ژنو با انتشار تصاویری از شدت سرکوب وحشیانه طرفداران فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا نوشت: ما به شدت سرکوب وحشیانه و خشونت آمیز اعتراضات مسالمت آمیز صلح آمیز طرفدار فلسطین در دانشگاه‌های ایالات متحده را محکوم می‌کنیم. 

نمایندگی ایران با تاکید بر اینکه این میزان از وحشیگری یک نگرانی جدی است، ادامه داد: وحشیگری پلیس ایالات متحده و استفاده بیش از حد از زور در طول تجمعات مسالمت آمیز و هدف قرار دادن دانشجویانی که از پایان دادن به جنگ نسل کشی در غزه حمایت و طرفداری می‌کنند، یک نگرانی جدی است.

نمایندگی ایران با اشاره به اینکه تظاهرکنندگان دقیقاً خواستار پایان دادن به شراکت آمریکا در نسل کشی جاری در غزه به نام خود هستند، افزود: شلیک و ضرب و شتم به معترضان مسالمت آمیز، که خط مقدم مدافعان حقوق بشر هستند را ساکت نمی‌کند، بلکه فقط بر ضرورت مبارزه مجدد برای عدالت برای فلسطین تاکید می‌کند. 

نمایندگی ایران در پایان نوشت: حملات پلیس به دانشجویان و اساتید دانشگاه، میزان دستگیری‌ها و شرایط دستگیرشدگان به شدت نگران کننده است و ما خواهان آزادی تمامی بازداشت شدگان هستیم.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • نماینده دائم ایران در ژنو: ضرب و شتم، مدافعان حقوق بشر را ساکت نمی‌کند
  • حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا
  • نام و برند ایران باید در بازارهای جهانی بدرخشد
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • هیل: همه رؤسای جمهور آمریکا در تحریم ایران شکست خورده‌اند
  • اگر در مقابله با ایران به دودلی ادامه دهیم به زودی به نقطه‌ای می رسیم که دیگر گزینه‌ای نداریم
  • هیل: همه رؤسای ‌جمهور آمریکا در تحریم‌ ایران شکست خورده‌اند