Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@23:49:15 GMT

رویکرد در قبال کره شمالی یک مدل برای ایران نیست

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۴۴۶۱۶

رویکرد در قبال کره شمالی یک مدل برای ایران نیست

به گزارش جماران؛ محمد البرادعی، مدیر کل سابق آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، در صفحه توئیتر خود نوشت:

«تو نمی‌توانی توافقی که همه آن را یک دستاورد می‌دانند کنار بگذاری ، این کشور (ایران) را تهدید کنی، به رهبرانش توهین کنی و سپس به طور ناگهانی خواستار مذاکره شوی. 

توافقات بر اساس اعتماد، سازش دوطرفه و احترام بنا شده‌اند نه بر اساس ارعاب و تهدیدات.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رویکرد در قبال کره شمالی یک مدل برای ایران نیست.»

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت محمد البرادعی دونالد ترامپ آژانس بین المللی انرژی اتمی ترامپ و ایران دونالد ترامپ ایران پیشنهاد ترامپ برای مذاکره با ایران رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۴۴۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد کره شمالی از تحریم‌های اخیر آمریکا علیه ایران

رسانه دولتی کره شمالی سه‌شنبه از جدیدترین دور تحریم‌های آمریکا علیه ایران که در پی پاسخ تنبیهی ایران به اسرائیل اعلام شد، به شدت انتقاد کرد.

به گزارش فارس؛ خبرگزاری کِی‌سی‌ان‌اِی کره شمالی در واکنش به اعلام اخیر تحریم‌های آمریکا علیه صنعت هواپیما‌های بدون سرنشین ایران، پاسخ پهپادی و موشکی تهران در پی حمله تروریستی اسرائیل به ساختمان کنسولی سفارت ایران در دمشق را ناشی از حملات نظامی این رژیم خواند و افزود «ایالات متحده واقعیت‌ها را به بیراهه برد، به گونه‌ای که گویی ایران مسئول وخامت وضعیت منطقه بوده و تحریم‌های ناعادلانه اعمال کرد».

این رسانه دولتی افزود «رفتار بی‌پروای آمریکا اقدامی خشونت‌آمیز، غیرقانونی و غیرانسانی است که به حاکمیت ایران تجاوز می‌کند. هیچ چیز نمی‌تواند اراده نیرو‌های مسلح و مردم ایران برای حفظ حاکمیت و عزت این کشور را در هم بشکند».

دیگر خبرها

  • تکرار ادعاهای یک‌جانبه و بی اساس از سوی کویت مایه تأسف است
  • انتقاد کره شمالی از تحریم‌های اخیر آمریکا علیه ایران
  • خودرو‌های سایپا، چشم «کره شمالی» را گرفت
  • خبرگزاری کره شمالی جلوتر از مسئولان ایران
  • انتشار گزارش مکتوب از وضعیت حقوق بشر در ایران
  • خبرگزاری کره شمالی جلوتر از مسوولان ایران
  • تبلیغات منفی رسانه‌های غرب درباره فتح فاو توسط ایران
  • قدردانی سرلشکر سلامی از عملکرد صداوسیما در قبال عملیات وعده صادق
  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد
  • ۳۰ رئیس اتاق بازرگانی به اکسپو ایران می‌آیند