Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته مسئول رسانه‌ای جنبش اسلامی نیجریه، یک دادگاه عالی در این کشور از حدود 100 عضو این جنبش رفع اتهام کرده و همه آن‌ها را تبرئه کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به‌نقل از دیلی‌پست، دادگاه این اتفاق را پیروزی استقامت در برابر آزار و اذیت توصیف کرده است: "این قطعا یک پیروزی برای حقیقت و عدالت علیه استبداد و مصونیت بی‌مورد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

در عین حال جنبش اسلامی یادآوری کرده است که دولت نیجریه حدود 200 عضو این جنبش را بابت ناآرامی‌های سال 2015 بازداشت کرده است. این اتفاق پس از آن رخ داد که هواداران شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر جنبش اسلامی علیه کشتارهای بی‌رحمانه ارتش نیجریه دست به اعتراض زدند.

گفتنی است حملات ارتش نیجریه در دسامبر سال 2015 منجر به کشته شدن بیش از 1000 تن از جمله سه فرزند شیخ زکزاکی، خواهر بزرگترش و همچنین یکی دیگر از بستگان این رهبر شیعیان نیجریه شد.

انتهای پیام/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۴۶۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود و نسبت به این فرمایش با درایت رهبر انقلاب توجه ویژه شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمد شریعتی امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در صدوسی‌ویکمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با معلمان فرمودند که ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود و نسبت به این فرمایش با درایت رهبر انقلاب توجه ویژه شود.

وی با اشاره به افتتاح مجموعه کوه نور صفه افزود: تغییر و تحولات خوبی در این مجموعه صورت گرفته است که نشان از مدیریت خوب و پر انرژی در رأس کار دارد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ساماندهی بازار اصفهان اقدام شاخصی بود که پس از سال‌ها بلاتکلیفی انجام شد و از مهمترین نتایج آن نظم‌بخشی در تردد موتورسیکلت‌ها است که امیدواریم این اقدامات ادامه پیدا کند.

کد خبر 750790

دیگر خبرها

  • نتانیاهو از رفتن به زندان جان به در برد
  • ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود
  • کتاب‌های تازه رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب
  • شیرازی‌ها به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کنند/ تیم مهمان نباید تاوان برگزار نشدن بازی را بدهد
  • سفر رهبر شیعیان کشور مالی به قم (+ عکس)
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درباره یک طرح
  • عکس/پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی
  • رهبر شیعیان کشور مالی با رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد