Web Analytics Made Easy - Statcounter

رنجبر فرماندار کرمانشاه  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، با اشاره به دنیای جدید و تفاوت زندگی ها در دنیای جدید که ناشی از انفجار اطلاعات و انتقال سریع اخبار گفت برای همگام شدن با این دنیای جدید چکار کنیم
 
فرماندار کرمانشاه  در کارگاه تاب آوری بخش کوزران ضمن اشاره به آسیب های موجود اجتماعی و مشکلاتی که روز افزون است تاکید کرد: برای مقابله با این وضعیت میباید مبحث تاب اوری و بالا بردن آستانه تحمل را مورد توجه قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
رنجبرگفت:  تاب آوری میتواند مانع بسیار بزرگی در برابر هجمه ها و نابه هنجاری های اجتماعی تلقی گردد.

فرماندار کرمانشاه تاکید کر:د در کارگاههای تاب آوری مشکلات باید مطرح شود و آموزش نه گفتن به نابه هنجاری های اجتماعی سر لوحه اقدامات قرار بگیرد.
 
رنجبر همچنین ضمن نامبردن از افتخارات تاریخی منطقه کوزران و وجود استعداد های فراوان فرهنگی تاکید کرد: بانوان کوزران باید در امورات مختلف اجتماعی مشارکتی آگاهانه و‌هوشمندانه داشته باشند.
 
رنجبر همچنین با ارائه آمارها و طرح های مد نظر دولت در راستای اشتغالزایی گفت: مردم خودشان هم باید بیاییند طرح ها و مواردی که میتواند به اشتغالزایی علی الخصوص در بخش کوزران کمک کنند شرکت نمایند
 
فرماندار کرمانشاه همچنین در مورد توسعه گردشگری در کوزران خاطر نشان کرد: با حمایت و مساعدت استاندار  و‌ نمایندگان مردم ش کرمانشاه در مجلس بحث توسعه سراب قره دانه در دستور کار قرار گرفته است.
 
وی همچنین صنایع دستی و‌پیشینه تاریخی هنرهای دستی کوزران گفت :مردم و‌شما بانوان هم باید مشارکت بیشتری داشته باشید چرا که صنایع دستی مردم کوزران با توجه به صبغه تاریخی خود میتواند بازار هدف بسیار خوبی مورد توجه قرار بگیرد.

 

انتهای پیام/ز

برگزاری کارگاه تاب آوری در روستای کوزران 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی مشکلات اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۴۵۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست

 حسن دهمرده  در جلسه شورای اداری زهک با اشاره به اقدامات مطلوب دولت در سالی که گذشت؛ اظهار کرد: نمره سال گذشته ادارات این شهرستان در تحقق سیاست‌های کلی نظام و اهداف دولت سیزدهم نمره مطلوبی است و باید تلاش کنیم در سال جاری با برنامه‌ریزی درست شاخص‌های توسعه این شهرستان در بخش‌های مختلف ارتقا یابد.

وی افزود: ما چاره‌ای جز جبران عقب ماندگی‌ها و سرعت بخشیدن به فرایند پیشرفت زهک نداریم، بنابراین مدیرانی که در سال گذشته عملکرد ضعیف‌تری داشتند باید تلاش بیشتری داشته باشند.
فرماندار زهک با اشاره به شعار سال و اولویت‌های دولت سیزدهم، بیان کرد: از عملکرد برخی از دستگاه‌های اجرایی نارضایتی‌های نسبی وجود دارد که باید مدیران نسبت به رفع آن اقدام کرده و از ایجاد ناامیدی در جامعه پیشگیری کنند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد
  • این سبزی سه برابر پرتقال ویتامین ث دارد
  • فرماندار رفسنجان با اهدای گل به دیدار کارگران سطح شهر رفت
  • سرمدی واله : هیچ مانع قانونی برای اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان وجود ندارد
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • روحیه دینی مقاومت تنگستانی‌ها را در برابر استکبار رقم زده است
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • وزیر کار: مانع‌زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • وزیر کار: مانع زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • نابسامانی جمع آوری زباله در منطقه مسکونی مهر رازی کرمانشاه