Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@11:28:56 GMT

دانشگاه زنجان به دنبال جذب دانشجوی خارجی است

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۴۷۱۴۳

دانشگاه زنجان به دنبال جذب دانشجوی خارجی است

سید محسن نجفیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون پذیرش 6 دانشجوی غیر فارسی زبان در این دانشگاه در دست اقدام است اما هنوز به نتیجه نرسیده است.
وی اظهار داشت: دریافت مجوز پذیرش دانشجوی غیر فارسی زبان دشوار است و به آسانی نمی توان چنین مجوزی دریافت کرد.
نجفیان ادامه داد: هم اکنون کشور، چندین دانشگاه موفق در جذب دانشجوی خارجی دارد که پایه و اساس شکل گیری آنها بر جذب دانشجوی غیر فارسی زبان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس دانشگاه زنجان گفت: جذب دانشجوی خارجی در دانشگاه سطح 2 با احتیاط دنبال می شود چرا که هنوز ظرفیت پذیرش دانشگاه های سطح یک تکمیل نشده است.
وی خاطرنشان کرد: دانشگاه زنجان یک مرکز آموزش عالی سطح 2 محسوب می شود و به حتم اگر دانشجوی خارجی قصد ادامه تحصیل در ایران را داشته باشد دانشگاه های سطح یک را انتخاب می کند.
نجفیان تاکید کرد: با تمام دشواری های پیش رو برای جذب دانشجوی خارجی، این دانشگاه تمام توان خود را در این زمینه به کار گرفته است.
دانشگاه زنجان با 10 هزار دانشجو 396 عضو هیات علمی، دانشگاه مادر استان زنجان به شمار می آید و تا کنون با کشورهای چین، مغولستان، اندونزی، ترکیه، روسیه، اسپانیا، فنلاند و اتریش همکاری علمی داشته است.
3001/6085
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت آموزش عالی اسپانیا استان زنجان چین عضو هیات علمی دانشگاه رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۴۷۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوش آمدگویی نخست وزیر پاکستان به رئیسی به زبان فارسی (فیلم)




ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: واکنش احساسی شهروند الجزایری هنگام دیدن رئیسی (فیلم) طعنه رئیس جمهور به ادعای مقامات آمریکایی درخصوص کمک به مردم غزه (فیلم) درخواست جالب همسر رئیسی از مردان لبنانی (فیلم)

دیگر خبرها

  • موافقت سازمان امور دانشجویان با راه‌اندازی و فعالیت مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان دانشگاه شهرکرد
  • ۶ خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود
  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • تصاویر دوره آموزش زبان فارسی در ارتش اسرائیل!
  • تصاویر دوره فشرده آموزش زبان فارسی اسرائیل!
  • پاسداشت زبان فارسی، پاسداشت هویت ملی و فرهنگی ایرانیان + فیلم
  • چرا زبان شکسپیر محو شد، اما سعدی نه؟ | زنجیره‌های پیوستگی زبان فارسی!
  • خوش آمدگویی نخست وزیر پاکستان به رئیسی به زبان فارسی (فیلم)
  • (ویدیو) خوش آمدگویی نخست وزیر پاکستان به رئیسی به زبان فارسی