Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا، متن نامه سردار جعفری، فرمانده کل سپاه در واکنش به اظهارات اخیر دونالد ترامپ، مبنی‌بر اعلام آمادگی برای ملاقات و مذاکره با ایران، به شرح زیر است:

«بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم»

آقای ترامپ، ایران کره شمالی نیست که به درخواست ملاقات شما پاسخ مثبت بدهد. بدانید مردم ایران، دین و ایمان‌شان را با اسلام احیاءشده توسط حضرت امام خمینی (ره) تقویت کرده‌اند و با ملت‌های سلطه‌پذیر تفاوت‌های فراوانی دارند و هرگز به مسئولین خود اجازه مذاکره و ملاقات با شیطان بزرگ را نمی‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولین نظام جمهوری اسلامی ایران هم سناریوهای عوام‌فریبانه شما را به خوبی می‌شناسند و آن را بارها تجربه نموده‌اند.

و اما شما یک رئیس جمهور غیرحرفه‌ای در عرصه سیاست بوده که در عوض سیاستمداری و سیاست‌ورزی، همان راه و رسم گذشته تجارت مبتذل خود را دنبال کرده و با الفبای مبارزه و آزادی‌خواهی ملت‌ها به کلی بیگانه‌اید. رؤسای جمهور سابق آمریکا که یا نظامی بودند یا سیاسی، خیلی بهتر از شما می‌دانستند و یا آموختند که ایران و ایرانی قابل‌تهدید نیست و در برابر هر نوع تهدید و فشار بیگانگان متحد و یکدل می‌شوند.

از کارشناسان و متفکرین باتجربه و منصف کشورتان بپرسید اصولاً این بازی‌های ناشیانه شما را قبول دارند و یا به نتیجه‌ای که شما در انتظار آن نشسته‌اید معتقدند؟

اطلاعات و دانسته‌های آشکار و پنهان ما این را تایید نمی‌کند.

شما این آرزو را به گور خواهید برد که مقامات جمهوری اسلامی ایران از شما درخواست ملاقات کنند یا اجازه ملاقات با شما را از ملت‌شان دریافت نمایند. هرگز چنین روزی را نخواهید دید. همچنان در کاخ سیاه‌تان بنشینید و در توهم ملاقات با مقامات ایرانی بمانید، و بدانید این یک آرزویی است که تا پایان دوران ریاست جمهوری‌تان با شما همراه خواهد ماند و حتی رؤسای جمهوری بعدی آمریکا هم آن را نخواهند دید.

دولت و ملت بزرگوار ایران، پشت به پشت هم داده و با اتکاء به وعده‌های الهی، رهبری عظیم‌الشأن، منابع داخلی و ذخایر عظیم خدادادی و تحمل تحریم‌های ظالمانه و غیرانسانی شما، تا پیروزی نهایی و شکست قطعی آن نظام سلطه و استکباری ایستادگی و مقاومت خواهند کرد.

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن سردار جعفری ترامپ مذاکره قرآن ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۴۵۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بالاگرفتن جنگ لفظی بین مقامات فرانسه و روسیه

 

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از مسکو، همزمان با پیشروی نیرو‌های روسی در میدان جنگ با اوکراین، در عرصه سیاسی نیز جنگ لفظی بین مقامات بلندپایه روسیه و اروپا، بویژه با رهبران فرانسه بالاگرفته است.

 سرگئی لاوروف در پاسخ به اظهارات اخیر رئیس جمهور فرانسه درباره مقایسه پوتین با هیتلر واکنش نشان داد.

وزیر امور خارجه روسیه گفت امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه با «روس هراسی به سبک غارنشین‌ها» به دنبال بدست گرفتن رهبری اروپاست.

لاوروف لاوروف در گفتگو با شبکه تلویزیونی بوسنیایی ATV، به سخنان اخیر مکرون اشاره کرد و گفت رئیس جمهور فرانسه اخیراً در مصاحبه‌ای گفته است که روسیه تهدید اصلی اروپا و فرانسه است و جاه طلبی‌های آدولف هیتلر و ناپلئون بناپارت به این دلیل است که این کشور‌ها روسیه را یک تهدید می‌دیدند.

وزیر امور خارجه روسیه گفت: ماکرون اکنون در حال اتخاذ مواضع شدید ضد روسیه است، اما دلیل این اقدام، تلاش ماکرون برای بدست گرفتن رهبری در اروپا است.
رئیس دستگاه سیاست خارجی روسیه گفت: این نوع از روس‌هراسی که مکرون به شیوه غارنشینی آن را تبلیغ می‌کند، ضروری به نظر نمی‌رسد، مگر آنکه او با سواری گرفتن از این موضوع قصد داشته باشد رهبری اروپا را بدست گیرد.

پیش از این، مکرون در سخنرانی خود درباره آینده اروپا گفته بود، اتحادیه اروپا به یک راهبرد دفاعی مشترک نیاز دارد که عنصر کلیدی آن تسلیحات هسته‌ای فرانسه است.

رئیس جمهور فرانسه همچنین احتمال اعزام نیرو به اوکراین در صورت شکست روسیه از خط مقدم و ارائه چنین درخواستی توسط کی‌یف را رد نکرد.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین اظهارات مکرر سیاستمداران غربی در مورد احتمال مداخله مستقیم در مناقشه اوکراین را روندی بسیار خطرناک توصیف و تاکید کرد: تشدید تنش در بیانیه‌های رسمی مایه نگرانی است.

دیگر خبرها

  • بالاگرفتن جنگ لفظی بین مقامات فرانسه و روسیه
  • ترامپ سر به سر ایران خواهد گذاشت؟ /هشدار رسانه اصلاح طلب به دولت رئیسی درباره ۲ خطر در کمین ایران
  • نفت باکو همچنان از ترکیه به اسرائیل می‌رسد
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • منافع غرب در باقی ماندن اسرائیل است
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ 
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین