Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-19@05:42:31 GMT

شماره ۳۳/ مسابقه پیامکی «بشارت ۱۴۵۲»

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۴۷۱۰۸

شماره ۳۳/ مسابقه پیامکی «بشارت ۱۴۵۲»

به گزارش ایکنا؛ همزمان با اجرای طرح ملی حفظ قرآن کریم «بشارت ۱۴۵۲» با محوریت جزء سی قرآن کریم، مسابقه پیامکی روزانه برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه تا ساعت ۲۴ همان روز مهلت دارند تا جواب مسابقه را به سامانه ۳۰۰۰۰۱۴۵۲ پیامک کنند.
همچنین ویژه‌برنامه زنده «بشارت ۱۴۵۲» همه روزه از ساعت ۱۸ به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود و قرعه‌کشی روزانه در این برنامه صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به شرکت‌کنندگان در این مسابقه پیامکی پنج هدیه پنج میلیون ریالی اهدا می‌شود.
اسامی برندگان در پایگاه اطلاع‌رسانی به نشانی besharat.irib.ir و همچنین در کانال سروش به نشانی qtvirib اعلام خواهد شد.

سوال امروز چهار‌شنبه 10 مرداد ۱۳۹۷
معنای کلمه (نعیم) در سوره تکاثر چیست؟
گزینه ۱: پر نعمت
گزینه ۲: نعمت دهنده

تیزر مسابقه 10 مردادماه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


یادآور می‌شود که مهدی رحمانی از کرمان، حامد رحمانی‌پور از تهران، افسانه وهابی‌نیا از گیلان، علی‌اکبر نامجو از تهران و حسن جغتایی از البرز برندگان روز پنجشنبه 4 مردادماه، فاطمه محرابی‌فر از مشهد، فاطمه زالی از فارس، حسین دهدار از تهران، شکوفه ابراهیمی از فارس و نصرت زمانی از بوشهر، برندگان روز جمعه 5 مردادماه، فاطمه سفیدآبی از تهران، حسن فلاحی از تهران، مهدی نژادشاهرخ‌آبادی از کرمان، زهرا موسی‌خانی از قزوین و سجاد مسکندی از خوزستان برندگان روز شنبه 6 مردادماه، فریده پورعزیز آق بلاغ رستم‌خان از اردبیل، مجتبی ذوالقدر از قزوین، زینب گشول از خوزستان، سعادت الله سلیمانی از اصفهان و سردار اکبری از فارس برندگان روز یکشنبه 7 مردادماه، ساره کاظمی‌مقدم از تهران، زهرا لطیفی از گیلان، نیایش مریوانی از قم، فاطمه فلاحی شیروانی از قزوین و سیداحسان غفوری از سمنان برندگان روز دوشنبه 8 مردادماه مسابقه پیامکی بشارت 1452 هستند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا شبکه اجتماعی بشارت1452 مسابقه پیامکی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۴۷۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه یک میلیارد تومانی سرخابی ها پس از شهرآورد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، کمیته انضباطی فدراسیون با بررسی دقیق گزارش مقامات رسمی مسابقه تیم‌های استقلال و پرسپولیس و تطبیق موضوع با مقررات انضباطی و با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده آرا مربوطه را به شرح ذیل اعلام می‌کند:

باشگاه استقلال تهران
به دلیل پرتاب اشیا به داخل زمین مسابقه و استقاده از الفاظ توهین آمیز توسط تماشاگران منتسب، وفق و مستند ماده ۸۶، به پرداخت مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی و محرومیت تماشاگران از حضور در جایگاه‌های شماره ۱۵ و ۱۶ استادیوم آزادی در بازی رفت و برگشت فصل آینده لیگ برتر مقابل پرسپولیس محکوم می‌شود.

باشگاه پرسپولیس
به دلیل پرتاب اشیا به داخل زمین مسابقه و استقاده از الفاظ توهین آمیز توسط تماشاگران منتسب، وفق و مستند ماده ۸۶، مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی و محرومیت تماشاگران از حضور در جایگاه‌های شماره ۲۲ و ۲۳ استادیوم آزادی در بازی رفت و برگشت فصل آینده لیگ برتر مقابل استقلال محکوم می‌شود.

آرا صادره قابل تجدیدنظرخواهی در کمیته استیناف است.

دیگر خبرها

  • جریمه یک میلیارد تومانی سرخابی ها پس از شهرآورد
  • آرا انضباطی دربی؛ دو جایگاه از استقلال و پرسپولیس گرفته شد!
  • استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند
  • ترافیک در جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال
  • ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و آزادراه تهران ـ شمال
  • حافظ ۹ ساله قرآن در استهبان مدرک کارشناسی دریافت کرد + فیلم
  • اعطای مدرک کارشناسی به حافظ ۹ ساله قرآن کریم در استهبان + فیلم
  • گشتی در دنیای اقتصاد | وضعیت بازار شب عید
  • اعلام داوران هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان
  • علوی‌تبار: طبق بشارت قرآن، پیروزی حق علیه باطل در غزه نزدیک است