Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@19:52:37 GMT

اردوهای جهادی روحیه انقلابی؛ در تحقق اقتصاد مقاومتی

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۴۷۶۸۰

اردوهای جهادی روحیه انقلابی؛ در تحقق اقتصاد مقاومتی

صفی‌الله صفایی رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان اظهار کرد: مهم‌ترین اهداف اردوهای جهادی خودسازی و محرومیت‌زدایی است.
وی با بیان اینکه چند روز اخیر بازدیدی از اردوهای جهادی دانشجویان دانشگاه پیام نور استان داشته است افزود: معیار اصلی جهاد خودسازی و از خودگذشتگی است.
صفایی با بیان اینکه جهاد مختصص قشر خاصی نیست اضافه کرد: هر فردی که قلبش برای نظام و انقلاب اسلامی می‌تپد در اردوهای جهادی شرکت می‌کند، جهاد شمایل دنیای آزادی و استقلال در عرصه کار و تلاش و پیکار علیه فقر و تنگدستی و رذالت و ذلت است
رئیس دانشگاه پیام نور استان ضمن تاکید بر اینکه اردوهای جهادی روحیه انقلابی در تحقق اقتصاد مقاومتی است گفت: دانشجویان به همت بسیج دانشجویی مرکز همدان به ۴ روستای شهرستان فامنین از توابع استان همدان خدمات رسانی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه دو گروه جهادی از دو هفته قبل در مناطق محروم مشغول به خدمت هستند عنوان کرد: این دو گروه در قالب اکیپ‌های 40 نفره تا پایان هفته جاری در مناطق محروم استان به ارائه خدمات خواهند پرداخت.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان اردو جهادی دانشگاه پیام نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۴۷۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لازمه تحقق جهاد اقتصادی چیست؟

   

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3070334 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • سپاه با روحیه جهادی و ایثارگری امید و غیرت مردم ایران اسلامی است
  • تجلیل از دندانپزشکان جهادگر در همدان
  • جامعه نخبگان مورد توجه مسئولان قرار گیرد
  • مسئولان به جامعه نخبگان توجه داشته باشند
  • در حوزه مسکن همدان اقدام انقلابی صورت گیرد
  • رئیسی: انتظار مردم از دولت، کار جهادی و انقلابی است
  • انتظار مردم از دولت ، کار جهادی و انقلابی است
  • بررسی موانع آغاز به کار واحدهای جدید استحصال یُد در نخستین جلسه اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان
  • اقتدار ارتش حاصل تفکر و اندیشه انقلابی و جهادی است
  • لازمه تحقق جهاد اقتصادی چیست؟