Web Analytics Made Easy - Statcounter


رئیس دهمین جشن مستقل سینمای مستند ایران، اسامی آثار راه یافته به بخش مسابقه این جشن را اعلام کرد.

به گزارش امتداد نیوز به نقل از  روابط عمومی دهمین جشن مستقل سینمای مستند ایران، محسن خان جهانی اسامی مستندهای راه یافته به بخش مسابقه این جشن را در سه بخش کوتاه، نیمه بلند و بلند اعلام کرد.

به گفته خان جهانی هیأت انتخاب دهمین جشن سینمای مستند با حضور بهمن کیارستمی، علی علایی، حسام اسلامی، مهدی اسدی، شهروز توکل، محمد جعفری، سحر رضوی، فخرالدین سیدی کورائیم و محمد کارت پس از بازبینی آثار، اسامی ۱۶ فیلم در بخش مستند بلند، ۱۴ فیلم در بخش مستند نیمه بلند و ۶ فیلم درربخش مستند کوتاه راه یافته به بخش مسابقه را اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مستندهای بلند:

«در جستجوی فریده» به کارگردانی و تهیه کنندگی آزاده موسوی و کوروش عطایی، «در جستجوی خانه خورشید» به کارگردانی و تهیه کنندگی مهدی باقری، «خرامان» به کارگردانی آرش اسحاقی و تهیه کنندگی طلا آزادروش، «خانه دوست» به کارگردانی و تهیه کنندگی محمدرضا عینی، «زنبورک در گام مینور» به کارگردانی مریم سپهری و تهیه کنندگی پیمان فتوت احمدی، «پیروزی بر خورشید» به کارگردانی و تهیه کنندگی حامد سعادت، «درد مشترک» به کارگردانی و تهیه کنندگی فیما امامی، «ورزا جنگ؛ داستان هومن و سفید» به کارگردانی مهناز صبور و تهیه کنندگی مهرداد جلوخانی، «مثل اسمم پگاه» به کارگردانی و تهیه کنندگی سودابه بیضایی، «ترور سرچشمه» به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی مجید رجبی معمار، «اسرار دریاچه» به کارگردانی و تهیه کنندگی آرمین ایثاریان، «خانه سینما» به کارگردانی و تهیه کنندگی پگاه آهنگرانی، «روزهای سگی در دره دالتون» به کارگردانی و تهیه کنندگی مهدی نادری، «مثل یک زن» به کارگردانی و تهیه کنندگی مژگان اینانلو، «وه آنتیوک شاپور» به کارگردانی و تهیه کنندگی سودابه مجاوری، «جنبل» به کارگردانی مینا بزرگمهر و هادی کمالی مقدم و تهیه کنندگی علی مصفا.

مستندهای نیمه بلند:

«۳۳۰ سی سی خاطره» به کارگردانی و تهیه کنندگی الهام معروفی، «پرسپولیس – شیکاگو» به کارگردانی و تهیه کنندگی ارد عطارپور، «فصل بادهای گرم» به کارگردانی و تهیه کنندگی حسین ریگی لادز، «ها سوخته» به کارگردانی لیلا امینی و تهیه کنندگی مهدی شامحمدی، «بند آب، بند خاک» به کارگردانی و تهیه کنندگی فرهاد ورهرام، «نجات» به کارگردانی و تهیه کنندگی امیرحسین نوروزی، «تالان» به کارگردانی و تهیه کنندگی محمد صادق دهقانی، «مادرم ایل من» به کارگردانی عزت الله پروازه و تهیه کنندگی ابراهیم مرادی، «پندوم» به کارگردانی اردوان زینی سوق و تهیه کنندگی کیوان کثیریان، «ورس» به کارگردانی و تهیه کنندگی جواد وطنی، «شناسای سخن» به کارگردانی و تهیه کنندگی منوچهر مشیری، «محکوم به اعدام» به کارگردانی احمد جلیلی جهرمی و تهیه کنندگی احمد جلیلی جهرمی، احسان واثقی، دیدار شمالی، «سربازخانه» به کارگردانی و تهیه کنندگی هادی معصوم دوست، «قصه بولوار» به کارگردانی و تهیه کنندگی داود اشرفی.

مستندهای کوتاه:

«داداسلطنه» به کارگردانی هادی احمدی و تهیه کنندگی ارسلان امیری، «بی گدار» به کارگردانی علیرضا دهقان و تهیه کنندگی مجید عزیزی، «لوتوس» به کارگردانی و تهیه کنندگی محمدرضا وطن دوست، «پدر بودن» به کارگردانی و تهیه کنندگی مرتضی جذاب، «اهل آب» به کارگردانی و تهیه کنندگی آزاده بیزار گیتی، «به کجا می رویم» به کارگردانی و تهیه کنندگی رضا مجلسی.
دهمین جشن مستقل سینمای مستند ایران ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ برگزار می‌شود. علاقمندان می توانند برای اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس www.idiaward.com مراجعه یا با شماره تلفن ۶۶۴۱۹۱۹۷ تماس حاصل کنند.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۴۴۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهیه‌کننده متهم به تجاوز، باید دوباره محاکمه شود

 به گزارش تابناک، اتهام‌های متعدد تجاوز و سوءاستفاده جنسی علیه «هاروی واینستین» که از سوی برخی از شناخته شده‌ترین زنان سینمای هالیوود طرح شده بود، جرقه جنبش (MeToo#) را زد که علاوه بر آمریکا به سایر نقاط جهان هم گسترش یافت.

اکنون دادگاه تجدیدنظر می‌گوید در دادگاه بدوی دادستان‌ها شاهدانی را به دادگاه احضار کرده‌اند که اتهام‌های آن‌ها در شکواییه اصلی علیه «هاروی واینستین» نبوده و به این دلیل فرصت دادرسی منصفانه به متهم داده نشده است.
با این حال، تا زمان برگزاری دادگاه جدید، این تهیه کننده سابق هالیوود در زندان باقی خواهد ماند چرا که او اکنون به علت محکومیت به جرم تجاوز در یک دادگاه دیگر در لس‌آنجلس در زندان است.

اتهام‌های گسترده تجاوزجنسی علیه «هاروی واینستین» از سال ۲۰۱۷ علنی شد و تا زمان محکومیت او در سال ۲۰۲۰ حدود ۸۰ زن این غول تهیه‌کنندگی در صنعت سینما را به سوء رفتار جنسی طی چند دهه متهم کردند از جمله ک «اوما ترومن» و «سلما هیاک» دو هنرپیشه معروف هالیوود.

هاروی واینستین یکی از بزرگترین تهیه‌کنندگان سینمای آمریکاست که موفقیت‌های فراوانی به دست آورده است.

فیلم‌های او از جمله «سخنرانی پادشاه» و «شکسپیر عاشق» برنده چندین جایزه اسکار شده‌اند.

منبع: بی بی سی

دیگر خبرها

  • طبیعت چشم نواز ایلام در قاب مستند ایرانگرد
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز، باید دوباره محاکمه شود
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • سومین سفر «شتر و آسیابان» به مراکش
  • تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • تقدیر از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • ۳ فیلم کوتاه داستانی در مهاباد تولید شد
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • نگاه به سینما جدی نیست/ بررسی پیدایش هالیوود در مستند «پشت صحنه»
  • از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جلسه پاتوق برگزار می‌شود