Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@04:19:13 GMT

پل طلایی با پایه‌هایی شبیه انگشتان دست +فیلم

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۴۵۵۹۴

پل طلایی با پایه‌هایی شبیه انگشتان دست +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به تازگی پل طلایی و زیبایی در ویتنام ساخته شده، به طوری‌که یک جفت دست سنگی و غول‌پیکر آن را در هوا و بالای ابر‌ها معلق نگه داشته است. این پل در منطقه گردشگری باغ تایلندی بوده و در ارتفاع 1400متری از سطح دریا واقع شده است.

طراحی غیر معمول این پل شگفت انگیز به طوری است که  وقتی گردشگران در خارج از دانانگ در کوهستان Bà Nahills به پل نگاه می‌کنند، گویا یک پل طلایی در هوا توسط یک جفت دستان غول پیکر آن را به سمت آسمان بالا برده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است که این پل از حیث طراحی متفاوت و زیبا گردشگران بسیاری را از سراسر جهان جذب کرده است، به طوری‌که در حال حاضر 1.5میلیون گردشگر از این مکان زیبا دیدن کرده‌اند. همچنین بر اساس گزارشات متعدد این ساختار شگفت بخشی از سرمایه گذاری 2 میلیارد دلاری است که گردشگران بیشتری را به این منطقه جذب می کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پل دست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۴۵۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان: این داور را نمی‌خواهیم!

به گزارش ورزش‌سه ، رقابت‌های لیگ برتر روز آینده با برگزاری هفت مسابقه دنبال خواهد شد و در یکی از مسابقات تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه نقش جهان استقلال خوزستان میزبانی خواهد کرد.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای قضاوت دیدار طلایی پوشان اصفهانی و آبی‌پوشان خوزستانی حسن اکرمی را انتخاب کرده است؛ این انتخابی است که با اعتراض باشگاه سپاهان مواجه شده و آنها با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ دلیل مخالفت خود را با این تصمیم نیز اعلام کرده‌اند.

دلیل باشگاه سپاهان برای مخالفت با انتخاب حسن اکرمی به نظر می‌رسد به دیدار برگشت فصل گذشته تراکتور و سپاهان ارتباط داشته باشد که این داور طبق نظر کارشناسان دو صحنه مشکوک را برای طلایی پوشان اصفهانی پنالتی تشخیص نداد.

دیگر خبرها

  • برگ متحرک ؛ یکی از خاص ترین موجودات کره زمین را مشاهده می کنید! (عکس)
  • پارتی پر سروصدایی که سوشیال مدیا را منفجر کرد/ عکس
  • جزئیات دو شبیه سازی آمریکا برای حمله به ایران
  • سپاهان: این داور را نمی‌خواهیم!
  • کونسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد​​​​​​​
  • احمقانه است که از طارمی‌ استفاده نکنیم | او طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد
  • کنسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد
  • دست‌کش طلایی لیگ جزیره به دروازه‌بان آرسنال رسید
  • داستان عجیب بازیکن مورد علاقه استقلال
  • مورد عجیب گزینه تابستانی استقلالی‌ها