Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود -  بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تا بفهمم چه شده مشت خوردم، نمی‌دانم اگر مردم جمع نمی‌شدند چه اتفاقی می‌افتاد. 

به گزارش وبسایت نود، مهدی شریفی که امروز دچار سانحه شده بود، در گفت‌وگو با سایت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: امروز عازم تمرین بودم که بعد از تونل توحید دچار این حادثه شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از تونل دو نفر که ترک موتور بودند و کلاه کاسکت به سر داشتند جلوی ماشین من پیچیدند، ایستادم، البته راهی هم برای رفتن نبود چون به موتور آنها برخورد می‌کردم. یکی از آنها به سمت خودروی من آمد. تا بخواهم بفهمم چه شده است در ماشین را از سمت شاگرد باز کرد. شروع به فریاد زدن کرد. می‌گفت چرا میزنی و فرار می‌کنی من کاملاً گیج شده بودم فکرش را نمی‌کردم که این یک سناریو برای سرقت باشد. اولین چیزی که به ذهنم رسید این بود که شاید اشتباه گرفته‌اند. تا بخواهم حرفی بزنم او به داخل خودرو خزیده بود و با مشت به بینی من زد. فکر می‌کنم با توجه به خودرویی که سوار بودم انتخابم کرده بودند.

وی ادامه داد: بعد از مشتی که به صورتم خورد، چند لحظه متوجه هیچ چیز نبودم وقتی به خودم آمدم دیدم کیف پول و موبایلم را برداشته است. من هنوز پشت فرمان بودم و کمربندم هم بسته بود. در همین لحظه دو نفر دیگر با موتور رد می‌شدند که من را شناختند. اسم مرا که بردند، سارقی که وارد خودرو شده بود می‌خواست فرار کند. وسایل من را انداخت. وقتی دید مردم در حال جمع شدن هستند همین‌طور که به سمت موتور می‌رفت داد و فریاد می‌کرد که چرا می‌زنی و فرار می‌کنی مردم تا بفهمند اصل ماجرا چیست آنها رفته بودند. صورت‌شان را که ندیدیم ولی شماره پلاک موتور را برداشتند که بعید است به درد بخورد.

شریفی خاطرنشان کرد: از آنجا مستقیم به تمرین آمدم و الان به توصیه کادر پزشکی برای تصویربرداری از صورتم راهی بیمارستان هستم. فکر می‌کنم از ناحیه بینی دچار شکستگی شده باشم، البته خدا را شکر که اتفاق بدتری نیفتاد. اگر این بار هم بینی‌ام شکسته باشد برای پنجمین بار است که این اتفاق می‌افتد. البته تا تنها جایی که تا حالا نشکسته بود قسمت بالای بینی بود که این هم به لطف سارقان عزیز، بی‌نصیب نماند.

وی تصریح کرد: باز خدا را شکر می‌کنم که اتفاق بدتر از این روی نداد. به نظرم در این بدشانسی شانس هم آوردم. از طرفی متاسفم که بعضی به خاطر مشکلاتی که دارند دست به این کارها می‌زنند ولی به هر حال حمله به مردم جای توجیه ندارد. واقعا لحظات عجیبی بود. واقعا شوکه شده بودم. امیدوارم برای کس دیگری چنین اتفاقی نیفتد.

 

1004

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: پرسپولیس داخلی مهدی شریفی جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۴۴۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعدادهای برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان حمایت شوند

 رضا شریفی در جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن که در سالن همایش‌های بین‌المللی پردیس دانشگاه زابل برگزار شد، با بیان اینکه ضریب هوشی نخبگان و دانش‌آموزان سیستان و بلوچستان از سطح ملی فراتر است و این را ثابت کرده‌اند، بیان کرد: ریش‌سفیدان و مسئولان باید جوانان، نوجوانان و نخبگان شناسایی شده را جدی بگیرند و حمایت و هدایت کنند تا در جایگاه تصمیم‌گیری و مشورت دادن به تیم مدیریت استان و کشور قرار بگیرند.

وی افزود: سیستان و بلوچستان در سال گذشته افتخارات ارزشمندی کسب کرد همچنین در شاخص‌های توسعه و زیرساخت‌ها نیز رشد و پیشرفت چشمگیری داشت که گام برداشتن مستلزم پیوست اجتماعی، فرهنگی و هنری است و امنیت بدون پیوست فرهنگی و اجتماعی امنیت با ثباتی نخواهد بود.

معاون استاندار با اشاره به اینکه امنیت باید اجتماعی باشد تصریح کرد: داشتن استعداد و دغدغه در این زمینه می‌تواند به امن شدن و خوشنامی و معرفی استعدادهای سیستان و بلوچستان کمک کند.

وی با بیان اینکه این استان بالاترین سطح شناخته شده معادن در حوزه‌های مختلف را دارد و محروم نیست ادامه داد: انرژی شناخته شده و ظرفیت معادن این منطقه با ذخیره شناسایی شده نفت خوزستان برابری می‌کند.

شریفی تشریح کرد: اگر می‌خواهیم سیستان و بلوچستان را با هزینه کمتری مدیریت کنیم باید یک شورای مشورتی پیش‌کسوتان و ریش‌سفیدان و یک شورای مشورتی از جوانان، نوجوانان و نخبگان منتخب شناسایی شده این رویداد تشکیل دهیم.

وی افزود: سال گذشته در سیستان و بلوچستان اتفاقات خوبی رقم خورد و تیم مدیریتی استان توانست به میزان چندبرابر اعتبارات سالانه اعتبار جذب کند و طرح‌های بزرگی در استان شروع شد و قرار است امسال به بهره‌برداری برسد که شاهد شکوفایی استان باشیم.

 معاون استاندار گفت: ما به‌اندازه کافی در استان از تعصبات قومی و مذهبی هزینه داده‌ایم و باید حل شود و ما هنرمندان و بزرگانی داریم که تاریخ‌ساز شده‌اند.

وی با بیان اینکه یک طرح تمام شده بهتر از ۱۰ طرح نیمه‌تمام است، تأکید کرد: مسئولان و نمایندگان مردم باید اولویت‌های سیستان و بلوچستان را شناسایی کرده و همه ما متمرکز شویم و آن را به نتیجه برسانیم و عقب‌ماندگی‌ها را باید جبران کنیم.
 
گفتنی است؛ هم‌زمان با برگزاری آیین پایانی دومین رویداد از محله و مدرسه تا انجمن، تفاهم‌نامه همکاری علمی، آموزشی و پژوهشی بین دانشگاه زابل و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • فیلم| دزدی با آگهی اجاره خانه ؛ ماجرا چیست؟
  • دزدی با آگهی اجاره خانه ؛ ماجرا چیست؟
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • ­سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • ببینید | تصاویری از دزدی تلفن همراه در پشت چراغ قرمز در کمتر از 30 ثانیه!
  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی
  • مردم قدردان فراجا و «طرح نور»/ سهل انگاری‌ها جبران شود
  • فیلمی از سورپرایز جالب مردم در کنسرت توسط گرشا رضایی
  • استعدادهای برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان حمایت شوند