Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

در حالی که شایعاتی مبنی بر حضور هیگواین در جمع روسونری‌ها به گوش می‌رسد،ستاره آرژانتینی در صدر گلزن‌ترین بازیکن سری آ در طی 5 فصل دیده می‌شود.

آمار نشان می‌دهد مهاجم اسبق تیم‌های رئال، ناپولی با 111 گل گلزن‌ترین مهاجم سری آ در مجموع 5 فصل است.

در دره دوم ایکاردی با 100 گل و تنها ایتالیایی لیست ایموبیله با 79 گل حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتنس با 68گل، و دیبالا دیگر آرژانتینی گلزن با 65 گل دیده می‌شود.3 بازیکن از 5 بازیکن گلزن برتر آرژانتینی هستند که نکته جالبی برای لیگ کالچو به حساب نمی‌آید.

انتهای پیام/ک

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۴۶۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره ۲۱ ساله یوونتوس در رادار الاتحاد

ماتیاس سوله، ستاره آرژانتینی یوونتوس ایتالیا در رادار تیم متمول عربستانی قرار دارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال الاتحاد جده برای بازگشت به کورس قهرمانی لیگ حرفه‌ای عربستان در فصل آینده به دنبال تقویت خود با جذب ماتیاس سوله، هافبک هجومی یوونتوس ایتالیا است.

بیشتر شدن شانس الاتحاد برای انتقال محمد صلاح

الاتحاد مدافع عنوان قهرمانی لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان در فصل جاری این مسابقات با وجود در اختیار داشتن کریم بنزما و چند ستاره مشهور دیگر نتوانست از قهرمانی‌اش دفاع کند.

ماتیاس سوله که هم‌اکنون به عنوان بازیکن قرضی در تیم فروزینونه بازی می‌کند، به یکی از اهداف اصلی الاتحاد عربستان در نقل‌وانتقالات تابستانی تبدیل شده است. مدیران الاتحاد به دنبال امضای قرارداد بلندمت با این ستاره 21 ساله آرژانتینی هستند و قیمت او در حدود 40 تا 50 میلیون یورو پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • ستاره ۲۱ ساله یوونتوس در رادار الاتحاد
  • اشاعه ایران‌هراسی یا تبلیغ بازدارندگی؟
  • موج انصراف‌ها از تیم ملی؛ کناره‌گیری سه بازیکن فولادسیرجان
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر
  • آزمون، جانشین لوکاکو در خط حمله رُم؟
  • بازیکن سابق لیگ پرتغال و تیم ملی زامبیا در کما
  • سرمربی جدید تیم سائوپائولو معرفی شد
  • ابلاغیـه کمیته اخلاق برای بازیکن سابق استقلال