Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@09:16:54 GMT

برق‌گرفتگی عامل مرگ جوان دست‌فروش فردیسی شد

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۴۴۸۸۵

برق‌گرفتگی عامل مرگ جوان دست‌فروش فردیسی شد

فرمانده انتظامی فردیس از برق‌گرفتگی و مرگ دست‌فروش جوان فردیسی خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ بیژن جنتی اظهار کرد: پسر ۲۴ ساله به دلیل رعایت نکردن اصول ایمنی، هنگام کار با برق دچار برق‌گرفتگی شد و جان خود را از دست داد.

وی در ادامه افزود: شخص متوفی که از دست‌فروشان یکی از مناطق شهرستان فردیس بود، با تاریک شدن هوا قصد گرفتن انشعاب غیرمجاز را داشت که به دلیل عدم رعایت اصول ایمنی، دچار برق‌گرفتگی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ جنتی با اشاره به استفاده از انشعاب برق غیرمجاز، افزود: طبق قانون مجازات اسلامی هرگونه بهره‌برداری غیرقانونی از بیت‌المال حرام بوده و جرم محسوب می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس هشدار داد: شهروندان با توجه به گرم بودن هوا و فشار بر شبکه توزیع برق، باید اصول ایمنی را رعایت و از انجام اعمال پرخطر پرهیز کنند.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت برق جرم فرمانده انتظامی شهرستان قانون مرگ رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۴۴۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو طرفه شدن بازار سرمایه مهم‌ترین عامل ایجاد قرارداد آتی تک سهم+ فیلم

محمود گودرزی مدیرعامل بورس تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در رابطه با قرارداد‌های آتی تک سهم تاکنون بیش از ۳۰ نماد در بازار ابزار‌های نوین خودمان در قالب قرارداد آتی تک سهم شروع به کار کردند نکته‌ای که وجود دارد این است که omsهای متنوعی بتوانند اضافه شوند در حال حاضر دو تا از oms مجوز گرفتند به مرور که چند oms دیگر هم اضافه شوند به امید خدا ما نماد‌های پایه‌ایی که بخواهند در بازار قرارداد آتی تک سهم فعالیت داشته باشند را اضافه خواهیم کرد.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: فکر می‌کنم به امید خدا تا پایان سال بتوانیم به بیش از ۴۰ نماد به عبارتی حداقل نماد‌هایی که گردش بالایی دارند این فرآیند را افزایش دهیم.

گودرزی در رابطه با اهمیت قرارداد آتی تک سهم هم بیان کرد: دو طرفه شدن بازار مهم‌ترین فاکتور و عامل ایجاد این بازار است و فکر می‌کنم بازار آتی تک سهم می‌تواند کمک شایانی کند که حتی در بازار نزولی هم معامله‌گران سود داشته باشند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • اقدام عجیب وزارت بهداشت؛ تعیین سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس حجاب!
  • وزارت بهداشت: سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس وضع حجاب تعیین می‌شود!
  • مرگ یک ماهیگیر جوان بر اثر برق گرفتگی
  • ماهیگیری در رودسر بلای جان جوان ۲۲ ساله شد
  • جوان گیلانی بر اثر برق گرفتگی جان باخت
  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • ماهیگیری جان یک پسر جوان را گرفت
  • مرگ یک جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در واجارگاه رودسر
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • دو طرفه شدن بازار سرمایه مهم‌ترین عامل ایجاد قرارداد آتی تک سهم+ فیلم