Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-30@03:41:26 GMT

مرگ را با چشمان باز و جسورانه انتخاب نمایید

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۴۵۹۰۷

مرگ را با چشمان باز و جسورانه انتخاب نمایید

خبرگزاری میزان- سعی کنید مرگ را با چشمان باز و جسورانه انتخاب نمایید. قبل از آنکه در چنگال مخوفش گرفتار شوید، دل از دنیا برکنید و پا در عرصة مـیدان بگذارید و بر علیه دشمنانِ اسلام برَزمید که در این نبرد، چه کشته شوید و چه بکشید، پیروزید. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، شهید «نادر مهدوی» در ۱۴ خرداد ۱۳۴۲ متولد شد و در ۱۶ مهر ۱۳۶۶ به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وصیت‌نامه شهید مهدوی به شرح زیر است.

بِسْمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحــیمِ

بروید بجنگید و زمینه را برای آیندة فرزندان خود، مساعد نمایید.

سلام بر محمّد (ص)؛ که با خدمات خود، سعادت و شرافت را برای انسانیت تضمین کرد؛ و درود بر حضرت مهدی (عج) و نائب بر حقش امام خمینی (رض) و امّت حزب‌الله و از خودگذشته. درود و سلام خدا بر شما باد که با حضور دائم خود در صحنه، اسلام عزیز و امام را یاری کردید.

برادران عزیز و خواهرانِ محترمه! امـروز اسلام با خون انسان‌های پاکدل و معصوم، همچون حسین‌بن علی (ع) و قاسم‌بن الحسن (ع) و با زحمات شبانه‌روزی رسول اکرم (ص) باقیمانده است. بهای این مکتب، تحمل اسارتِ موسی‌بن جعفر (ع) سمبل مقاومت و ایثار، جگر پاشیده‌شدة امام رضا (ع) و دیگر شهدای اسلام بوده است. گذشتگان، با جان و همة وجود، از این مکتب دفاع کردند و به ما سپردند. اما امـروز، دشمنانِ قسم‌خوردة ما، فرزندان معاویه‌بن ابی‌سفیان و عمروعاص‌ها، به طور مصمّم، عزم نابودی قرآن کریم دارند و راه یزیدبن معاویه را دنبال می‌کنند. امروز دشمن ما صدام نیست؛ امروز دشمن ما حزب بعث نیست؛ این‌ها عروسک‌های کوکیِ استکبارند و ما دشمنِ واقعی خود را استکبار جهانی، به سرکردگیِ آمریکا می‌دانیم. شرق و غرب، گذشته از اختلافاتِ درونیِ خود، متّحدانه موضعی خصمانه در برابر اسلام گرفته‌اند. بدانید که امـروز، شرافت و عزّت، در سایة جهاد و ایثار و شمشیر است. بکشید دشمنانِ اسلام و دین خدا را؛ تا فکر تجاوز و غارت را در سر نپرورانند.

خداوند گاهی با غضب و گاهی با رحمتِ خود، ما را امتحان می‌نماید. امروز، وسیلة امتحان ما جنگ و بسیج است. بر هر فرد مسلمان که سحرگاه بر می‌خـیزد و ندای لااله الاّ الله را سر می‌دهد و خواب گران را فدای شرافت و انسانیت می‌کند، واجب است که در این امتحان، شرکت کرده، یا با شهادت و یا با مدفون نمودنِ دشمن، پـیروزمندانه به درآید.
در دریای مرگ شنا کنید تا به ساحل پیروزی برسید.‌ای به‌ظاهرزندگان! آگاه باشید که قافلة مرگ، همچنان به مقصد نیستی در حرکت است؛ شما نیز امور دنیوی را کنار گذاشته و بدان ملحق شوید. سعی کنید این مرگ را با چشمان باز و جسورانه انتخاب نمایید. قبل از آنکه در چنگال مخوفش گرفتار شوید، دل از دنیا برکنید و پا در عرصة مـیدان بگذارید و بر علیه دشمنانِ اسلام برَزمید که در این نبرد، چه کشته شوید و چه بکشید، پیروزید.

اکنون، من به پیروی از امام‌حسین (ع) پای در چکمه کرده به جبهه می‌روم. به جبهه رفتن یعنی به معشوقِ خود پیوستن. امـیدوارم چه با قلیل‌خدمتی که بدان قادرم، و چه انشاءالله با شهادتم، به وظیفة الهی خود که پروردگار عالم برایم منظور داشته عمل نمایم. عزیزانم! حسینِ زمان شدن، سخت است. حسینِ زمان شدن یا یزیدیانِ زمان را نابودکردن، جز با ساییدن تن در زیر تانک‌ها و تکه‌تکه‌شدن در زیر خمپارة دشمن، امکان‌پذیر نیست. امت قهرمان! همچون گذشته، جـز برای خدا کار نکنید؛ هدفتان فقط «الله»، کتابتان قرآن و رهـبرتان خمیـنی باشد.

پدر! مادر! برادر! همسر! و خواهرانم! اگر من شهید شدم، بدانید که کمال سعادت را یافته‌ام. هیچگونه ناراحـتی به خود راه ندهـید. بدانید که این مرگ را آگاهانه انتخاب نموده‌ام.

وَالسَّلامُ عَلَیْکُمْ وَ رَحْمَهُ‌اللهِ وَ بَرَکاتُهُ
۲۰ اسفند ۱۳۶۰ نادر بسریا معروف به حسین مهدوی   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهید مهدوی شهید نادر مهدوی شهادت دفاع مقدس وصیت شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۴۵۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایعه داغ در اصفهان؛ «محمد» نام جدید ژوزه مورایس؟

گویا محمد، نام جدید سرمربی سپاهان خواهد بود.

طرفداری | به نظر می رسد ژوزه مورایس نام جدیدش را انتخاب کرده است.

در نشست خبری بود که ژوزه مورایس رسما اعلام کرد به دین اسلام رو آورده و طبق آداب و رسوم حالا باید نام جدیدی را برای خودش انتخاب کند. عصر دیروز هم بازیکنان سپاهان قرآنی را به مورایس تقدیم کردند.

گفته می شود سرمربی سپاهان قصد دارد با یک زن ایرانی ازدواج کند و یکی از دلایلی که او به دین اسلام رو آورده، همین موضوع است.

حالا در اصفهان این شایعه داغ به وجود آمده که ژوزه مورایس روی نام جدید خود به جمع بندی رسیده است و می خواهد «محمد» را به عنوان نام جدیدش انتخاب کند و زین پس محمد مورایس باشد!

باید دید آیا این شایعه رنگ واقعیت به خودش می گیرد یا نه.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • دلایل «پاریس» برای انتخاب اسلام + فیلم
  • اگر مطهری و مبارزه او با تحجر ادامه داشت...
  • مطهری امام
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • شایعه داغ در اصفهان؛ «محمد» نام جدید ژوزه مورایس؟
  • دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است
  • پاسخ حزب‌الله کوبنده خواهد بود/ با جنگ به جایی نخواهید رسید
  • پاسخ حزب الله لبنان کوبنده خواهد بود | با جنگ به جایی نخواهید رسید
  • پاسخ حزب الله کوبنده خواهد بود/ با جنگ به جایی نخواهید رسید
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود