Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@14:11:08 GMT

سیروان خسروی هم خواستار برگزاری کنسرت خیابانی شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۴۶۷۵۵

سیروان خسروی هم خواستار برگزاری کنسرت خیابانی شد

سیروان خسروی، خواننده پاپ با انتشار ویدیویی در صفحه اینستاگرام خود اظهار کرد: امروز خبردار شدم تعدادی از مسئولان کشور با برگزاری کنسرت رایگان خیابانی موافقت کرده‌اند البته این موافقت ضمنی بوده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از ایسنا، خسروی ادامه داد: با توجه به این‌که این ایده خیلی ایده‌ی خوبی است، من هم آمادگی خودم را برای برگزاری کنسرت رایگان خیابانی اعلام می‌کنم، مخصوصا در این شرایط اقتصادی دیگر لازم نیست کسی برای حضور این کنسرت هزینه بپردازد و همه اقشار می‌توانند در آن حضور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

میانه تیر امسال هم این خواننده پاپ اعلام کرد، در واکنش به مشکلات معیشتی مردم، ۱۲ سئانس کنسرت خود را لغو می‌کند. او در این زمینه نوشته بود: «وقتی می‌بینم کمر مردم زیر بار مشکلات شکسته شده و من هم مثل تمام مردم جامعه شرایط روحی نابسامانی دارم، وقتی می‌بینم که تمام کسب و کارها تعطیل شده و نان‌آور خانواده چیزی جز شرمندگی به خانه‌اش نمی‌برد، من هم کنسرت تهران را لغو و علاوه بر از دست دادن سود ۱۲ سئانس کنسرت، ۱۵۰ میلیون تومان خسارت کنسلی اجراء به سالن پرداخت می‌کنم، ولی شرافتم را به منافع شخصی خودم نمی‌فروشم.»

 

البته این اقدام خسروی واکنش‌هایی را هم به همراه داشت و برخی این پرسش را مطرح کردند که چرا او کنسرتش را رایگان یا با قیمت بلیت کمتر برگزار نکرده و تصمیم به لغو آن گرفته است؟

 

همایون شجریان ـ خواننده ـ نیز ۸ مرداد با انتشار پستی در اینستاگرامش اعلام آمادگی کرده است، در صورتی که مشکل مجوز وجود نداشته باشد «بدون هیچ انتفاعی» اقدام به برگزاری کنسرت خیابانی «گسترده» خواهد کرد. آمادگی شجریان برای برگزاری کنسرت تاکنون با استقبال خانه موسیقی و همچنین دفتر موسیقی همراه بوده است.

 

پایان پیام/52

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس آمریکا بهرام قاسمی اوقات فراغت هرمزگان کنکور۹۷ وزارت خارجه گردشگری دریایی کنکور سراسری خبرگزاری شبستان کنسرت خیابانی سیروان خسروی سیروان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۴۶۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع شیرینی در روستای عرب آباد خسروی به مناسبت انتقام سپاه از اسرائیل + فیلم

مردم روستای عرب آباد خسروی استان البرز نیز همانند سایر مردم کشورمان به جهت حمله موشکی پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیرو‌های مسلح علیه رژیم صهیونیستی به تلافی حمله آنها به کنسولگری کشورمان در دمشق جشن و شادی به پا کردند.

شهروند خبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که می‌توانید مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - البرز

بیشتر بخوانید:

راهپیمایی موتوری و خودرویی مردم صالح آباد به مناسبت حمله ایران به اسرائیل + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • برای کنسرت پایتخت آماده‌ام/ قصه همکاری با مهیار علیزاده
  • برگزاری نمایشگاه و کارگاه خیابانی نقاشی «وعده صادق» در کرمانشاه
  • توزیع شیرینی در روستای عرب آباد خسروی به مناسبت انتقام سپاه از اسرائیل + فیلم
  • آمادگی البرز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اردیبهشت
  • خواننده جوانی که در پنج ماه ۲۳۹ کنسرت برگزار کرد، اما حالا...
  • کدام خواننده‌ها اردیبهشت کنسرت دارند/قیمت بلیت‌های جدید چقدر است؟
  • خواننده جوانی که در پنج ماه ۲۳۹ کنسرت برگزار کرد
  • خواننده جوانی که در پنج ماه ۲۳۹ کنسرت برگزار کرد اما حالا...
  • خواننده‌ای که رکورد اجرای کنسرت در ایران را شکست
  • جنجال در کنسرت فرزاد فرزین؛ پخش صدای آقای خواننده در حین سکوت روی صحنه (فیلم)